Niks aan te merken

met het personeel van de winkel. Perfecte verhouding van kwaliteit en prijs.

Goede service, snelle levering

De hulp in de winkel liet iets te wensen over, echter na het ontdekken van een verkleuring van de schoenen werd het snel en correct opgelost door een nieuw paar te bestellen en dit thuis te laten bezorgen. Dit paar is helemaal in orde en we zijn dik tevreden!

Snelle levering mooie en fijne schoenen

Ene dag besteld volgende dag in huis. Mooie schoenen met goede pasvorm. Lopen direkt heerlijk.

Snelle levering, prima prijs.

Fantastisch mooie schoenen, goede maat en snelle levering

Online besteld vanuit winkel want niet meer op voorraad, hierdoor 50% korting op 2e paar gekregen

Meedenkende verkoopster

Ze zijn super mooi

Besteld en zeer snel ontvangen. TOP

Mooie schoenen. Goede service.

Mooie schoenen. Heel vlug geleverd.

Snelle levering,mooie schoenen

Ik voelde me zeer welkom

Vriendelijk personeel. Behulpzaam bij het passen en kiezen, maar niet te opdringerig. Ze namen alle tijd voor me.

We werden goed geholpen. Uitstekende service.

Prima geregeld, netjes en snel

Geen aanvullingen

Snel en goed geleverd

Prima services

Levering was supersnel en artikel was perfecte

Helemaal top!

Helaas was mijn maat niet op voorraad in de winkel in Leeuwarden. Geen probleem mevrouw, past u de schoen in een andere kleur in uw maat, als die goed zit sturen wij u de schoenen per post toe naar uw huisadres. En zo gebeurde het, bij thuiskomst was de schoen er zelfs al!

Gisteren besteld,vandaag bezorgd!

Snel en goede prijzen

Eenvoudige website - snelle service

Stevige schoen voor een aantrekkelijke prijs

Stevige schoen met stevig voetbed even wennen maar zit verder goed

Keurig en snel verzonden

De schoenen bevallen prima, een paar was helaas te klein. Retourzending ook uitstekend verlopen

Vlotte levering

Vlotte levering schoenen voldoen aan verwachting en overzichtelijke site.

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel. Geen moeite teveel

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk. Hoop wel mn schoenen te mogen ruilen in Amersfoort.

Fijn advies,verstand van zaken

Prettige hulp ,niet opdringerig maar wel verkoopgericht.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.