zeer goede customer service

snel en correct geregeld , ook toen er 1 flesje lag stuk was. is het netjes en snel opgelost

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product product werkt perfect

Goed product

Na goed contact is de bestelling op tijd geleverd, lak kwam overeen en de auto is weer helemaal in orde gemaakt!

Product Review volgt.

Product nog niet kunnen proberen dus de echte review moet nog komen.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Goedemiddag, Het lijkt er op dat er iets is mis gegaan bij de bezorging. Uw pakketje had al geleverd moeten zijn! Zou u contact met ons willen opnemen? Vriendelijke groet, Autolakopmaat

Geen idee, nog niet gebruikt

Redelijk snelle levering, product nog niet gebruikt dus kan daarover niet oordelen

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

De levering was een dag te laat , wat ze zeggen voor 14.00 uur besteld andere dag in huis klopt niet. Ik had he zaterdags besteld voor de pasen En het werdt donderdags geleverd, de spuitbus lak is perfect spuit makkelijk en het spuitpistool werkt perfect.

Goed product

eerst verwacht dat ik de volgende dag al direct mijn levering zou ontvangen. Na 2 dagen maar even opgebeld. Vriendelijke medewerker zou het direct regelen. en dat heeft hij ook gedaan, de volgende dag had ik het product in huis. Was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf, maar zal zeker weer terug komen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Doet wat het belooft

Binneneen week bezorgd

De verf werkt prima

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima kwaliteit

geweldig

klein probleem met levering na contact meteen opgelost geweldig bedrijf

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product uitstekend

Product niet ontvangen

Voor 14.00 besteld zou zelfde dag verzonden worden volgens de site. Helaas niet waar. Heb het op donderdagochtend besteld en het werd ivm Pasen blijkbaar pas op dinsdag verzonden. Uiteindelijk bleek het pakket ook nog te zijn kwijt geraakt. Inmiddels heb ik de bestelling mogen annuleren.

Geen reactie

Al eerder een bestelling geplaatst dat ging prima, kleur uitstekend. Bestelling herhaald 5 dagen geleden, nog steeds in behandeling, Als je telefoneerd word de haak er op gegooid tot 3 keer toe. Gezien de recente reviews is er iets mis daar. Update: Geen antwoorden gekregen maar het product verstuurd, beter als een antwoord.

• Beschrijf uw ervaring met het product Kleur precies passend
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

bestellen en leveren , duurt bijna een week

kan het niet zeggen , heb hier in de regio een gaan kopen staat gewoon stof te vergaren nu .

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product nul niet gebruikt te laat geleverd
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Verzending

Verzending was enkele dagen onderweg maar dit werd klantvriendelijk opgelost.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Had ik maar niet besteld

Besteld op 30-03-2023 nog niet binnen. Ook 2 mails gestuurd naar autlakopmaat maar geen reactie. Wel moet ik zeggen dat er feestdagen tussen zaten. Het wachteb was het wel waard. Een top product binnen gekregen! Kwaliteit was zeer goed

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Laat binnen maar top porduct. Goede kwaliteit

Binnen gekregen

Na een mailtje, toch op tijd gekregen Lakstiften zijn top Op de site kan je de kleurcode invullen, dat is makkelijk

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goed spul, doet zijn werk, kleur is echt top

levering wat later ontvangen

levering kwam later, nadat er al om een review was gevraagd.

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product nog niet kunnen benutten
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Autolak op maat had het snel klaar voor verzending maar bij DHL duurde het 5 dagen.

Heb de auto ermee gespoten en het ziet er keurig uit. Voor herhaling vatbaar.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kleur en vloeit goed

Oké

Ik heb mijn bestelling na 1 week correct ontvangen. Er wordt snel gereageerd op reviews.

Site prima. Levering (nog) onbekend

De site is overzichtelijk, uitleg bij de producten duidelijk en het aanbod is goed. Echter heb ik na een week nog niets ontvangen dus over de producten en de levering kan ik nog niets zeggen.

Goed geleverd

levering goed ontvangen, product perfect.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product top!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goedemiddag, Wat vervelend dat de bezorging van uw pakketje zo lang heeft geduurd. Zou u contact met ons willen opnemen via de mail? Wij willen samen met u komen tot een gepaste oplossing. Vriendelijke groet, Autolakopmaat

is goed

deze ervaring was niet de eerste keer steeds correct en vrij snel geleverd.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Het duurde helaas even maar het juiste ontvangen! Ben tevreden!

Super goed!

Na wat schade aan mijn Volkswagen Golf een primer, lakstift en blanke lak gekocht. Kleur komt perfect overeen. De stappen worden goed uitgelegd bij de producten en het ziet er weer netjes uit.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede beschrijving hoe de stappen en producten te gebruiken.

Hele goede spuitslang.

Lak vloeit mooi en norsel geeft een mooie fijne en gelijkmatige spray. Lak is van goede kwaliteit en droogt super mooi op en het eindresultaat is super strakke lak. Een aanrader voor zowel de hobbyist als professional.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede kwaliteit en perfecte kleur.

Uistekende service

Juiste kleur auto was onbekend, echter AutolakOpMaat heeft juiste kleur achterhaald

Goede verf op kleur

Verf op kleur is goed en makkelijk te bestellen via de site. Verf is uitstekend de spruitplamuur helaas niet. De plamuur verneveld niet goed en spetterd bij gebruik van de spuitbushandgreep. Levertijd staat niet op de site en kwam een aantal dagen later per mail met verzending. Opzich geen probleem maar wel handig om te weten. Verf op kleur is heel goed, kleur klopt en goed te verwerken (verneveling) vanuit de spuitbus. Ik bestel er binnenkort nog een.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Verf op kleur is top