Prima autopark en exact de goede kleur geleverd.

Ik had een camper gekocht met lichte steenslag lakschade. Vervolgens ben ik naar een, bekend in de regio, autoschade- en autospuitbedrijf geweest, waarbij men de lakkleur wilde opmeten. Kosten meteen al € 50. En dat terwijl ik alleen om een lakstift had gevraagd. Hier ben ik niet op ingegaan en via internet heb ik AutolakOpmaat.nl gevonden. Kleurcode kon gemakkelijk worden opgezocht en ingevuld. Ik had een bijzondere kleur nodig en tot mijn verrassing was de kleur exact dezelfde als van de camper en tegelijkertijd had ik een lakstift voor slechts € 10,95. De lakstift werd snel geleverd en de lakkwaliteit is wat mij betreft uitstekend.

Goede kleur, iets meer info.

Kleur was goed. Had graag meer informatie gekregen. Bijvoorbeeld over de droogtijden (indicatie). En een lakstift heeft hoort vgm een houdbaarheidsdatum te hebben. Deze zag ik niet. Maar verder was alles oke en snel geleverd.

de levering was ok alsook de juiste kleur!

Ik zou nog bestellen bij jullie.

Lakstift komt niet overeen met kleur op internet

Had een kleurcode via garage (477). Deze code klopt met de kleur op de internet (Volvo, 477 Electric Silver). De lakstift die ik toegestuurd kreeg had wel een etiket met de juiste omschrijving maar de kleur van de lakstift is blauwgrijs en lijkt helemaal niet op zilvergrijs!

Super winkel!

Fijne, overzichtelijke en duidelijke site. Kleur van de lakstift was exact de juiste en het advies voor blanke lak er over maakte het mooi af. Werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Zeer tevreden over alles.

Besteld, dag later geleverd, kleur is exact. Spuitbus sprayt met een mooie brede straal voor perfect eindresultaat.

Klantvriendelijk, voordelig en goede kwaliteit.

Lakstift via internet besteld, was koud kunstje op de website. Volgende dag opgehaald, vriendelijk personeel. Bleek dat ik ook nog blanke lak voor het bijtippen nodig had. Kon ik ook meteen daar kopen en meenemen. Zeer tevreden, want een stuk voordeliger dan bij de BMW dealer.

Professioneel en klantvriendelijk met perfecte opvolging

Perfecte lakcombinatie exact zelfde kleur goeie service snel geleverd een echte aanrader !!!!

correcte en snelle levering

Zeer goed product met de juiste kleur en goed verwerkbaar

Vergissing ????

Mijn bestelling was duidelijk ik bestelde kleurnummer FIAT; 803A (NERO SETA) dat is aubergine !!!! metallic lak Dit is het kleurnummer die officieel op mijn Fiat barchetta staat (of deze moet overgespoten zijn) En wat krijg ik ??? zwart ???? (zwart is 601F) Dus als jullie deze vergissing even willen corrigeren heel graag. Nog even voor de duidelijkheid er staat een compleet ander nummer op mijn lakstift en zeker geen 803A ! Graag hierop antwoord Groet, L.Weiler

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Levering zoals beloofd

Ik heb op een donderdag na 14.00 uur een potje bijtiplak besteld. In een kleur die ik elders niet kon vinden, dus dat is het eerste compliment. Omdat het na 14.00 uur is besteld, werd het niet de volgende dag geleverd, maar wel op zaterdagochtend. keurig, zoals beloofd.

Slecht

Heb besteld lakstift op eigen auto code blijkt donker uit te komen nu zitnik met donkele flaken op mij auto

Ik had per ongeluk vergeten om aan te geven dat het pakket opgestuurd moest worden. Nadien heb ik een mail gestuurd en was dit snel opgelost. Misschien een extra bevestiging vragen dat de bestelling niet moet worden opgestuurd? Verder zou het misschien interessant kunnen zijn om aanverwante producten in het assortiment op te nemen, zoals een roestomvormer bv.

vlot geregeld, kleur wel een beetje donkerder

lak is goed verwerkbaar, toch klein kleurverschil.

Correcte en snelle levering

Mijn bestelling afgehaald, deze lag al klaar in een keurige winkel/kantoorruimte. Ook een heerlijk saucijzenbroodje bij de buren gegeten!

Snelle, correcte levering

Binnen 24 uur het juiste artikel geleverd.

Levering DHL SLECHT!!

Dit gaat over de levering van DHL, eerst afgelopen zaterdag (zijn wij gesloten) dan moet jezelf aangeven in een mail wanneer ze weer mogen komen. Wij maandag ingevuld, toen kreeg ik op 15.10 uur een mail dat we om 14.48 uur niet open waren, wij zijn de gehele dag van 08.00 uur tot 17.00 uur geopend en de overhead deur staat de gehele dag open. Geen briefje in de deur, wat betekent dat de DHL dienst gewoonweg niet bij ons is geweest. Dus wij DHL bellen en krijgen daar te horen dat het wel vaker voorkomt, de chauffeur komt in tijdnood en geeft gewoonweg aan dat sommige klanten dicht zijn dus niet af te leveren. Wat een slecht bedrijf is dat, hoe kan je in hemelsnaam dat verzinnen omdat je op tijd thuis moet zijn? En klanten van en klant van je maar laten zitten!! Autolakopmaat, ga met een andere pakket dienst werken als je je eigen klanten tevreden wil houden!

Echt fijn dat jullie correct en snel werken

Enkel heel positieve ervaringen met AutoLakOpMaat

prima geregeld

Duidelijke website voor keuze lakstift

Netjes, duidelijk, niet duur en alles op tijd en goed geleverd. Aanrader.

Heb een aantal spuitbussen besteld met de kleur van een auto uit 2003. Niet verbazingwekkend dat de kleur precies goed was, ik had tenslotte de kleurcode. Maar dat het de volgende dag netjes en compleet met alles erbij afgeleverd werd was wel erg fijn. Een echte aanrader.

Nog niet afgeleverd op het ophaal punt ?

DHL heeft het nog niet afgeleverd???

Goed is goed !!

Alleen maar positiviteit van deze kant !

Snel en netjes geleverd, perfecte kleur, top!

Snel en netjes geleverd, perfecte kleur, top!