MijnMooisteSieraden

De gouden sieraden van MijnMooisteSieraden zijn van kwaliteit en betaalbaar.

Top service.

Heel makkelijk en snel contact via whatsapp Ook dag na betaling de bestelling in huis Helemaal top!

• 1

Heel mooi juweel, en degelijk

Wij hadden mooie oorbellen aangekocht. Zoals sieraad beschreven op jullie website, mooi en degelijk. Alleen DHL transport bedrijf had 7 werkdagen nodig. Normaal 2 werkdagen. Gewoon in onze brievenbus gedropt. Niet geleverd volgens aangetekende zending.

Top!!!

Heel goed geholpen,goede uitleg over vragen die ik had over de ring. Zou zeker hier mijn volgende aankoop doen. Snelle verzending,mooi verpakt,top bedrijf

Beetje teleurgesteld

Mooie ring , maar ook mooie oorbellen, alleen ik kan ze niet dragen , ze zijn zo fragiel en je kan ze niet sluiten en dat kun je op foto niet inschatten.

• 1

Zeer goed. Mooie ringen gekocht, keurig/ veilig verpakt. Sieraden worden in een prachtig houten doosje geleverd.

Mooi Sieraad ,zeer snelle levering

Mooi sieraad,snelle levering. Voor herhaling vatbaar

• 1

Prima ,snelle levering . Ring precies zoals verwacht.

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar

Heren ring gekocht

Goede website. Een keuze gemaakt uit 5 ringen en een afspraak gemaakt om ze te bezichtigen. Fijn geholpen en een keuze gemaakt. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker terug.

• 1

Super bedrijf snel goede service en mooie producten

Ben superblij dit bedrijf te hebben gevonden via internet Een echte aanrader

• 1

Goede service en prachtige ring

Telefonisch erg netjes te woord gestaan toen ik wat vragen had over een ring. Bestelling ging online heel vlot en de ring was heel snel geleverd. Heel erg tevreden.

Uitstekend !!

Zeer goede service en snelle levering.

• 1 N.v.t.

Erg fijn, en mooie sieraad

Had een sieraad besteld. Goede service via whatsapp en een pracht prodicht geleverd op tijd. Precies zoals op het plaatje. 10/10

• 1

Eerlijke en zeer behulpzame winkel!

Goed bereikbaar via de WhatsApp met snel antwoord, goed en netjes geholpen bij de aankoop van een gouden ketting!

• 1 N.v.t.

Uitstekende service en mooi product.

De klantenservice reageert zeer snel en professioneel. Op mijn vraag had ik binnen het uur antwoord. Het bestelde sieraad kwam mooi en goed verpakt op tijd aan. Het is de eerste keer dat ik iets bij 'Mijn Mooiste Sieraden' heb besteld, maar het is een prima ervaring gebleken.

Goede service!

Heel persoonlijk en betrokken. Wordt meegedacht. Ik wilde iets retourneren, Lucas heeft meegedacht en mij tegemoet gekomen door op zijn vrije dag het gekochte artikel in te wisselen. Erg tevreden over de armbanden!

Sprakeloos

Nog veel mooier dan op de foto ben er super blij mee goede service ernaast je kan makkelijk appen en ze staan meteen parraat...!

Mooi sieraad gekocht.

Net wat ik zocht en handig dat ik het eerst kon zien op de afhaal locatie in Etten-Leur.

• 1

Snel verzonden en heel tevreden!

Ik ontving mijn pakje een dag nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Het is met zorg ingepakt, informatie en een certificaat en poetsdoekje. Geweldig, ik ben blij en ga vaker kijken of er wat moois tussen staat.

Zeer goede service!

Wederom een gouden hanger gekocht, en meer dan tevreden. Afspraken worden nagekomen en service is en blijft zeer goed.

Snelle levering, goede producten

Dit is de tweede keer dat ik bij deze webshop bestel. De oorbellen die ik dit keer heb besteld waren in het echt nog mooier dan op de foto! Ik ben erg tevreden over de levering en de producten, ook over hoe de sieraden verpakt zijn. Ik raad deze webshop zeer zeker aan!

Heel tevreden

De ring die ik bestelt heb binnen 2 dagen had ik hem al ben er heel blij mee

Goede prijs / kwaliteit

Grote keuze, snel binnen gekregen

• 1

Goede kwaliteit perfecte levering en service