Goed, vriendelijk en behulpzaam personeel

vriendelijk en klantgericht

Goed meegedacht en bij andere filialen geïnformeerd.

Top ervaring snelle levering en goede service .

Snelle levering en goede MAATVOERING.!!

Een dikke vette 10!

Wat een geweldige toppers staan er bij Manfield in Antwerpen in de winkel. Niets is té veel, zijn zeer deskundig, vakbekwaam, hulpvaardig en enorm klantvriendelijk op de juiste wijze. Wees zuinig op deze mensen, want je moet ze met een lampje gaan zoeken. Grote klasse. Ging zeer blij weg met mijn aankoop van een mooi zwart lederen rugzak. Precies wat ik nodig had.

Goede fijne verkoopster.

Prettig

Klantgericht

Wij het zoeken naar een leuk paar schoenen ben ik enorm geholpen door de verhoopmedewekster van het filiaal in Veenendaal: Vriendelijk, eerlijk en behulpzaam.

Mooie sneakers via de website gekocht

Overzichtelijke site met ruim aanbod. Snelle afhandeling en verzending en service. Zeer tevreden over.

Super goede service!

Uitnodigend om nog eens terug te komen!!!!

Het personeel was vriendelijk, gastvrij, servicegericht en professioneel!! Top!!!

Zeer correcte medewerkster.

De gouden standaard.

Vorige week nieuw paar schoenen gekocht bij blond meisje van 21. Verstaat haar vak uitstekend, wist mij van alles over het soort leer van mijn schoenen te vertellen. Heeft me zelfs een verzorginskit aangesmeerd met haar enthousiasme, haha. Normaal zou ik zoiets nooit kopen, maar zij wist het perfect te promoten. Schoenen waren uiteindelijk toch iets te klein, maar ook retourneren was geen probleem. Daarnaast vind ik de kleine dingen als het aanbieden van een kopje koffie of thee ontzettend klantvriendelijk en hierdoor ben ik al jaren vaste klant. Ga zo door :)

Pretty and stylish bag

Colour in real is slightly different from on the photo (seems darker). Still happy with this blue though not dark blue.

Mooi assortiment, personeel is klantvriendelijk

De keuze is goed. Personeel wijst de klant ook de diverse mogelijkheden van het product (zoals kleur, uitvoering, maten, enz.) Personeel neemt de tijd voor een goede voorlichting ondanks de drukte. Aankoop via thuislevering ontvangen. Jammer dat je het product niet kunt retourneren maar dat je naar een winkel moet om het product terug in te leveren, mocht het product niet goed zijn. Tijdens het afrekenen, werd ik geattendeerd op een kortingsbon, die ik kon gebruiken voor de volgende aankoop. Deze bon helaas nooit meegekregen of ontvangen via de mail. Dit is het enige minpunt. Hoop deze alsnog te mogen ontvangen.

Prima product ontvangen. Alles verliep naar verwachting

Prima. Zoals aangegeven: gekregen wat ik verwachtte.

Vriendelijke en deskundige dienstverlening in winkel

Geen vijf maar vier sterren omdat de door mij gewenste maat niet in de winkel beschikbaar was en vervolgens bij de bestelling via internet (in de winkel) het personeel niet in staat was om de van toepassing zijnde korting (-/- 20 %) toegepast te krijgen, waardoor ik nog een keer terug moet met de inmiddels ontvangen schoenendoos om alsnog ter plaatse in de winkel de korting te verrekenen. Kost onnodig tijd en moeite helaas.

Snel en duidelijk.

Mooie laarsjes gevonden in de uitverkoop. 2de maat werd snel gebracht. Geïnformeerd over onderhoud van de schoen en bij het afrekenen meteen member geworden.

Mooie blauwe sandalen

Leren blauwe dames sandaal die prima past

Goede srrvice

Helaas waren de schoenen te klein, zonder problemen terug kunnen sturen en snel mn geld terug teruggestord gekregen.

Zeer klantvriendelijk

We werden zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd mee gedacht met ons en alle tijd genomen.

Top service!

Top service! Het meisje in de winkel was vriendelijk en behulpzaam. Gaf ook duidelijk de opties aan, zoals het impregneren van de schoenen voor €3,99. Ook kreeg ik nog een kaartje mee dat ik binnen 6 maanden de schoenen kosteloos bij de winkel mag laten reinigen. Helemaal blij met mijn nieuwe boots!

Geweldige schoenen ben er erg blij mee Ze lopen erg lekker en zitten ook heerlijk

snel geleverd ben gewoon bij bedankt gr carla boots

Ik werd geholpen door een leuke en enthousiaste verkoopster

Altijd fijn om een enthousiaste verkoopster te hebben, ze stond ons vriendelijke te woord en ging ook even op gepaste afstand staan om mij de kans te geven over de aankoop na te denken.

Goed ervaring!

Personeel is zeer vriendelijk en geeft een fijn gevoel voor herhaal aankoop in deze winkel. De service die verleent is was top!

Over Manfield