Zoals het cijfer al zegt: Uitstekend.

Bestellen gaat eenvoudig, je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De mogelijkheid tot Afterpay is erg prettig, eerst passen en dan betalen. Zoals het hoort!

Vlot geleverd en goed op de hoogte gehouden wanneer de schoenen kwamen. Werden ook op die tijd geleverd.

Mooie laarsjes

Jammer dat ik de grijze versie had besteld maar de koperen versie kreeg. Deze zijn ook mooi dus ik houd ze

Goed overzichtelijk en snel

Uitstekende dienstverlening

Dames Manfield zijn attent en kundig.

Prettig

Prettig snel en netjes

Prima, klantvriendelijk en snel

Niets aan toe te voegen

Zeer snelle levering

Heel fijn om bij Manfield schoenen te bestellen. Overzichtelijke site en duidelijke foto's. Geen verzend of evt retour kosten. En achteraf betalen mogelijk.

Fijn product zonder poespas geleverd

Zeer snelle bezorging bij online aanschaf. De extra korting op tas, waar ik al een tijd naar keek, is extra gewaardeerd. Nu Nette kantoortas waar alles georganiseerd in kan, laptop, Ipad en notitie boek.

Slippers voor mijn man

Ze zijn zeer goed bevallen en zitten heel lekker zacht en comfortabel

Blij met mijn aankoop

Netjes geholpen in de winkel waar mijn maat niet op voorraad was Daarna door de verkoopster keurig de goede maat naar mijn huis laten bezorgen

Laarzen vallen klein

Best mooie laarzen, maar ze vallen klein, dus ik moest ze terugsturen. De bovenkant vond ik te wijd.

Top zien er mooi uit en perfecte pasvorm

Snelle levering en mooie schoenen

Het was de volgende na de bestelling al in huis, het pakketje kwam in goede staat aan!

Keurig en snel

Op de website stond 2 - 4 werkdag levertijd, maar zondag besteld en dinsdag al binnen. Schoenen waren keurig verpakt.

Ik had een okergele jas gekocht en de ruit staat er prachtig bij en heerlijk warm

Mooie en duidelijke pagina,s. Goede omschrijving en snelle levering. Schoenen en tassen die ik 15 jaar geleden kocht gebruik ik nog steeds. Model en kleur is nog van deze tijd. Ik kocht altijd in de winkel en nu voor het eerst via internet. Ik ben 76 jaar.

Duidelijke site voor te bestellen

Super snel geleverd.

Prachtige leren tas besteld in de uitverkoop. Supermooi model. Prachtig leer. Artikel boven verwachting. Contact met klantenservice gehad ivm met vraagje. Binnen 10 sec antwoord via chat. Zeer duidelijke uitleg en advies gekregen en tips. Artikel besteld om 16.00 uur. Volgende even naar middaguur geleverd. Altijd al een fan van Manfield geweest en ben nog nooit teleurgesteld.

zeer positief

ik was heel tevreden, snelle verzending, mooie schoenen

Snel en correct

Super, snel gehandeld en keurig opgelost.

Werd netjes geholpen aan de telefoon met mijn probleem dat ik schoenen heb gekregen met vlekken erop. Kreeg €15 korting toegestuurd en kon een nieuw paar aanschaffen.

Gedragen Schoenen Ontvangen

Slecht bedrijf! Ik heb schoenen bij Manfield online besteld. Ik heb ze gedragen ontvangen. De zolen waren heel vies en versleten en de hakken waren al vervangen. De boots waren meerdere keer gedragen. Schandalig! Grote schande voor zo'n bedrijf! Nooit meer aankoop bij hun doen!!!

Snelle levering en mooie stevige schoenen.

Online schoenen gekocht, verwachting nagekomen en nette levering.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.