Niet zoals verwacht

Lak niet zoals verwacht. Heb het aangebracht op steenslagen maar je ziet duidelijk kleurenverschil. Voor de rest wel snel geleverd

Supersnel en volgens afspraak

Duidelijke handleiding was ingesloten. Prima suggestie om ook blanke lak te kopen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede beschrijving, perfecte kleur, goede lak.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik kon het niet geloven, maar de krassen zijn weg, wat een topspul, thanx

• Beschrijf uw ervaring met het product Fantastisch

Snel

Snelle levering en ruime keus uit de kleuren

• Beschrijf uw ervaring met het product Juiste kleur

Niet verkeerd

Het is moeilijk om met het kwastje de verf aan te brengen. Ik heb een stukje van het kwastje afgeknipt, dan gaat het goed.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Moeilijk om het netjes te doen, het blijft goed zichtbaar. Voordeel: het gaat niet roesten.

alles volgens afspraak

alles klopt en perfect zoals op de site vermeld stond.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product geen probleem onder vonden

Nog geen product ontvangen

Kan geen beoordeling geven heb het product nog niet ontvangen , Heb wel een tip stop met DHL heb totaal drie dagen zitten wachten lever tijd word op een dag 2 maal gewijzigd en afgelopen zaterdag werd een uur van tevoren medegedeeld dat ze niet meer langs kwamen maar op maandag 5-10 om vanaf 17,30 tot 21,30 zal mij benieuwen.u product zal ongetwijfeld goed zijn, alleen verkeerde keuze met de transporteur.Nog Steeds niets ontvangen in de tussen tijd al 4 x bericht gehad dat ze langskwamen maar op het laatste moment krijk ik weer een nieuwe bezorg datum voor de 8e maal

• Beschrijf uw ervaring met het product Nog niet ontvangen
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Snelle levering, en precies de goeie kleur

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede service en snelle bezorging

nvt

• Zou u het product aanbevelen? Ja

was zeer tevreden en voor een volgende keer is er ook een grotere verpakking

is goed gekomen maar als er iets anders bijzit als dit kleine borsteltje zou het makkelijker uitstrijkbaar zijn .nu moet je het weer wegpoetsen als je het gelijk glad wil krijgen .

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Kleur code komt niet goed overeen

Originele kleurcodering uit het boekje van de auto gebruikt maar de kleur was ipv licht blauw donker blauw

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zou hier niet nog een keer lak bestellen

Gewoon goed

Snel geleved ; Kleur O.K.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Tegenvaller

Lak komt niet overeen met de officiële code van skoda. De benaming op het flesje is wel correct maar cappucino beige is bij jullie zilverkleurig. Gelukkig had ik eerst geprobeerd op een neutraal stukje aan de binnenkant van de wagen. Zou anders geen zicht geweest zijn. Niet te gebruiken dus. Jammer... De blanke lak is wel ok.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product foute kleur

Kleur komt niet overeen.

Snel geleverd, maar kleur Renault Blanc Quarts QNY is wit de lakstift is dit helemaal niet even op staal ernaast gehouden. Goed geschut maar nee dit is echt geelder wit!!! Spuitbus lak daarentegen is wel correct van kleur. Geen makkelijke kleur heb ik de indruk want Renault levert deze nog niet op dit moment in zijn lakstiften gamma. Snelle reactie van leverancier zijn aan het nazien wat het probleem is en sturen gratis een twee staal op.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product niet de juiste kleur
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goed, snelle reactie op e-mail.

De benaming van de spuitbus met kleurlak week af van de bestelde spuitbus en wat op de orderbon vermeld was. Er werd snel gereageerd op mijn e-mail met de mededeling dat beide typen identiek waren en ik de spuitbus met een gerust hart kon gebruiken. Volgende week ga ik aan de slag met de Spotrepairset.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

simpel bestellen en snel in huis, helemaal TOP

makkelijke toegang, overzichtelijk simpel te bestellen en snelle levering

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product ik heb het nog niet gebruikt

Super goed,zeer goed product

mijn ervaring met het bedrijf is zeer goed, zeer goede producten en vooral de lak is van hoge kwaliteit met amper tot geen kleur verschil. Jammer dat DHL zeer slecht bezorgd

• Beschrijf uw ervaring met het product Zeer goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

eerste aankoop en knal er op , lang gezocht voor mijn kleur , maar blij het hier te hebben gevonden , echt aanrader en ik koop hier nog in de toekomst.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product top product in een goed gedosseerde spuit

Prima webshop

Correcte afhandeling van mijn bestelling Snelle levering Reeds meerder keren uw producten besteld en ben uiterst tevreden met de kwaliteit,

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed product
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Lakstift exact op kleur en goed verwerkbaar

Voor het eerst besteld bij AutolakOpMaat.nl.. Ik ben zeer tevreden over het product, en de snelle levering.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit en een duidelijke handleiding.

Slecht

Na het eerste gebruik leidde het terugdraaien van het dopje tot een spontane scheuring in de lakstift. Gevolg, verf liep uit het flesje waardoor mijn oprit nu Vlekken vertoont in de kleur van mijn auto. En nee.... niet te vast gedraaid. Met de blanke lak nl geen enkel geen probleem. Overigens nooit dit probleem gehad met lakstiften. Heeeeeel slecht. Ben benieuwd naar jullie reactie.

• Beschrijf uw ervaring met het product Zie boven
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

SUPER - zoals U het leveringsprobleem hebt opgelost.

Op vrijdagavond lakstiften besteld, ik krijg op dinsdag bericht dat die dag tussen 11.00 en 15.00 geleverd zal worden. Dan meldt de vervoerder vertraging in de levering. Ik heb U woensdag ochtend gebeld en reeds op donderdag werd de vervangende kleurstift geleverd. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop U dit hebt opgelost.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product gemakkelijk te verwerken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

kleur te donker en met kwastje lang niet nauwkeurig genoeg om een kras weg te werken

voor mij weggegooid geld

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product kleur is te donker kan niet nauwkeurig genoeg worden aangebracht
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Mijn product is helemaal goedgekeurd

Ik kon snel de juiste kleur vinden , en kreeg na 2 dagen mijn bestelling al in huis ! De lak is prima en het klusje goed gelukt .

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijne lak , en makkelijk verwerkt