Iedere keer weer perfect

Makkelijk bestellen, snelle verwerking en levering. En bij dat alles een goede prijs. Beter dan waar ook, of dat nou een andere webwinkel of fysieke winkel is.

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? Naar aanleiding van het oplossen van een klein probleem voor een aankoop via bol.com. Ik raakte in gesprek met de medewerker van Hulpmiddelenonline. De afhandeling was zo prettig dat ik besloot om voortaan direct bij Hulpmiddelenonline te bestellen.

Snelle service, prima klachtafhandeling.

Ze zeggen wat ze doen en Doreen wat ze zeggen!

Goede service snelle levering

Goede service goed product snelle levering.

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? google

Prettige kennismaking.

Altijd goed op tijd

Prijs is oké, en levering ook

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet

Goede en nette service.

Goede en snelle levering. Alleen jammer dat ik voor 2 ontbrekende tubes een credit rekening kreeg en geen nieuwe tubes.

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? Via Tena.

Alles prima geregeld en de volgende dag al in huis keurig verpakt kan niet beter en tegen een nette prijs

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

halen en brengen met 1 man is te weinig!

Door met 1 man te brengen en halen hebt u kans op blessures bij uw klanten. wilt u dat? Afspraken en materiaal waren in orde.

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? weet nit

Nooit geen probleem met levering

• Hoe bent u bij ons gekomen? Online

Correcte levering binnen de kortste tijd

Meestal, uitgezonderd vandaag, binnen de 24u levering, prima!

Snel, correct, makkelijk toegankelijk

Gewoon geweldig

Vandaag besteld en morgen al geleverd, simpel en gemakkelijk.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Minder goede prijs/kwaliteit qua vocht absorberend vermogen

Zeer vlugge en correcte levering. Ongunstige opmerking betreft bestelling "TENA PROSKIN PANTS (M 80-110cm) X 10stuks" aangeduid op verpakking als het meest hoogwaardig middel om droog te houden, met de 8 zwarte druppeltjes afgebeeld. Welnu, dit spul blijkt niet echt beter qua wateropvangcapaciteit en mogelijk stoelgang verlies in vergelijking met minder dure maar lager gequoteerde TENA PANTS , ABENA PANTS, ABRI-FLEX , alles met 14 stuks per verpakking. De TENA PROSKIN PANTS zitten wel, vrijwel onzichtbaar onder bermuda of rokje, wat dan weer een pluspunt is

Prima geregeld!

Snelle levering, waarvoor dank!

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via familie

Uitstekend . Goed en snel

De volgende dag al in huis . Prima

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? via internet

Goed product

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Dank voor uw beoordeling, goed om te zien dat u ons maximaal waardeert voor wat betreft de prijs, service, kwaliteit en levertijd. Jammer wel dat u ons niet aanbeveelt, misschien een foutje? :-). Groet, Hulpmiddelonline.nl

De levering is super Als ik het ‘s avonds bestel is t de volgende dag al binnen En toen er een keer iets veranderd moest worden qua leveradres werd het moeiteloos gelijk aangepast zodat t de volgende dag goed terecht kwam En werd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon Dus bij deze een superservice bij jullie en blijf dan ook bij jullie bestellen

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via Google

Snel en goedkoop

Zeer vlotte levering

Bij vorige bestelling even moeten wachten… deze keer van dag op dag aan huis geleverd. Geweldig toch !! Dit smaakt naar meer !

• Hoe bent u bij ons gekomen? Eerder toevallig

Heb op 8/8 navolgend bericht gestuurd, geen antwoord gekregen.

Beste, Voormelde pakbon vermeldt 10 Tena Discreet. Ik heb echter 12 stuks betaald, zie factuur INVBE12630 van maandag 8 augustus 2022. Graag een antwoord voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Agnes Reekmans Bij nazicht moet ik vaststellen dat een vervelende communicatie is ontstaan doordat de e-mails terecht zijn gekomen in "ongewenst", Een antwoord van Hulpmiddelonline werd reeds op 9/9 om 22.30 verstuurd met voorstel tot een praktische oplossing.Waarvoor dank. Agnes Reekmans

• Prijs/ kwaliteit

Dank voor uw beoordeling. Vervelend natuurlijk dat we ons vergist hebben bij het klaarmaken van uw bestelling. We hebben u vrijwel direct een reactie gestuurd waarin we aangeven de ontbrekende pakken te zullen crediteren. Nogmaals excuus voor het versturen van het verkeerde aantal. Groet, Hulpmiddelonline.be

prima levering

De bestelling werd mooi op tijd geleverd. Een duidelijke website. De volgende keer maak ik terug gebruik van deze site

• Prijs/ kwaliteit
  • Hoe bent u bij ons gekomen? via google

Keurige afhandeling

Eenvoudig bestelproces en snel geleverd. Factuur werd aanvankelijk niet meegestuurd maar met een mailtje naar de klantenservice meteen opgelost. Prima webshop dus!

Perfect, vriendelijk en accuraat

Goed contact, altijd even contact of de volgende zending al mag komen. Altijd oplossingsrichtingen denken.

• Hoe bent u bij ons gekomen? Internet

Na een bestelling wordt je op de hoogte gehouden over het verloop van de zending

• Hoe bent u bij ons gekomen? Via internet

Altijd snel bezorgd en prima kwaliteit

Ik kan altijd op een vlotte levering vertrouwen en de hulpmiddelen zijn altijd van goede kwaliteit voor een goede prijs

Over Hulpmiddelonline.nl

Hulpmiddelonline is dé TENA specialist online. Als officieel partner van TENA bieden we het volledige assortiment van TENA incontinentiemateriaal altijd zo voordelig mogelijk aan. Bestellingen worden bovendien altijd super snel geleverd; voor 23:00 uur besteld, betekent dezelfde dag nog verzonden. Onze klantenservice is dagelijks van 08:00 uur tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar en voor hulp bij de keuze voor het juiste materiaal kunt u ook online onze handige keuzehulp gebruiken. https://www.hulpmiddelonline.nl/keuzehulp/ Graag tot ziens op Hulpmiddelonline!