Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goede snelle levering maar product werkt niet

Onderwater lijm van Orca besteld , goede snelle levering. Alleen onderwater lijmen doet het product niet. Heb lekkage in vijver. Dus vijverfolie onderwater lijm besteld van Orca. Maar helaas lijmt niet onder water zoals wel werd omschreven. Helaas. Wat kan ik fout gedaan hebben, krijg het echt niet gelijmd, wordt gewoon soort rubber onder water wat je zo kunt kneden. Baal daar echt van, heb dus nog steeds lekkage. Graag advies terug.

Na telefonisch contact zijn we tot een oplossing gekomen

Snelle levering en netjes ingepakt

Heel fijn

Een probleem met de verzending/ontvangst en deze wordt super opgepakt.

Dank voor de reactie, we doen er alles aan om ontstane problemen op te lossen. Helaas was PostNL bij uw pakket de storende factor, wij hebben uiteindelijk persoonlijk het bestelde product alsnog geleverd.

Uitstekende winkel

Snel geleverd en zeer goed verpakt geleverd. Uitstekende winkel waar ik zeker vaker mijn spullen zal bestellen.

Dank voor je review en zien graag uw bestelling tegemoet

Heel goed geholpen

Goeie service

Snel en nette afhandeling

Website is goed bijgewerkt met de actuele voorraad.

Vlotte service

Keurig verpakt en snelle levering

Keurig verpakt en snelle levering

Bad no respons on a dead skimmer case

I bought a cheap amtra skimmer and after about 3 months of use it is not Working anymore and after several mails to the Company With no respons i am starting to Think This is a fake Company

• Would you recommend us? No

Uitstekend materiaal en snelle levering

Fantastisch!

Makkelijk bestellen,en snel in huis! En een fantastische service.

perfecte ervaring

alles wat ik nodig heb is steeds op voorraad. En 'specials' wordt via email perfect opgevolgd ! Dennis, dikke merci !

Snelle service en goede prijs Top Bedrijf :-)

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering.

Goed, maar levertijd is nooit de dag na bestelling

De levering kan korter toch ?

Duidelijke webshop en fijne bezorging door post nl.

Jullie doen bezorging via post nl. Heerlijk gewoon overdag. Blijf dit doen.

Goede service en denkt met de klant mee

Goede service en denkt met de klant mee.

Goede service, doen wat ze zeggen.

Zoutmeter besteld

Nette prijs snel geleverd

Nette prijs snel geleverd

Retour zendingen zelf betalen

Zie boven staande

Bestellingen gaan altijd netjes en correct, en word snel geleverd. Goede winkel.

Goeie service!

Elke keer weer hele goed service, mensen die meedenken en helpen waar kan! Top

Snelle levering en goede producten

Na bestelling direct uit voorraad geleverd.

Over Seaflower

Seaflower: Sinds 2006 de specialist in zeewater aquarium producten Één aquarium met zout water, dat is waar het ooit allemaal mee begon. Inmiddels is deze uit de hand gelopen hobby niet meer weg te denken en zal dit voor velen een herkenbare situatie zijn. Één aquarium werden er meer en inmiddels meer dan een decennium verder leveren wij dagelijks de allerhande benodigdheden door heel Europa. Hoe wij u helpen om uw zoutwater wens in vervulling te laten gaan? Onze kennis, advies en producten voor een compleet zeewateraquarium staan tot uw beschikking. Jarenlange ervaring en best-practises om jouw levende have een onderwater paradijs te bieden. We leveren bijvoorbeeld aquarium stromingspomp, aquarium LED verlichting, eiwitafschuimer, toevoegingen om tekorten aan te vullen. Voor het bepalen van de kwaliteit van het aquarium water gebruik je een Aquarium test. Kunt u een gewenst product niet vinden? Laat het ons weten.