Goed verpakt, goed afgeleverd, prachtig product

Heel goed!!!!

Snelle levering. Geen negatieve opmerkingen

Eenvoudig bestellen via de website. Snelle levering. Prima

goede schoenen, de levering zeer snel.

Zeer tevreden met uw levering.

Mooie stevige schoenen

Past perfect

Mooi leer laarsje en zit perfect

Leuke collectie en snel in huis!

Ik liep in de stad langs de etalage en zag aantal leuke sneakers staan. Ik had geen afspraak gepland dus dacht dan kijk ik online wel even. Ik kon moeilijk kiezen zo veel leuke sneakers waren er. Ik shopte voorheen niet snel bij Manfield maar zal dit zeker vaker gaan doen! Ik had mijn nieuwe sneakers ook snel in huis. Ideaal!

vriendelijk, behulpzaam en vooral snelle levering

Goed assortiment snel geleverd

Handige site met goed assortiment en snelle levering en goede prijzen

Ontvangst zoals aangegeven, schoenen precies zoals op de foto's, helaas niet de goed maat, maar anders zeker gehouden. Retourneren eenvoudig

Prima webbsite, prachtige artikelen

De schoenen werden de dag na bestelling geleverd! Helaas waren ze te klein. Shopafspraak gemaakt en heerlijk kunnen passen en een ander paar uitgezocht. Fijn personeel en een hele mooie collectie in een prachtig pand in Utrecht.

Heerlijk zacht en toch stevig

Maar past goed, super fijne warme slofjes, stevig genoeg om een hele dag thuiswerken aan te kunnen ;-)

Goede aankoop!

Snelle levering, zaterdagavond besteld, maandag in huis! Mooie schoenen met goede pasvorm.

Snelle levering en een erg mooi product

Erg mooi afgewerkte tas!

Hele fijne service en waanzinnig dat je tips krijgt in een mail achteraf hoe je schoenen te onderhouden. Dit vroeg ik me namelijk al af!

Manfield heeft een goede collectie. De schoenen die zij verkopen zijn van prima kwaliteit

Een snelle en goede service.

Helemaal goed!

Goede levering en geen gedoe met retourneren. Jammer dat de schoenen voor mij te smal waren dus helaas moeten retourneren.

Alles goed gegaan.

Het waren mooie schoenen heb ze helaas terug moeten sturen omdat ze te klein waren .en er geen maat groter is.

Goede en vriendelijke service tijdens de Coronaperikelen...

Snelle levering. Achteraf betalen heel fijn

Mooie en goede kwaliteit tas via de website gekocht. Levering was iets vertraagd maar dat lag aan DHL.

Zeer slecht

Schoenen besteld waarvan een zo verkleurd is dat deze grijs is geworden IPV licht blauw. Daarnaast waren de zolen overduidelijk beschadigd, er is dus al vaak op gelopen. Bij het bellen van de klantenservice wordt er dood leuk gezegd dat de enige oplossing is dat ik ze weer terug breng of terug ga naar de winkel. Dus ik moet het oplossen. Klantenservice is dus -10, en pakketjes worden niet met alle zorgvuldigheid ingepakt.

snelle en goede levering

Super tevreden!

Super tevreden!

Snel geleverd en goede schoenen.

Heb nu al het 5e paar schoenen besteld. Supersnel in huis en supermooie schoenen!!

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.