Snelle levering + Kwaliteitsvolle lak.

Zeker een aanrader !

precies de goede kleur en snel geleverd.

Ht was even zoek naar de lak voor mijn wat oudere auto. Met een bijzondere kleur. AutolakOpMaat leverde echter snel de juiste kleur. Duidelijke website met kleurvoorbeelden die de werkelijkheid benaderen.

goede snelle afhandeling

Binnen 2 dagen in huis

helemaal top

prima kwaliteit

Zeer duidelijk alles,ook wat je moet hebben. En zeer vlot thuis bezorgd. Ik ben zeer te vrede,ook naar andere mensen zal ik jullie voor dragen.

Geen enkele opmerking

Bestelling via site gaat soepel. Erg overzichtelijk en volledig. Bestelde producten voldoen aan de verwachting.

te vroeg om te oordelen

ik heb nog niets gekregen door mijn vergissing, ik probeer mijn fout recht te zetten maar het lukt niet. gelieve mijn bestelling nar mijn adres te sturen, ik betaal de bijkomende kosten dak u

Flesjes vlot geleverd.

Verwerking parelwitte lak was erg lastig. vier lagen nodig om te laten dekken op een zwarte ondergrond (zwarte basis van de bumper). Kwast in het potje zou puntig moeten zijn en niet blokvormig. Zo kun je slecht kleine beschadigingen bijwerken want je smeer snel lak op de plek waar het niet nodig is. Niet aan te bevelen wanneer je niet echt handig bent, want aanwijzingen voor het gebruik worden niet bijgevoerd. De kleur is prima en het setje was in verhouding met andere aanbieders voordelig, maar je zult er wel handig in moeten zijn

Makkelijk bestellen , vlotte levering.

Makkelijk de kleur kiezen . Vlot geleverd. De lak kleur klopte precies.

Prima lak

Prima website en kleuradvies, eenvoudig om de juiste lak kleur en verpakking te selecteren.. Daarnaast snel geleverd. Top.

Bove n verwachting de behoorlijke schaaf geheel weg gewerkt geen kleur verschil.

Uitstekende service, snelle levering

Bij mijn geleverde bestelling bleek er 1 spuitbus niet bij te zitten, een mailtje gestuurd en meteen antwoord, en de ontbrekende spuitbus werd netjes de volgende dag geleverd

Zoals het verwacht wordt!

Een positieve ervaring. Aanbod is duidelijk, communicatie is proactief.

Snelle levering, kleur van de lakstift is perfect. Spuitbus moet ik nog testen.

Super goed en klantvriendelijk bedrijf!

Zeer goed!!! Kleur die je besteld komt exact overeen met de kleur op de auto.

Dinsdagavond besteld, donderdag ochtend netjes in België afgeleverd. Echt degelijk materiaal - had de spotrepair gekocht en erg tevreden van materiaal en alles aanwezig om je werkje te doen!

Bestellen en binnen 2 dagen thuis bezorgt

Snelle levering van een unieke kleur

Goede service, snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en een snelle levering

Eenvoudig, snel en geruiksvriendelijk

Vond snel de gewenste kleur, goed aanvullend advies over extra blanke lak. Snel thuisbezorgd en dezelfde dag al aangebracht. Mooi resultaat.

Goede producten en snel geleverd

Een beknopte handleiding ontbreekt wel.

Opdracht, facturering en levering verliep probleemloos

Er werd keurig , met pen, aangegeven op de door mij bestelde spuitbussen in welke volgorde ze gebruikt moeten worden. Dat vond ik wel leuk en zorgzaam

Snel en goed geleverd

Volgens afspraak snel en goed geleverd en de goede kleur

snelle levering, goede kleur

kleur is een match, spuitmond is perfect, fijne verf om mee te werken

Over AutolakOpMaat.nl