Prima om hier wat te bestellen.

Keurig op tijd geleverd!

Levertijd niet zoals beloofd, klantenservice kon het niet verklaren

Boots hebben vlgs de bestelling een levertijd van 2-4 dgn. Na een week nog niets binnen. Klantenservice gebeld, ook zij hadden geen oplossing en kwamen niet verder dan excuses voor het ongemak. Heb je lekker veel aan als een weekendtrip voor de deur staat. Daarom snel nog een paar boots bij Omoda gescoord....

Geweldige laarsjes!

Binnen 2 dagen geleverd. Goede kwaliteit/ prijsverhouding. Ben er heel blij mee. Alleen jammer dat verpakking kapot geleverd werd, maar de laarsjes niet beschadigd.

Kreeg bericht dat het leveren iets langer zal duren. Dat was keurig.

Precies wat ik zocht

Heerlijke teenslippers zonder irritant te zijn tussen tenen. Prima prijs, mooie kwaliteit. Heel blij mee!

Prima schoenen en snelle bezorging

Mooie schoenen

De bestelling is niet in mijn bezit

De bestelling heb ik nog niet in ontvangst mogen nemen. Ik zit er nog op te wachten.

Product zeer goed aflevering keurig op tijd

uitstekend

Ik draag alleen maar schoenen van Manfield!!

top op tijd

top product

Goed.

Goed. Alleen pick-up point (winkel) was gesloten wegens lunchpauze. 15 minuten voor de deur moeten wachten.

Snelle levering.

Mooie schoenen

Te kleine riem soepel retour

Mooi product en snelle levering!

Mooie laarzen gekocht en heel snel geleverd! Aan te bevelen.

Mooie laarsjes

Zacht leer, zitten lekker

Prima service en snelle levering

Er wordt gehandeld zoals er geadverteerd wordt. Je kunt er op aan

goede website , snelle levering , mooi product. hartelijk dank.

Tevreden klant is de beste reclame

top geregeld.

Wij als gezin waren al klant, wsl onder ander emailadres, dus zijn nog steeds tevreden.

Zeer snelle BM levering

Mooie schoenen, bijna te laat!

Duurde 6 dagen voordat ik ze had ipv twee. Voorgafgaand aan een vakantie wil je dat niet.

Geweldige service

Super snel geleverd

Echt top! Volgende dag keurig geleverd.

Omschrijving op webshop klopt niet met product.

Op de pantoffels zou een bruine streep zitten en die zit er niet op.

Super kwaliteit schoenen

Schoenen perfect en snel geleverd.

Uitstekend!

Bestelling was snel geleverd. De schoenen waren meer dan perfect ingepakt - zeer zorgvuldig!

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.