Vriendelijke en behulpzame mailcontacten

Het aangekochte artikel voldeed volledig aan de verwachtingen.

Zeer tevreden.

Snelle levering (2 dagen). Goed en zeer leuk/mooi verpakt. Inmiddels al weer een kettinkje besteld. MMS hartstikke bedankt.

• 1

Ruime keuze, goede prijs, garantie + certificaat. Prima deals dus.

Was op zoek naar een mooi sieraad. Vanwege drukte rond de feestdagen gezocht online en uiteindelijk op de site van 'Mijn Mooiste Sieraden' terecht gekomen. Volop keuze en interessant geprijsd. Op de site stond vermeld dat je op afspraak eventueel ook de sieraden mag komen bezichtigen (ze hebben geen eigen winkelpand, alleen kantoor). Omdat ik in de buurt woon vond ik dat wel een prettig idee. Afspraak maken ging vlot en de volgende dag kon ik al komen kijken. Nette ontvangst in de eetgelegenheid onder in het kantoorgebouw. Vriendelijk te woord gestaan en alle tijd gekregen mijn keuze te maken. Ik ben tevreden weer naar huis gereden.

Last minute bestelling

Ik was een beetje laat met Het bestellen van een cadeau. Geen probleem. Bestelling werd binnen 2 dagen geleverd. Helemaal goed. Website geeft ruime keuze en duidelijke foto’s.

• 1

Mijn Mooiste Sieraden verkoopt duurzame sieraden.

Mijn ervaring met Mijn Mooiste Sieraden is zeer aangenaam. De sieraden worden netjes verpakt, voorzien van folders en een kaart in een mooie envelope met omschrijving over de gekochte sieraden. De webwinkel heeft een assortiment van sieraden ook met edelstenen voor een ieder zijn/haar eigen wil. De sieraden zijn onvergankelijk, oxideren niet en behoudt altijd het glans. Door het kopen van een sieraad investeert u in tijdloze schoonheid. Bij een dergelijke aankoop is het van belang dat u het juiste advies krijgt. U bent bij Mijn Mooiste Sieraden bij het juiste adres.

Snel geleverd.

Mooi sieraad en netjes verpakt geleverd.

Ik ben erg tevreden.

Mijn mooiste sieraden is een prima winkel met mooie producten en een vriendelijke service.

Van bestellen tot leveren ging prima en snel.

Vriendelijk en efficient geholpen

Er ging nogal wat correspondentie vooraf aan onze aankoop van een ring, maar we zijn altijd keurig en snel te woord gestaan en prima geholpen.

Goede service en zeer vriendelijk behandeld. Ik kan deze juwelier aanraden.

Online is altijd een risico omdat je nooit zeker weet met wie je zaken doet en het product alleen van foto's ziet. Het is mij 100% meegevallen omdat ik een afspraak gemaakt heb voor bezichtiging van het sieraad en duidelijk verhaal met tekst en uitleg van de verkoper heb meegekregen. Zeer vriendelijk en betrouwbaar. Een aanrader.

Pluspunten

Geraffineerde verpakking en snel geleverd

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed bedrijf snel geholpen met een vriendelijke uitstraling.

Het bekijken van de sieraden

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Altijd volgens afspraak geleverd. Duidelijke site.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bijzonder goede service van bedrijf en zeer tevreden met aankoop. Zal zeker bij anderen aanbevelen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service, zeer snel. Aanrader!

Pluspunten

Het contact verliep via WhatsApp. Er werd snel gereageerd op vragen, er werd goed mee gedacht in mogelijkheden. Toen het thuis gestuurd was, was het precies wat ik zocht. Voor een goede prijs. Helemaal tevreden zo.

Nog geen kunnen ontdekken!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Professioneel geleverd, mooi verpakt en een prachtig product. Zeer mooie klassieke ring. Leuke informatieve brochure zat er bij.

Het telefoonnummer deed het niet.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer zeker goed behandeld, afspraken naar tevredenheid uitgevoerd. Je kunt er met een gerust hart juwelen kopen.

Pluspunten

zeer snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Netjes, betrouwbaar.

In no time waren de briljanten uit de ring verdwenen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Jakob, wij hebben de door u bestelde ring bekeken. In het oog van de linker dolfijntje hoort geen diamantje te zitten. Zo is het ontwerp van de ring nu eenmaal. Dit is ook zichtbaar op de oorspronkelijke foto in onze webshop. In de scheen van de ring horen wel diamantjes te zitten. Mochten die na zo een korte periode onverhoopt los zitten of eruit vallen dan valt dit onder de garantievoorwaarden. Met vriendelijke groet, Mijn Mooiste Sieraden

Pluspunten

Mooi sieraad en verpakking en snel geleverd

optie toevoegen om verzenden met DHL

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede kwaliteit van producten, snelle levering. Vakmanschap van personeel en betrouwbare informatie. Klantvriendelijkheid.