Niet gelijk op mij 'springen' vond ik fijn.

Aardige dame die mij heeft geholpen. Goede service. Mt 37 was te groot en natuurlijk mt 36 was er niet. Gelijk liep ze naar scherm om te kijken of ze er waren. Ja hoor! Besteld en na 1.5 dag in huis! Geweldig!

Goede kwaliteit en verzorging van de bestelling.

Geweldig klantenservice.

Ik was geholpen door een hele lieve aardige mevrouw. Die er alles aandeed om me tevreden te stellen. En het is ook gelukt. Ik was ook heel erg blij toen ze ons advies gaf om mijn schoenen schoon en nieuw te houden. En ik hoop dat ze dit te lezen zal krijgen.

Snelle levering voor een fijne prijs

Super tevreden

Super kwaliteit

Perfecte service

Schoenen in winkel uitgezocht maar onze maat was niet op voorraad. Filiaal leidster heeft ons perfect geholpen, zending gauw geregeld en zeer snel werden deze thuisbezorgd. Online communicatie was ook zeer vlot

Altijd goed

Nooit problemen gehad

Zeer goede kwaliteit, mooie schoenen

Website: prima

Eenvoudig gezocht, gevonden, besteld en snel bezorgd.

Zoals je mag verwachten.

Prima. Precies zoals nodig is.

Vriendelijk personeel, behulpzaam, efficient

Overzichtelijk en snel

Goede site en prima en snelle levering. 1 artikel moest retour. Geld was snel terug gestort.

mijn ervaring is positief

ondanks de lockdown het was volgens mij dichtbij sluitingstijd ben ik toch vriendelijk toegelaten en geholpen, houden zo

Heel vriendelijk geholpen in Alkmaar

Mooie suède schoenen voor een perfecte prijs

duidelijk op de website besteld en snel geleverd

Op de website besteld en binnen een paar dagen in huis, niets te wensen over

Leuke schoen, zit heel lekker aan de voeten

Dit is al het 2de paar schoenen die ik bij Manfield heb gekocht. Stevige schoen.

Bijzonder vriendelijk te woord gestaan, uitstekende service!

Zowel in de winkel in Amsterdam als in Amstelveen prettig geholpen, de schoenen werden snel geleverd en ik ben erg tevreden met het zowel het product als de opstelling van het personeel.

Goede en snelle service

Product voldoet aan alle verwachtingen

Snel en mooie producten.

Vond fijn dat retour sticker er al bij zat. En verpakking makkelijk te openen en ook weer te sluiten. Had meerdere dingen besteld dus kon makkelijk weer terug!! Aanrader

Zeer tevreden.

Mijn ervaring in de winkel in Enschede was zeer goed ,kundig en behulpzame mederwerkers.

Overzichtelijke website snelle levering

Heb gemakkelijk schoenen besteld, in werkelijkheid zijn ze dezelfde als op de foto. Fijn dat de foto's ingezoomd kunnen worden, je krijgt een goed beeld van wat je wil kopen.

Gewoon goed

De service was super Alles geleverd zo als vermeld stond

Snel en kwaliteit

Mijn sandalen kwamen snel . Het zijn echt heerlijke sandalen zacht leer kom maar op met de zomer.

Via website besteld en keurig afgeleverd.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.