Wij zijn ontzettend goed geholpen in de winkel. Mijn man kon geen keuze maken kwa schoenen en met de maat zit hij er net tussen in. De dame had veel geduld en adviseerde ons heel goed, oprecht heel tevreden!

Keurig geholpen

De vriendelijke verkoopster had direct mijn smaak in de gaten. Ik werd keurig geholpen! Omdat mijn maat niet in “huis” was werd het binnen 2 dagen thuis gestuurd, was zo geregeld!

Mooie schoenen

Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit laarzen

Snelle levering en goede kwaliteit laarzen

Goede pasvorm en kwaliteit

Mooie stiksels en leer. Fijn dat er een rubberen zool onder zit.De maat zit goed, de laars heeft mooie uitstraling.

Supersnelle levering

Zondagochtend besteld maandagmiddag in huis. Geweldig en de schoenen zitten heerlijk!

Snelle levering en heel mooie laarzen!

Prima service Snelle levering

Snelle bezorging

Ik had vrijdag de boots besteld en maandag kwamen ze al binnen. Helaas ontbrak er een klein detail op een van de boots, dus moest ik alsnog terug naar de winkel om ze om te ruilen. Maar dit ging ook vlot en netjes. Ik ben een tevreden klant!

Overzichtelijke site, prima service. Mooie schoenen vooral. Heel blij mee!

Snelle levering en heerlijke zittende mooie laarsjes gekocht! Blij met de service.

Heel tevreden

Mooie laarsjes en snelle levering

Gave schoenen

Helemaal zoals verwacht!

Snelle goede levering

Heel blij met mijn Manfield aankoop. Mijn zwarte chelseaboots zitten heerlijk.

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Snelle service mooie laarzen

Snel geleverd, mooie laarzen voor een prima prijs.

Makkelijk besteld, goed geleverd

Makkelijk besteld. Website zoekt makkelijk. Bezorging was goed. Goede tijdige informatie. Alleen wel jammer om te zien dat prijzen ca 2 weken voor black friday worden verhoogd om vervolgens korting te geven. Voel je je toch een beetje genaaid.

Mooie schoenen en snelle service

Mooie schoenen en snelle service

Fijne verkoopster in Utrecht heeft mij geholpen, en goed geadviseerd. omdat mijn maat er niet was heeft ze de laarzen laten bezorgen.

Coole sneakers, 1 maatje groter besteld en deze passen perfect

Prima snelle service

Snelle service prima producten

Goede snelle service

Duidelijke website, bestelling goed te volgen

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk!

Het personeel doet echt z’n best voor de klanten en blijft meezoeken en bedenken hoe zij de klant tevreden naar huis kunnen laten gaan.

perfect !

je kon de schoenen ook duidelijk zien op de site . de beschrijving van materie klopte . mijn bestelling was in orde ,heb een goede aankoop gedaan zoals ik ze me voorstelde .

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.