Niet slim bezig

De twee artikelen die ik wilde kopen waren niet in mijn maat en/of kleur op voorraad in de winkel. De verkoopster bestelde ze daarom online voor mij. Want, zo zei ze, de winkel gaf een fikse korting bij de aanschaf van 2 paar. Ik moest dan nog wel een keer naar de winkel komen voor de schoenen en de korting. Zo gezegd zo gedaan. Toen ik de schoenen kwam ophalen, bleek er maar 1 paar bij de winkel afgeleverd te zijn. Men zou mij tegemoet komen en het 2e paar thuis laten bezorgen. Ik moest dan wel alles afrekenen en ik kreeg mijn korting. Die korting bleek na herhaald rekenen op maar liefs 1 euro (!) uit te komen. Daar keek de verkoopster zelf ook van op. Ik had me de reis, moeite en tijd kunnen besparen door ze zelf thuis online te bestellen. Dan had ik waarschijnlijk ook de 2 paar gehad ipv. 1. Enfin, men zou het 2e paar thuis laten bezorgen. Na ruim een week maar weer eens gebeld waar mijn paar schoenen bleef. Die bleek zoek te zijn, maar men bleef zoeken. Na enkele dagen bleek de zending niet terug te vinden. Men zou ze nu in een filiaal bestellen en vervolgens bij mij thuis bezorgen. Het leek mij handiger als het filiaal het rechtstreeks bij mij thuis liet bezorgen. Daar was men zelf nog niet opgekomen... De fysieke winkels willen blijkbaar graag zelf verkopen, maar zelf online kopen was in dit geval efficiënter geweest. Los hiervan was het personeel vriendelijk en hulpvaardig.

Excellent service and products! :)

Staff were friendly and extremely helpful. Your buy one, get one half off deal is very appealing! My hubby and I ended up getting two pairs each. The quality of the leather looks promising and we are looking forward to wearing your shoes for many years to come. We will definitely come back for more!

prima afhandeling

liep allemaal prima, net als de schoenen

Snelle levering en afterpay goed geregeld

Schoenen die niet goed waren terug naar winkel gebracht. Meteen in mindering op factuur gebracht. 2 dgn later factuur ontvangen.

mooi product

De laarzen zijn prachtig, prijs kwaliteit verhouding OKÉ. Waren mooi afgeprijsd. Snelle levering en AFTERPAY is ook heel snel, simpel en correct. Fijn!!

Mooie schoenen en goede service

Mooie schoenen die niet in de juiste kleur in de winkel waren, werden opgestuurd en de volgende ochtend al in huis!

goed en snel geholpen.

Instappen en wegwezen!

Het materiaal is zo heerlijk soepel dat je er daadwerkelijk zo mee wegloopt! Daarnaast vind ik het door de aparte gesp geen standaard instapper maar net even iets anders.

Prettig geholpen!

ik ben zeer vriendelijk geholpen in de winkel.

Goed geregeld.

Voor 18.00 besteld volgende dag in huis

Lisa, een hele vriendelijke verkoopster, niet opdringerig en eerlijk

Lisa, een hele vriendelijke verkoopster, niet opdringerig en eerlijk

Klantvriendelijk

Vriendelijke medewerksters. Geduldig en correct

Blij met mijn aankoop

Precies gevonden wat ik zocht

alleen bezorgen dhl slecht. Zagen de bus staan is niet aan de deur geweest en krijgen mail dat we pakket op konden halen op dhl punt in andere wijk. Kunnen jullie niks aan doen maar wilde t toch even melden.

Veel aanbod en snelle/korte levertijd

Veel keuze op de website en mooie schoenen in de sale gevonden. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden via track en trace.

Fijn dat ik de laarsjes in de winkel kon komen ophalen

Goede service, snelle levering!

Goede winkel met mooi aanbod voor redelijke prijs

redelijk goed

De maat 42 was in ieder geval passend maar ik zou ze ook nog graag in 't blauw wit of grijs willen

Snelle levering en super leuke slippers

Snelle levering van een goed product

Mooie sandaal : helaas in winkel niet de goede maat meer aanwezig. Medewerkster wees ons erop dat het product nog wel op voorraad was en dat het thuis geleverd kon worden en inderdaad werden de sandalen na 2 dagen op vooraf afgesproken tijd thuis bezorgd : top

Zeer prettig geholpen.

Met interesse werden wij heel goed en naar tevredenheid geholpen.

Great service

Will be back

gebruiksvriendelijke site, snelle levering

ga zo door

Groot assortiment

Ruime collectie, niet te duur, overzichtelijk, en juiste postorderbedrijf . Goed opgezet zo.

bediening was perfect

Wij voelden ons welkom en werden zeer goed geholpen.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.