Betrouwbaar

Van de info op de site tot de bestelling tot de levering kan ik in 1 woord samenvatten: Super

Alles netjes snel en goed geleverd

Makkelijk en toegankelijke site alles wat ik nodig had was er snel en met een prima uitleg ook erbij

Prima levering van het gewenste product!

Het was makkelijk het juiste product te vinden en te bestellen. Ook de levering was bijzonder vlot, waarvoor dank!

Snelle levering van de juiste kleuren

Levering snel maar te veel geld voor de verzending terwijl het pakje door de brievenbus past.

Goed en snel verzonden

Spuitbussen besteld Snel verzonden

Makkelijk en snel

Wat is het bij AutolakOpMaat makkelijk om de juiste kleur te bestellen, juiste advies te krijgen over additionele blanke lak en ook nog eens supersnel geleverd.

Topservice

De kleur was correct

Snelle en correcte service.

Kleurstift wijkt iets af van originele lakkleur, of is de autolak in 3 jaar tijd iets verkleurd?

schitterende samenwerking

ik had een bestelling gedaan met nr 472 maar blijkbaar bestonden er twee types en ik had de verkeerde besteld . heb dan ook kosteloos het andere type verkrijgen schitterend gewoon

Kleur komt niet overeen met werkelijke kleur

Althans ik de juiste kleurcode heb opgegeven en besteld heb, is de geleverde lakstift iets donkerder dan de kleur op de auto. Deze is daarom niet bruikbaar omdat het te fel opvalt op de huidige auto kleur. Helaas niet wat ik verwacht had.

Veel producten en vlotte afhandeling

Ik kon gemakkelijk de juiste kleur vinden. De extra uitleg is nuttig. Gemakkelijke bestelling en vlotte afhandeling.

Heel goed en correct

toen ik kleur code 756 misano blu wilde bestellen bij de autoparts zaak beschikten zij niet over deze code. bij autolak op maat beschikbaar. besteld en twee dagen later geleverd in belgië. zeer goede spuitbus, is de eerste keer dat ik spuitbus met regelbare spuitstraal gebruik. top en zeer goede kwaliteit verf.

snelle levering , goede kwaliteit.

Zeer duidelijke website, produkt is makelijk gevonden en besteld. Verwerking van de order is zeer snel, binnen twee dagen produkt met de post in huis. Kwaliteit produkt is goed.

keurige informatie

ik ben uitstekend geadviseerd. levering keurig op tijd

Snelle en goede levering

Snel geleverd, juiste kleur.

Duidelijke beschrijving in de verpakking.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle levering en alles correct. Heb de lak nog niet moeten gebruiken maar veronderstel dat deze ook dik in orde is.

Nette levering , prima geholpen.

Vakkundig

Lak besteld op kleur nummer, volgende dag binnen, top kwaliteit. Ga zo door👍. M.v.g De avond garage

Waardeloos, leveren niet

Vandaag besteld morgen in huis? Geloof het niet! Een week later nog steeds niets ontvangen. Beter even langs de dealer rijden, dan krijg je tenminste je spullen zodra je betaald hebt!

Heel tevreden over AutolakOpMaat

Autolak is perfect op kleur, besteld met VW kleurcode. Polijstpasta was niet het zelfde merk als besteld: Rupes Quarz Gloss i.p.v. COLAD OneStepReady Polijstmiddel 8725. Maar het lijkt me een goede vervanger. De bestelling was op tijd binnen.

Lakstift niet dezelfde kleur

o.a. lakstift in kleur van auto besteld maar helaas is deze veel donkerder met als resultaat dat het nu nog meer opvalt dan voor gebruik van de lakstift.

alles goed

Okay

Vanaf bestelling tot bezorging ben ik tevreden. Ik kan nog niet beoordelen of de verfkleurcode 195A van míjn Alfa GTV juist is, omdat ik het nog moet gebruiken. Wel vind ik brievenbusbezorging thuis, 5,95 erg duur, zeker als het door de brievenbus kan. m.vr.gr. Leo

Producten nog niet gebruikt maar de levering is prima verlopen.

Producten zijn netjes verpakt en werden snel geleverd.