Prettige service, snelle levering

De medewerkers in de winkel hebben uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuw paar schoenen. Toen mijn maat niet op voorraad bleek te zijn hebben we samen het paar online besteld. Levering was binnen een week en de schoenen bevallen goed.

Prettig

Ik wilde graag deze boots kopen. De juiste maat was helaas niet aanwezig in de winkel. Ik heb een andere kleur gepast en toen, samen met een medewerker, de goede maat online besteld. De medewerkers waren erg vriendelijk maar niet opdringerig. Er werd wel een paar keer gewisseld wie mij hielp, geen idee waarom. Zaterdag besteld, op woensdag bezorgd

Nvt

Heerlijk zittende laarsjes!

Mooie laarsjes en lopen heerlijk

Prima laarsjes

Goede communicatie via de mail

Keurig, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Zie boven

Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen.

De schoen, die ik wilde kopen, was niet in de goede kleur in de winkel aanwezig. De verkoopster zei, dat ze die wel op voorraad hadden en dat ze deze gratis konden opsturen. Alles goed geregeld en binnen twee dagen had ik ze thuis.

Mooi laarsje, mooie kleur. Maat was ook prima. Ben er gewoon blij mee!

Heel snelle levering en perfecte service

Ik was zeer gelukkig eindelijk eens een paar goede en betaalbare laarzen te hebben gevonden. Snel een winkel van Manfield opzoeken. Bleek toch nog 60 km weg te zijn. Voor de zekerheid dan eerst maar effe bellen. Hele vriendelijke jongeman aan de lijn die alles voor mij uitzicht. Helaas geen voorraad en ook bij andere filialen niet. Enige mogelijkheid was bestellen via het www. Twee dagen later kon ik mijn bestelling in ontvangst nemen. Snel uitpakken en..... helaas, ik kwam er met geen mogelijkheid in. De grootste maat (46) was toch nog te klein. Dezelfde dag via DHL op de retour gezet. Helaas, helaas dus weer misgelopen en geen fijne laarzen. Ligt dus niet aan Manfield, maar zit wel zonder laarzen.

heel goed!

Heel goede ervaring, prima gegaan.

GOEDE LEVERING EN PRIMA SCHOENEN

PRIMA

Verwachtingen waargemaakt!

Product en service voldeden beiden aan de verwachtingen. Het product is exact wat ik ervan verwachtte en de service was precies zoals hij was bellogd en dus verwacht.

Fantastisch geholpen in de winkel

1 paar laarzen waren er niet in mijn maat en de winkel heeft ze via de website besteld en de volgende dag in huis. Keurig , efficiënt en snel geregeld.

Snel bezorgd en goed schoon

Geweldige service en een prima kwaliteit

Snelle levering en goed product.

Goede service en mooie tas van goede kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Prettig

Enorm goed geholpen door verkoopster

Mooie schoenen maar had ze al in het echt gezien in de store. Besteld en de volgende dag in huis. Ik ben er zeer blij mee.

Dit was eerste keer

Mooie en praktische handtas

Fijn en snelle verzending

Ik heb de laarsjes geprobeerd en moet ze morgen in een Manfield winkel retour sturen. De maat is niet helemaal zoals ik gehoopt had. Ik moet maat 37 gaan proberen, want 38 is te groot.

Goed geholpen, de kleur die ik wilde was er niet in mijn maat, maar de andere kleur gepast en die is besteld, opgestuurd en was binnen 2 dagen binnen. Echt super geregeld.

Heel goed !!!

Jammer dat de laarzen voor mij aan de been te breed zijn ,maar ik vond ze harstikke gaaf !!!!ga zeker nog eens bestellen grtjes Adriana Westerterp

Snel, goede kwaliteit

Snelle bezorging. Laarsjes zitten prima. Prijs/kwaliteit

Service

Prima service, levering conform informatie bij het plaatsen vd bestelling

Netjes en snel geleverd

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.