Veel later geleverd dan beloofd.

Bij mijn bestelling op zondag beloofd u dat het de volgende dag dus maandag geleverd zou worden . Daarna werd beloofd dat dat op dinsdag zou zijn maar ja toen werden is geleverd. Tenslotte was de levering pas op woensdag. Dat zal best met PostNL DHL te maken hebben gehad maar uw beloofd dit bij de bestelling.

Uitstekend!

Het is de eerste keer dat ik iets bij jullie bestel, en het werd supersnel geleverd.

geweldig

ik ben zeer tevreden , ik heb automatisch elke 6 weken een vaste bestelling en dat gaat prima.

Ruime sortering

Snel geleverd en prijs vriendelijk

Ben heel tevreden

Ben tevreden over Hulpmiddelonline Meestal op tijd en als het niet op voorraad was vond ik het geen punt om even te wachten.

Geweldige service

Goed geholpen met info over incontinentie materiaal. En maandelijkse leveringen ontzorgen ons geweldig!

• Prijs/ kwaliteit

Super snelle levering en scherpe prijs. Prima!

Super snelle levering en scherpe prijs. Prima!

goed produkt

Bij andere winkels slecht in voorraad

• Prijs/ kwaliteit

Het was prima. Makkelijk besteld en snel in huis. Was makkelijk.

Duidelijkesite en snelle levering

Al een aantal keren bestelling geplaatst, en zeer snelle levering, en het wordt discreet bezorgt...top!!

• Prijs/ kwaliteit

Geen op of aan merkingen.

de vorige keren dat ik besteld heb een 10. Nu een 7

Had 3 artikelen besteld. Bij bestelling stond achter 1 artikel niet in voorraad. Normaal is vandaag bestellen, morgen in huis, Had er zelf geen rekening mee gehouden, dat dan de hele zending later geleverd zou worden.

• Prijs/ kwaliteit

Hele vlotte levering, ben ik blij mee.

Ben heel tevreden hoe mijn bestelling wordt geleverd. Heel vlot, de ene dag best3ld en de volgende dag in huis.

Superkwaliteit en snelle levering

Fijn bedrijf super kwaliteit en snelle levering

• Prijs/ kwaliteit

Goed product werkt prima!

Ik vind het fijn in gebruik en werkt waar ik op gehoopt had.

Goed verzorgde snelle levering

De artikelen die ik bestel worden keurig verpakt en snel geleverd. Kortom, een betrouwbaar adres.

Goede service toppie

Goede service, vriendelijkheid van Michiel en productkennis m.a.w. super goed advies

Uitstekende prijs-prestatieverhouding.

Voor een bepaalde tijd besteld, volgende werkdag in huis. Vergelijking met andere aanbieders kan geen van hen tippen aan de lage prijs voor hetzelfde product. Ik bestel nergens anders meer.

Probleemloos

Supersnelle uiterst correcte levering

,s Avonds 22.30 besteld. Andere dag in huis. Sneller kan niet.

Snel en perfect geregeld

Duidelijke website, goede communicatie rond levering, keurig ingepakt

• Prijs/ kwaliteit

Bestelling en levering verlopen optimaal.

Blijft een aan te bevelen firma.

• Prijs/ kwaliteit

snelle correcte levering tegen een goede prijs

Zie boven

• Prijs/ kwaliteit

Het was mijn 1ste bestelling, maar er zullen er vast en zeker nog volgen!

Het is de 1ste keer dat ik via Hulpmiddelonline.nl besteld heb. De site is heel gebruiksvriendelijk en de prijs van het produkt is zeker corect, in vergelijking met andere leveranciers. Ik werd systematisch en duidelijk op de hoogte gehouden over de stand van zaken met betrekking tot de verzending en de levering. Alles verliep vlekkeloos. Een aanrader!

• Prijs/ kwaliteit

Bestelling zeer snel in huis

Ondanks de corona tijd was mijn bestelling snel in huis , zoals jullie hadden beloven. Top!!

Over Hulpmiddelonline.nl

Hulpmiddelonline.nl is dé TENA spacialist online. Als officieel partner van TENA bieden we het volledige assortiment van TENA incontinentiemateriaal altijd zo voordelig mogelijk aan. Bestellingen worden bovendien altijd super snel geleverd; voor 23:00 uur besteld, betekent dezelfde dag nog verzonden. Onze klantenservice is dagelijks van 08:00 uur tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar en voor hulp bij de keuze voor het juiste materiaal kunt u ook online onze handige keuzehulp gebruiken. Graag tot ziens op Hulpmiddelonline.nl!