Product is comming soon

Zeer tevreden.

Heb aan de hand van de bijgevoegde duidelijke instructie de lak aangebracht en mijn Peugeot is weer zo gaaf als een babyhuidje.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Goede oplossing voor kleinere oppervlakken.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima kwaliteit en snelle service

Helemaal naar verwachting. Ik ben zeer tevreden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Helemaal wat ik ervzn verwachtte.

Een goed product

Ik heb een potje verf op kleur en een potje blanke lak besteld, het is een goed product waar ik wat aan heb en kon mijn dak bijwerken.

• Beschrijf uw ervaring met het product Makkelijk te verwerken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima producten tegen een redelijke prijs.

Ik heb hier voor de tweede maal lak besteld om lakschade aan mijn autos te herstellen. Het is voor mij verbluffend dat men de exacte kleur kan leveren. De kleurlak en de clear-coat lijkt me van perfecte kwaliteit. De verwerking vergt enig geduld en handigheid. De gebruiksinstructies zijn hierbij erg nuttig.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Levertijd exact één week

Product goed maar ;Do besteld, do een week later geleverd

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Verwerkt goed lange levertijd
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Perfect setje

Ik heb een setje besteld voor steenslag schade, setje ziet er gelikt uit!

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Inmiddels ontvangen

Na telefonisch contact heb ik nog redelijk snel de autolak ontvangen. Inmiddels de lak aangebracht, de kleur is perfect, 100%! Het kwastje van de blanke lak liet helaas los. Dat heb ik zelf opgelost.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Blijft niet zitten

Product heeft niet goed gewerkt.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Blanke lak is prima, primer en lak schuurt eraf na meerdere lagen en 12+ uur laten drogen. Waardeloos product dus, hele paneel van de auto is hierdoor verpest.
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Goedemiddag Jim, Wat vervelend dat de reparatie niet goed gelukt is. Wij willen u nog steeds helpen om tot het beste resultaat te komen. Zou u contact met ons willen opnemen via de mail? Dan kunnen we samen tot een oplossing komen. Vriendelijke groet, Autolakopmaat

alles prima geregeld en top verpakt ontvangen.

Prima.

• Beschrijf uw ervaring met het product prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Nog steeds geen bestelling.

Na mijn feedback direct reactie gekregen met tekst en uitleg. Levering is ook toegekomen, later als voorzien maar correct zoals overeengekomen. Zelf was ik te snel met de reactie aangezien er een vraag kwam tot mijn bevindingen terwijl ik nog niets had ontvangen. Tip: stem de communicatie met elkaar af! Dus al bij al super tevreden, nu de producten nog testen. Eerste feedback: Geen feedback, geen bestelling ontvangen... Oplichting of niet?

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Goedemiddag Alders, Ik zie dat uw pakketje inmiddels onderweg is. Misschien dat de bevestigingsmail niet goed is ontvangen op de e-mail. Zou u contact met ons op willen nemen via de mail? Dan kunnen wij dit probleem oplossen. Vriendelijke groet, Autolakopmaat

De klantenservice is uitstekend, ze communiceerden met mij en hielpen mij en waren erg geweldig.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goedemiddag, Vervelend dat de bezorging van uw pakketje niet goed is verlopen. Wij zien inderdaad dat de bezorging langer heeft geduurd dan normaal. Zou u contact met ons op willen nemen via de mail? Dan kunnen we tot een juiste oplossing komen! Vriendelijke groet, Autolakopmaat

Klantvriendelijk, heel goed geholpen

Werd goed geholpen

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Bestelling is na mijn belletje pas doorgezet naar dhl.

Bestelling geplaatst en 3 dagen er na gebeld voor een track and trace maar helaas kreeg ik niemand te pakken dag er na ook niet.... Gemaild geen reactie. 6 dagen na mijn bestelling paar keer achter elkaar gebeld om status op te vragen en er werd min verteld dat het te lang heeft gelegen bij de sorteercentrum kan gebeuren maar wel vaag als ik paar uur later een track and trace ontvang. Hopelijk krijg ik mijn bestelling morgen of overmorgen. ( Afgelopen weekend had ik het nodig als ik het had geweten was ik er wel heen gereden). Ik schrijf zelf nooit review maar dit wil ik wel ergens kwijt.

Correcte levering

Dik in orde

• Beschrijf uw ervaring met het product Klopt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

goede snelle en duidelijke reacties op vragen

goede ervaring

Goed afgehandeld maar….

Snel de juiste lakstiften kunnen bestellen, meteen gefactureerd, maar dan duurt het enige dagen voordat je iets hoort over de levering. Blanke lak had volgens mij gelekt. Plaktte en je kon het ruiken.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lekka blanke lak flesje
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Fijne kit, wel aan de dure kant.

De kit bevat alles wat je nodig hebt. Voor bijna 50 euro verwacht je wel dat er wat meer touchup stokjes bij zitten. Na 2 steenslagen te repareren waren ze al op.

• Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Nette levering en snel aan de slag kunnen

• Beschrijf uw ervaring met het product prima

Perfecte service

De kleur van de autolak stond niet bij de lijst op de site maar dat wordt door autolakopmaat prima opgelost. Aan de hand van de kleurcode van de auto zoeken ze dan zelf de juiste lak op. De eerste zending raakte zoek maar nadat ik telefonisch contact zocht werd zonder dralen een nieuwe lakstift toegestuurd. Zeer tevreden dus.

• Beschrijf uw ervaring met het product Makkelijk te verwerken
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Volgens verwachting én een heldere instructie!

Even een lakflesje bestellen. Maar dan krijg je er een duidelijke step by step instructie bij. Dat zijn nou satisfiers. Top.

• Beschrijf uw ervaring met het product Goed

Simpel om te bestellen

Via je zelf ingegeven gegeven komt de juiste kleur code zichtbaar met evt. advies om er blanke lak er bij te bestellen.

Goede lak

Wel wat prijzig voor zo'n klein Flesje Maar prima om mee te werken en de kleur is prima.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kleur is precies goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Prima produkt, wel wat latere levering

Op de website staat 'voor 14 uur besteld, morgen in huis. Helaas was dat niet het geval. De levering duurde bijna een week. Dat maakt voor mij niet zoveel uit, maar zet het dan niet op de website. Het produkt is prima. Goede kleur en dankzij de duidelijke instructie een goed resultaat.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Goede opvolging van de bestelling. Verpakking is ok.

• Beschrijf uw ervaring met het product Is ok