Uitstekende service.

Altijd weer een snelle en correcte levering.

• Prijs/ kwaliteit

Snelle levering. 2x schade gehad aan verpakkingen door levering maar netjes en snel opgelost. TOP.

• Prijs/ kwaliteit

Snelle en steeds een correcte levering.

Zeer goede ervaringen

Snelle levering, zelfs op maandag als je op zaterdag bestelt, nette medewerkers, wat wil je nog meer

positief

Vlugge levering - goede kwaliteit

perfect

verpakkingen zouden iets groter moeten zijn zodat er geen verzendkosten op komen 12 pakken is net onder de grens

Snel en makkelijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Prijs/ kwaliteit

Uitstekende opvolging bestelling , correct en altijd op afgesproken tijd

super gewoonweg !

Vlot en goed

Goederen werden snel en goed verpakt afgeleverd.

gewon fantastsich

had een fout gemaakt bij mijn bestelling , dit was zo goed opgelost dat wij de bestelling de volgende dag al in huis hadden

• Prijs/ kwaliteit

Fantastische opvolging van bestlelling tot levering

Van zodra bestelling geplaatst gaan jullie onmiddellijk aan het werk. Want de volgende dag staat het pakket reeds correct verpakt aan onze deur.

• Prijs/ kwaliteit

Zoals beloofd korte snelle levering

Voldoet 100 % aan de de wachting zoals wordt aangegeven in de publicatie.

• Prijs/ kwaliteit

Ik bestel al geruime tijd Tena Men active fit pants en Tena Men active fit absorbent protector level 3 voor mijn vader. Ik kan gerust zijn dat ik de dag na mijn bestelling mijn levering op een discrete manier kan ontvangen. Nergens vind ik een goedkoper, snellere en discretere service dan bij jullie. Ik ben steeds zeer tevreden met jullie aanpak.

Goed product snelle levering

Ik bestel al jaren de tena lady online bij jullie. Levering is altijd goed, kwaliteit/prijs verhouding is goed Altijd snelle en discrete levering

Werkt goed

Blij mee en zorgt voor pijn verlichting

Fantastisch zeer goed

Ik ben zeer tevreden omtrent de spullen die ik bestel.snelle afhandeling en zeer goed verzorgd. Raad ook mijn vrienden aan het te doen.alles gaat supersnel.ben er blij mee. Hartelijk dank.

• Prijs/ kwaliteit

Snelle levering, goede communicatie alles dik in orde

• Prijs/ kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de wijze van levering van uw bedrijf!!

Alles wat toegezegd wordt wordt altijd nagekomen! Ik kan uw bedrijf aan iedereen aanbevelen!

goede en snelle service

het online bestellen is duidelijk en goed in te voeren. de bestelling wordt goed en snel geleverd.

Te laat met levering

Geen pakbon bij bestelling zoals voorheen

• Snelheid/ levertijd
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.

Altijd een snelle levering

Ik bestel regelmatig TENA produkten bij HulpmiddelOnline. De produkten worden altijd snel geleverd voor een goede prijs. Ook altijd in de bestelde hoeveelheden. Dat heb ik bij een andere leverancier wel anders meegemaakt.

• Prijs/ kwaliteit

Handig besteld en discreet uitgevoerd;

Mijn bestelling werd weer supersnel geleverd, zelfs op zaterdag.

Heel positief!

Snel en keurig geregeld!

Snelle en korreltje levering

Snelle levering en op afgesproken dag en tijd

Over Hulpmiddelonline.nl

Hulpmiddelonline is dé TENA specialist online. Als officieel partner van TENA bieden we het volledige assortiment van TENA incontinentiemateriaal altijd zo voordelig mogelijk aan. Bestellingen worden bovendien altijd super snel geleverd; voor 23:00 uur besteld, betekent dezelfde dag nog verzonden. Onze klantenservice is dagelijks van 08:00 uur tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar en voor hulp bij de keuze voor het juiste materiaal kunt u ook online onze handige keuzehulp gebruiken. https://www.hulpmiddelonline.nl/keuzehulp/ Graag tot ziens op Hulpmiddelonline!