• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service, zeer snel. Aanrader!

Pluspunten

Het contact verliep via WhatsApp. Er werd snel gereageerd op vragen, er werd goed mee gedacht in mogelijkheden. Toen het thuis gestuurd was, was het precies wat ik zocht. Voor een goede prijs. Helemaal tevreden zo.

Nog geen kunnen ontdekken!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Professioneel geleverd, mooi verpakt en een prachtig product. Zeer mooie klassieke ring. Leuke informatieve brochure zat er bij.

Het telefoonnummer deed het niet.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer zeker goed behandeld, afspraken naar tevredenheid uitgevoerd. Je kunt er met een gerust hart juwelen kopen.

Pluspunten

zeer snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Netjes, betrouwbaar.

In no time waren de briljanten uit de ring verdwenen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Jakob, wij hebben de door u bestelde ring bekeken. In het oog van de linker dolfijntje hoort geen diamantje te zitten. Zo is het ontwerp van de ring nu eenmaal. Dit is ook zichtbaar op de oorspronkelijke foto in onze webshop. In de scheen van de ring horen wel diamantjes te zitten. Mochten die na zo een korte periode onverhoopt los zitten of eruit vallen dan valt dit onder de garantievoorwaarden. Met vriendelijke groet, Mijn Mooiste Sieraden

Pluspunten

Mooi sieraad en verpakking en snel geleverd

optie toevoegen om verzenden met DHL

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede kwaliteit van producten, snelle levering. Vakmanschap van personeel en betrouwbare informatie. Klantvriendelijkheid.