Alles ging soepel en mooie schoenen

Was top!

Mooie sandaal goed voet bed

Maar helaas gaat het riempje om de enkel rot dicht, beter was als het een ritsje of klittenband was

Ik kan niets beoordelen geen product ontvangen

Vorige week donderdag bestel 8 dagen verder geen product ontvangen, zal best met Corona te maken hebben , maar andere firma’s houden je op de hoogte

Makkelijke bestelling en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, snelle levering. Leuke schoenen, precies zoals afgebeeld.

Prima klantenservice.

Pakket was door DHL op een verkeerd adres bezorgd n.l. bij buren. Dit hoewel ik de hele dag thuis was. Er werd ook geen kaartje in mijn brievenbus gedaan. Door verschillende omstandigheden het pakket bijna een week later van deze buren ontvangen. Uiteraard op de bezorgingsdag per mail Manfield melding gedaan dat ik het pakket niet ontvangen had (i.t.t. wat track en trace melde). Door de klantenservice prima en snel ingelicht.

Prima site en duidelijk overzicht van je koopt een een prima snelheid van afhandelen!

Zie boven...

Voor het eerst online bij jullie besteld. Alles ging perfect!!!

Goede kwaliteit, ruime keuze

Voldoende keuze in modieuze schoenen voor mijn brede voeten.

Leuke schoenen en optijd geleverd

Leuke schoenen en en optijd geleverd

snelle levering en goede maat

snelle levering en goede maat

Super geholpen door leuke en vrolijke dames.

Ze hebben suggesties gedaan en hebben voorgesteld om een extra zooltje in de schoen te leggen waardoor hij nog beter zat, al met al werd overal over nagedacht om mij een zo’n goed mogelijke ervaring te geven bij de winkel wat zeker is gelukt.

Heel goed alles volgens afspraak Top.

Snelle levering, mooie kwaliteit!

Enkellaarsjes besteld. Volgende dag in huis en kwaliteit is goed, zacht leer 😍

Voldoende

De sneakers zijn mooi en van goede pasvorm. De bestelling ging vlot. Helaas kwamen ze niet op het afleveradres maar op het factuuradres. Dat is het enige minpuntje. De korting die ik kreeg, is deels opgegaan aan benzinekosten om de sneakers op het andere adres op te halen.

Makkelijk en snel.

Met 2 dagen had ik mijn schoenen en de nabetaling een paar dagen later. Ik vond dat wat lang duren. Maar verder heel erg te vreden.

Prima levering en snelle afhandeling

Het was even zoeken naar blauwe laarsen van glad leer, maar deze zien er prima uit, zijn elegant en toch stevig. Altijd spannend hoe ze zitten, maar het is top!

Snel geleverd,goed verpakt. Mooie laarzen.

Erg mooie schoenen en ze zitten super lekker.

Prima gegaan

Snellle en goede bezorging. Product zoals verwacht goede kwaliteit. Blij mee.

Super en snelle levering

Super en snelle levering

Op tijd geleverd en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Handige site, snelle levering en de schoenen zijn mooi!

Geen opmerkingen is mijn opmerking dus ga zo door dan word je opgemerkt

Zie boven

Nieuw paar slippers (na garantie vorige)

Slippers lieten lijmlagen los na een jaar. Zonder probleem geld retour en nieuw paar besteld. Goede service, ga zo door.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.