Prettige binnenkomst met een hartelijk welkom en daardoor heel fijne aankopen gedaan met professionele adviezen. Ga zo door!!

Altijd goede service!

Vriendelijke en zeer behulpzame verkoopsters!

Hele fijne ervaring

Goed geholpen door een lieve dame. Ze had er duidelijk verstand van. Ondanks de drukte in de winkel nam ze rustig de tijd om te helpen en advies te geven.

Heel goed personeel en kopje thee top service

Een zeer prettige winkel met aardig personeel en top service

Fijne service

Zeer vriendelijke verkoopster in Rotterdam Alexandrium. Tijdens het wachten fijn en kopje koffie aangeboden gekregen en de verkoopster heeft goed meegedacht. Ik ben enorm blij met de aankoop, de schoenen zijn heel mooi en zitten lekker.

Leuk geholpen en altijd even vriendelijk,

Erg goede winkel in Hilversum erg gedreven personeel

Goede sevice

Prima!!

Mooie laars voor mooie prijs 👍

Mooie laarzen, kwaliteit, prima prijs en super snel bezorgt

Mooie schoen en volgende dag in huis

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel fijn

Heel goed.

De be stelling ging heel makkelijk na de zwarte aangepast te hebben. Was perfect.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Erg vriendelijk personeel, prettig aanwezig, niet geforceerd, werd wat te drinken aangeboden, heel behulpzaam met de juiste maat zoeken, gericht advies voor onderhoud laarzen zonder opdringerig producten aan te smeren. Wees me op de services van Manfield

goed bedoeld

helaas waren de laarzen te nauw voor mij

Super leuke, warme, comfortabele laarsjes ,voor een mooie prijs. Kleur past perfect bij mijn winterjas.😊

Kwaliteit voor zo een prijs

Prima op tijd

Vanaf bestelmoment tm bezorging prima verlopen

Helemaal toppie.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!

Makkelijk besteld en betaald, snelle levering

Ik heb een goede ervaring met online bestellen bij Manfield. De schoenen zagen eruit zoals op de website. Ook was de communicatie over wanneer de bestelling bezorgd zou worden duidelijk en de bestelling zelf werd ook snel bezorgd, op de aangegeven tijd. Ik vond het ook fijn dat ik gebruik kon maken van afterpay.

Perfecte sevice

Vriendelijke bediening

perfect shoes.

The shoes fit perfectly always [Manfield to me you're the best].

Top 🔝 zaak

Top 🔝 geregeld hiel kundig en aardig meisjes Heel goed optijd binnen gekomen

Top!!

Ruime keuze op website. Snelle levering en ik ben erg tevreden met mijn laarzen.

Verkeerde schoenen geleverd

Op de pakbon stonden de juiste schoenen. Helaas zaten er andere schoenen in de doos dus heb het pakket weer retour gestuurd! Heel jammer!! Levering was, ondanks de drukte, erg snel!

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.