correct

snel en correct

Ik bestel al jaren regelmatig de producten die ik nodig heb bij Seaflower en ben nog nooit teleurges

Als ik iets bestel bij Seaflower dan heb ik mijn bestelling meestal binnen de 3 dagen. Steeds goed verpakt, nog nooit iets beschadigd ontvangen. Ik woon in België.

Bestelling was goed en netjes verpakt

Heel tevreden

Geleverd wat ik had besteld en in goede orde aangekomen

Uitstekende service!

Heel erg goed geholpen door medewerkers van Seaflower!

Snelle levering van het bestelde

Goede service, zelfs in het weekend

In het weekend perfect geholpen met nieuwe onderdelen om een lekkage op te lossen.

Snel gleverd

Snelle, keurige leveringen

Nooit problemen ondervonden bij mijn talloze bestellingen

Klantvriendelijk

Seaflower denkt met de klant mee en hanteert lage prijzen met een overzichtelijke website.

، de product was op tijd goed verzenden .

، de product was op tijd goed verzenden .

denken met je mee

Met hun mooie 3d-printer is er terpleke een product getekend en geprint. Ben er zeer blij mee.

Prima geleverd

Bestelde artikelen waren snel bij de bezorger, jammer dat deze het bezorgmoment 3 keer wijzigde, waardoor ik uiteindelijk niet thuis was en het pakket bij een afhaalpunt af moest halen. Dat neem ik Sesflower niet kwalijk.

slecht product

slecht product(belletjes kwamen uit voorkant ipv geheel product) slecht in elkaar gezet

Topservice

Bestelling, zoals gevraagd, later verzonden.

goeie service

snelle leverring

snelle levering en mooi vast verpakt

top

Top winkel , snel levering , als altijd goed ingepakt als het wordt via het post gestuurd

Ik koop veel spoelen van seaflower ..altijd goed diensten

Levertijd is te lang

Sneller leveren

Top winkel

Doe vaker bestellingen bij deze winkel, via website gaat altijd makkelijk en snel, leveringen gaan ook altijd snel.

Leuke webshop snelle levering

Goede service en snelke levering

Prettige webwinkel. Ook bij vragen reageren ze snel. Prijs is ook prima.

Fijne webwinkel om te bestellen

Goeie overzichtelijke side en een snelle levering van profijt.

Snelle levering, communicatie mag beter, was uiteindelijk prima

Het product werd supersnel geleverd, de kwaliteit was prima. Omdat de verzendkosten gerekend werden voor een pakket maar het product in een veel goedkopere envelop als brievenbuspakket werd verzonden, heb ik gevraagd om het teveel betaalde bedrag aan verzendkosten terug te krijgen. Daar werd eerst niet op gereageerd maar na nog een mail werd het geld onmiddellijk teruggestort. Uiteindelijk dus allemaal prima opgelost.

Altijd goed

Duidelijk proces, goede levering

About Seaflower

Seaflower: Sinds 2006 de specialist in zeewater aquarium producten Één aquarium met zout water, dat is waar het ooit allemaal mee begon. Inmiddels is deze uit de hand gelopen hobby niet meer weg te denken en zal dit voor velen een herkenbare situatie zijn. Één aquarium werden er meer en inmiddels meer dan een decennium verder leveren wij dagelijks de allerhande benodigdheden door heel Europa. Hoe wij u helpen om uw zoutwater wens in vervulling te laten gaan? Onze kennis, advies en producten voor een compleet zeewateraquarium staan tot uw beschikking. Jarenlange ervaring en best-practises om jouw levende have een onderwater paradijs te bieden. We leveren bijvoorbeeld aquarium stromingspomp, aquarium LED verlichting, eiwitafschuimer, toevoegingen om tekorten aan te vullen. Voor het bepalen van de kwaliteit van het aquarium water gebruik je een Aquarium test. Kunt u een gewenst product niet vinden? Laat het ons weten.