Aardig personeel en prachtige, kwalitatieve collectie

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe pareltjes en ontzettend goed geholpen door de medewerkers in Enschede

Schoenen waren een maat te groot, snel kleiner besteld en een dag later al binnen en dus konden ze mee op vakantie !!!

Goede hulp, ondanks dat ik kort voor sluitingstijd arriveerde.

Ik ben heel goed geholpen bij het kiezen en passen van de schoenen. En de verkoopster wees mij op de kortingactie en bestelde online voor mij het 2e paar schoenen in de juiste maat die ik kon ophalen in de winkel.

Snelle service, duidelijke e-mails.

super

goede service goede levering goede kwaliteit

Prima verpakt!

Alles volgens het boekje

Wel jammer dat de laarzen niet zwart maar grijs zijn

Schoenen kopen doe je samen ( met de verkoopster)

Had geen idee en werd geweldig geadviseerd door de verkoopster Doenja en ben tevreden huiswaarts gegaan.

Perfect geholpen!

Ik heb eer gisteren een aankoop gedaan bij Manfield, Goes maar helaas was mijn maat niet in vooraad. De assistente heeft gekeken of het in vooraad en ervoor verzorgd dat mijn aankoop thuis zou afgegeven worden en de volgende dat, is dat ook gebeurt. Prima service van zowel Manfield als de dame in winkel.

De schoenen zijn niet identiek qua kleur.

Schoenen zijn niet schoon en niet identiek qua kleur

Was onverwacht dat ik bestelde twijfelde aan de maat en soort schoen maar helemaal top

Mooie website, overzichtelijk, mooie producten, snelle bezorging.

Attent en vriendelijk

Attent en vriendelijk. Gaf aan als ze iemand anders even tussendoor ging helpen. Goed advies

Mederwerkster Erika uit Leiden = Manfield medewerkster van de maand!

als bovenstaand

uitstekend geholpen

Goed geholpen bij mijn aankoop in de winkel met daaraan gekoppeld aanschaf via internet (2 paar laarzen dus), kreeg ook korting. Heb de verkoopster gezegd dat ik Manfield prefereer boven andere schoenenwinkels. Sfeervol, goed geholpen dus en blij de winkel uit.

Super!!

Goed geholpen door de verkoper en door de mooie aanbieding 2 paar sneakers in plaats van 1 paar gekocht.

Snelle levering en product zoals omschreven.

Goed dienst

Ophalen snel geregeld en teruggestuurd zonder problemen. Ik ben heel tevreden!

Winkelen bij Manfield is een waar feest!

Ik heb onlangs een prachtige leren tas gekocht in uw succursaal aan de Oudegracht in Utrecht. Rondkijken in uw winkels is altijd een groot plezier. Uw artikelen zijn van buitengewone kwaliteit en erg mooi. De verkoopster was heel erg vriendelijk en gaf goede adviezen. Vaak als ik in NL ben loop ik even binnen in een Manfield zaak. Ook dit keer verliet ik de winkel helemaal blij met m'n tas, maar ook door het goede gevoel dat ik overhield aan het bezoek aan uw zaak. Hartelijk dank!

Goed!

Snel verstuurd goede kwaliteit blij mee!

Gewoon een perfecte schoen, bij 1ste keer dragen geen pijn aan hiel

De schoen is conform de beschrijving en prima leer ik heb de schoenen niet ingelopen, heb normaal bij nieuwe schoenen altijd probleem met mijn hielen, door het fijne leder totaal niet dit wegens perfecte pasvorm

Fijne service grote keuze

Schoenen in de winkel hadden kleurverschil. Nieuw paar binnen 3 dagen thuis gestuurd gekregen.

Ruime assortiment, scherpe prijs en snelle levering!

Ruime assortiment, scherpe prijs en snelle levering!

Heuvelstraat 36

5038AE Tilburg

013 - 87 00 337

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.