Top ervaring met bestellen op hulpmiddelen online

altijd correcte uitvoering van bestelling

prima ervaring

Webshop is duidelijk. Bestellen gaat makkelijk. Het is makkelijk te zien hoe je direct contact kan opnemen om te mailen of iemand te spreken. Bij mij was het achteraf betalen niet geheel helder dus had al betaald aan hulpmiddelen online na bezorging en toen kreeg ik factuur via Riverty. Met 1 mailtje aan hulpmiddelonline was dit opgelost. Top!

• Prijs/ kwaliteit

Standaard product, bezorging op een willekeurig adres

Je weet niet waar het pakket wordt bezorgd. Bij de buren op een ander huisnummer of zelfs in een andere straat. Waar het pakket terecht is gekomen, mag je zelf uitzoeken.

• Prijs/ kwaliteit

Dag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals per mail besproken zijn wij voor een goede en snelle levering afhankelijk van PostNL. Dit is reeds 6 keer goed gegaan bij uw bestellingen maar de laatste keer helaas niet. Jammer genoeg hebben we nooit iets van u gehoord maar nu het een keer niet goed is gegaan wel. Zo werkt dat kennelijk. We hebben reeds excuus gemaakt en een klacht ingediend bij PostNL maar desalniettemin voelde u kennelijk de behoefte om deze review te geven. U heeft ons niet gevraagd waar het pakket is maar u heeft uitsluitend geklaagd toen u het bij mensen in de buurt opgehaald had. Naar mijn mening is het niet fair dat u zegt "dat je zelf uit mag zoeken waar het pakket is". Wij zijn dagelijks tussen 08 uur en 20 uur bereikbaar en helpen altijd graag. We hebben echter niks van u gehoord tot de laatste mail en deze review. Ik hoop dat u een volgende elders besteld en voor dat bedrijf hoop ik dat het dan wel 100% goed gaat. Hartelijke groet, Hulpmiddelonline.nl Michiel

Handig, snel en goed geregeld.

Voor de eerste keer een nbestelling gedaan en super tevreden ,gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

Prima service en snelheid

Bestelling geplaatst en heel snel in huis!

• Prijs/ kwaliteit

Livraison rapide et prix compétitif

Après quelques recherches et comparaisons sur internet j’ai choisi votre société pour être livré. C’est ma deuxième commande, et aucunes mauvaises surprises, dans les délais promis et un prix très compétitif. Merci. Patric.

Goede en snelle levering

Site is makkelijk. Levering is snel en goed. Ook retour perfect geregeld

uitstekend

Ik bestel regelmatig producten. ongeveer 1 jaar klant. snelle levering. kwaliteit e.d.. Toppie

• Prijs/ kwaliteit

De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Nog nooit problemen gehad.

• Prijs/ kwaliteit

Snelle levering, goed ingepakt en goedkoop.

Snelle levering, goed ingepakt en goedkoop.

snelle bezorging

ik had nog nooit iets bij jullie besteld. het ging heel eenvoudig. kreeg meteen een bevestiging van bestelling en betaling. metten bericht van levering. prima

• Snelheid/ levertijd N.v.t.

Tevreden, geen aanmerking!

Ik wilde jullie graag laten weten hoe tevreden ik ben met de Tena Lady producten die ik heb gebruikt. Ze bieden niet alleen uitstekende bescherming en comfort, maar hebben mijn dagelijks leven aanzienlijk verbeterd. Het absorptievermogen is indrukwekkend en de producten zijn discreet genoeg om de hele dag door te gebruiken zonder me zorgen te maken. Bedankt voor het leveren van zo’n hoogwaardig product dat echt een verschil maakt! Met de firma hulpmiddelen is voortreffelijk te handelen. Met vriendelijke groet,

• Snelheid/ levertijd
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.

Altijd correcte en snelle leveringen.

Doen wat ze beloven!

Kwaliteit, levering tiptop in orde. Zowel qua materiaal als snelheid. Betrouwbare firma ook online.

zeer goed 10

gaat altijd goed alleen jammer dat de verpakkingen per 12 st gaan een paar meer en het is verzendkosten vrij

• Snelheid/ levertijd N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.

reuze snel en voordelig

Uw site vond (en vind) ik handiger dan de officiële TENA-site.

• Prijs/ kwaliteit

artikelen prima, bestelling lekker vlot

De manier van bestellen van de gevraagde artikelen is heel goed te noemen. De spullen zijn meer dan in orde. Dank voor de vlotte aflevering.

Zeer positief

Snelle inlevering Goede prijs

• Prijs/ kwaliteit

Na vraag over kortingcodes prima geholpen

• Prijs/ kwaliteit

goede ervaring. alles op tijd

snelle levering. goede website

prima service

Alles goed geregeld.

• Prijs/ kwaliteit

Super snelle en correcte aflevering.

Goede prijs kwaliteit. Zeer snel aan huis afgeleverd.

Correcte levering

Zeer snelle levering en track en trace vrij correct

• Prijs/ kwaliteit

Fijne snelle levering en prima prijs.

Prima snelle levering.

Zoals vermeld snelle levering

Bedrijfsgegevens

085 77 355 37

[email protected]

Over Hulpmiddelonline.nl

Hulpmiddelonline is dé TENA specialist online. Als officieel partner van TENA bieden we het volledige assortiment van TENA incontinentiemateriaal altijd zo voordelig mogelijk aan. Bestellingen worden bovendien altijd super snel geleverd; voor 23:00 uur besteld, betekent dezelfde dag nog verzonden. Onze klantenservice is dagelijks van 08:00 uur tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar en voor hulp bij de keuze voor het juiste materiaal kunt u ook online onze handige keuzehulp gebruiken. https://www.hulpmiddelonline.nl/keuzehulp/ Graag tot ziens op Hulpmiddelonline!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.