Snel en netjes geleverd

Heerlijke sandalen, die nu afgeprijsd waren.

Service gericht en meedenken

Fijn hoe je geholpen wordt

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en snel verzonden!

Service is goed, het was een snelle levering. De schoenen passen goed en zitten erg lekker en comfortabel.

Vriendelijke bediening

Super snelle levering

Prachtige laarsjes besteld in de winkel in Leiden. Personeel regelde snel een paar laarsjes nadat de maat in de winkel niet voorradig was. De volgende dag had ik ze al in huis. Erg tevreden over het personeel in de winkel.

Mooie schoenen voor goeie prijs

Goede hulp bij online bestellen.

Prima :)

Prima :) mooie en comfortabele

Top winkel!

In April in de winkel geweest en er was geen tijd genoeg om gebruik te maken van de deal tweede paar voor 50% korting, personeel was ook erg druk en kon mij niet helpen in de korte tijd die ik nog had. Dus ging ik met 1 paar naar huis. 2 maanden later terug gekomen voor een schoonmaak beurt en alsnog gebruik mogen maken van de deal! Ik blijf hier ieder jaar terugkomen voor een paar nieuwe schoenen, top zaak!

Super advies

Super klantenservice

Mooi product

Mooi product, Vlotte levering

uitestekende service

kon het tijdstip van aflevering gelukkig nog op het laatste moment wijzigen, wat in de praktijk goed uitpakte

Snel geleverd perfecte schoenen.

Snel geleverd perfecte schoenen.

Ik werd heel goed geholpen

De service was als van ouds, zij het dat af en toe 2 klanten tegelijk werden geholpen

Eerste resultaten van de cleaner zijn goed.

Geweldig behulpzaam personeel

Ik werd heel erg goed geholpen, het was een erg lieve dame en gaven ook een hele goede service!

Positief maar ook een twijfeltje……

Vorige eeuw (lang geleden :-) kwam ik altijd schoenen kopen in de winkel in Leiden. Nu koop ik eigenlijk altijd online, woon in Zeewolde en dan is online wel handig. Ik denk dat Manfield zichzelf moet verjongen, maar dat is mijn idee.

Goede service Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer goede ervaring bij het winkel in Amsterdam Kalverstraat. Ik werd zeer goed en vriendelijk geholpen door de medewerksters. Bestelling was heel snel geleverd bij mij thuis en de schoenen zijn gewoon heel erg mooi. Kortom, top service. Bedankt!!

Snel geholpen door winkelpersoneel

In de winkel de juiste maat besteld en die werd de volgende dag thuis bezorgd!

Klantgericht

Verkoper heeft per mail schoenen besteld en thuis laten bezorgen

Superservice

Ik had verkeerde sandalen gekocht -geen goede pasvorm voor mij- en heb betere uitgezocht (advies) ik hoefde alleen de meerprijs te betalen en de -oude- schoenen werden ingenomen

Heuvelstraat 36

5038AE Tilburg

013 - 87 00 337

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.