uitestekende service

kon het tijdstip van aflevering gelukkig nog op het laatste moment wijzigen, wat in de praktijk goed uitpakte

Snel geleverd perfecte schoenen.

Snel geleverd perfecte schoenen.

Ik werd heel goed geholpen

De service was als van ouds, zij het dat af en toe 2 klanten tegelijk werden geholpen

Eerste resultaten van de cleaner zijn goed.

Geweldig behulpzaam personeel

Ik werd heel erg goed geholpen, het was een erg lieve dame en gaven ook een hele goede service!

Positief maar ook een twijfeltje……

Vorige eeuw (lang geleden :-) kwam ik altijd schoenen kopen in de winkel in Leiden. Nu koop ik eigenlijk altijd online, woon in Zeewolde en dan is online wel handig. Ik denk dat Manfield zichzelf moet verjongen, maar dat is mijn idee.

Goede service Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer goede ervaring bij het winkel in Amsterdam Kalverstraat. Ik werd zeer goed en vriendelijk geholpen door de medewerksters. Bestelling was heel snel geleverd bij mij thuis en de schoenen zijn gewoon heel erg mooi. Kortom, top service. Bedankt!!

Snel geholpen door winkelpersoneel

In de winkel de juiste maat besteld en die werd de volgende dag thuis bezorgd!

Klantgericht

Verkoper heeft per mail schoenen besteld en thuis laten bezorgen

Superservice

Ik had verkeerde sandalen gekocht -geen goede pasvorm voor mij- en heb betere uitgezocht (advies) ik hoefde alleen de meerprijs te betalen en de -oude- schoenen werden ingenomen

Snelle levering en goed product

Duidelijk website en snelle levering.

Heel erg goed

Blij met mijn bestelling. Precies zoals ik dacht. Goede pasvorm.snelle levering

Onwijs goed geholpen in de winkel!

Ik ben super goed geholpen in de winkel in Amsterdam! Ondanks dat de schoen die ik op het oog was niet meer beschikbaar was in mijn maat, heeft de winkelmedewerker veel tijd besteed aan het meedenken en meekijken voor iets soortgelijks. Super goede service en heel fijn.

Moeiteloos en efficiënt!

Moeiteloos en efficiënt en vriendelijke diens!

Perfecte service

Een schoen die ik 9 maanden geleden gekocht had, had een scheurtje in het leer gekregen. Omdat dit niet zomaar zou moeten kunnen, kreeg ik kosteloos een nieuw paar! Vriendelijke service.

snelle nalevering van een uitverkochte schoenen en eerlijk advies in de Eindhovens binnenstad

Fijne website, snelle levering

Makkelijke en duidelijke website en snelle levering.

M'n favourite sandaal was niet op voorraad maar is de volgende dag thuis bezorgd! Fantastisch!

Mooi product snel geleverd!

Product was als gepresenteerd, voor een mooie prijs en snel geleverd

Uitstekende service en kwaliteit

De service en het gemak van online bestellen is super goed. De slippers die ik heb besteld zijn van goede kwaliteit. Manfield is een zaak van 'ouderwetse' status die je tegenwoordig nog maar zelden ziet. Jammer dat er geen filiaal meer in Apeldoorn zit.

Top. Schoenen besteld en snel binnen.

Schoenen besteld en waren zoals aangeven op tijd binnen. Was niet me eerste paar manfields. Maar zitten heerlijk.

Vandaag besteld morgen in huis Top laarsjes

Bedrijfsgegevens

Heuvelstraat 36

5038AE Tilburg

013 - 87 00 337

[email protected]

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.