Uitstekende service en mooi product.

De klantenservice reageert zeer snel en professioneel. Op mijn vraag had ik binnen het uur antwoord. Het bestelde sieraad kwam mooi en goed verpakt op tijd aan. Het is de eerste keer dat ik iets bij 'Mijn Mooiste Sieraden' heb besteld, maar het is een prima ervaring gebleken.

Goede service!

Heel persoonlijk en betrokken. Wordt meegedacht. Ik wilde iets retourneren, Lucas heeft meegedacht en mij tegemoet gekomen door op zijn vrije dag het gekochte artikel in te wisselen. Erg tevreden over de armbanden!

Sprakeloos

Nog veel mooier dan op de foto ben er super blij mee goede service ernaast je kan makkelijk appen en ze staan meteen parraat...!

Mooi sieraad gekocht.

Net wat ik zocht en handig dat ik het eerst kon zien op de afhaal locatie in Etten-Leur.

• 1

Snel verzonden en heel tevreden!

Ik ontving mijn pakje een dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Het is met zorg ingepakt, informatie en een certificaat en poetsdoekje. Geweldig, ik ben blij en ga vaker kijken of er wat moois tussen staat.

Zeer goede service!

Wederom een gouden hanger gekocht, en meer dan tevreden. Afspraken worden nagekomen en service is en blijft zeer goed.

Snelle levering, goede producten

Dit is de tweede keer dat ik bij deze webshop bestel. De oorbellen die ik dit keer heb besteld waren in het echt nog mooier dan op de foto! Ik ben erg tevreden over de levering en de producten, ook over hoe de sieraden verpakt zijn. Ik raad deze webshop zeer zeker aan!

Heel tevreden

De ring die ik bestelt heb binnen 2 dagen had ik hem al ben er heel blij mee

Goede prijs / kwaliteit

Grote keuze, snel binnen gekregen

• 1

Goede kwaliteit perfecte levering en service

Vriendelijke en behulpzame mailcontacten

Het aangekochte artikel voldeed volledig aan de verwachtingen.

Zeer tevreden.

Snelle levering (2 dagen). Goed en zeer leuk/mooi verpakt. Inmiddels al weer een kettinkje besteld. MMS hartstikke bedankt.

• 1

Ruime keuze, goede prijs, garantie + certificaat. Prima deals dus.

Was op zoek naar een mooi sieraad. Vanwege drukte rond de feestdagen gezocht online en uiteindelijk op de site van 'Mijn Mooiste Sieraden' terecht gekomen. Volop keuze en interessant geprijsd. Op de site stond vermeld dat je op afspraak eventueel ook de sieraden mag komen bezichtigen (ze hebben geen eigen winkelpand, alleen kantoor). Omdat ik in de buurt woon vond ik dat wel een prettig idee. Afspraak maken ging vlot en de volgende dag kon ik al komen kijken. Nette ontvangst in de eetgelegenheid onder in het kantoorgebouw. Vriendelijk te woord gestaan en alle tijd gekregen mijn keuze te maken. Ik ben tevreden weer naar huis gereden.

Last minute bestelling

Ik was een beetje laat met Het bestellen van een cadeau. Geen probleem. Bestelling werd binnen 2 dagen geleverd. Helemaal goed. Website geeft ruime keuze en duidelijke foto’s.

• 1

Mijn Mooiste Sieraden verkoopt duurzame sieraden.

Mijn ervaring met Mijn Mooiste Sieraden is zeer aangenaam. De sieraden worden netjes verpakt, voorzien van folders en een kaart in een mooie envelope met omschrijving over de gekochte sieraden. De webwinkel heeft een assortiment van sieraden ook met edelstenen voor een ieder zijn/haar eigen wil. De sieraden zijn onvergankelijk, oxideren niet en behoudt altijd het glans. Door het kopen van een sieraad investeert u in tijdloze schoonheid. Bij een dergelijke aankoop is het van belang dat u het juiste advies krijgt. U bent bij Mijn Mooiste Sieraden bij het juiste adres.

Snel geleverd.

Mooi sieraad en netjes verpakt geleverd.

Ik ben erg tevreden.

Mijn mooiste sieraden is een prima winkel met mooie producten en een vriendelijke service.

Van bestellen tot leveren ging prima en snel.

Vriendelijk en efficient geholpen

Er ging nogal wat correspondentie vooraf aan onze aankoop van een ring, maar we zijn altijd keurig en snel te woord gestaan en prima geholpen.

Goede service en zeer vriendelijk behandeld. Ik kan deze juwelier aanraden.

Online is altijd een risico omdat je nooit zeker weet met wie je zaken doet en het product alleen van foto's ziet. Het is mij 100% meegevallen omdat ik een afspraak gemaakt heb voor bezichtiging van het sieraad en duidelijk verhaal met tekst en uitleg van de verkoper heb meegekregen. Zeer vriendelijk en betrouwbaar. Een aanrader.

Pluspunten

Geraffineerde verpakking en snel geleverd

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed bedrijf snel geholpen met een vriendelijke uitstraling.

Het bekijken van de sieraden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Altijd volgens afspraak geleverd. Duidelijke site.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bijzonder goede service van bedrijf en zeer tevreden met aankoop. Zal zeker bij anderen aanbevelen.