Pluspunten

Templates zijn prima. Extra aanpassing is ook naar wens doorgevoerd in template.

Telefoonnummer is er wel alleen wist diegene niets over de pakketten die het bedrijf aanbood. Reactietijd op mails kan sneller.

Pluspunten

Het opstellen van een contract is zo gebeurd. Ze bieden pakketten aan waarin je kunt zien welke contracten belangrijk zijn voor een bepaalde sector/branche. Zeer eenvoudig en handig voor mij als juridisch leek. Daarnaast een super klantenservice. Contact opgenomen met de klantenservice nadat ik een probleem met de software ervaren had. Direct een compensatie aangeboden gekregen en binnen een uur werkte alles weer naar behoren!

Het portaal voor de contracten mag van mij overzichtelijker. Het is teveel klik werk om bij mijn contracten uit te komen. Ook het zoeken naar bepaalde secties of acties binnen het portaal is soms veel zoek werk.

Pluspunten

Betrouwbaar Zeer behulpzame klantenservice Super makkelijk wizard Online juridisch sluitende contracten Zeer betaalbaar Een echte aanrader!

Pluspunten

Onmisbaar voor de (startende) ondernemer!

Pluspunten

Makkelijk een arbeidscontract gemaakt in 10 minuten. Vooral door het online ondertekenen was het dezelfde dag nog geregeld. Duidelijk, goedkoop en snel!

Pluspunten

Makkelijk een privacyverklaring gemaakt! Ps Dank voor de tips))

Pluspunten

Deze service is erg handig. Je zet zo een contract in elkaar. Geen jurist voor nodig!

Pluspunten

Goede service en eenvoudig proces!

Over De ContractenFabriek