Mooie schoenen, vlotte levering

Ik ben tevreden met mijn aankoop en over de vlotte levering!

prima!

Goed product en zeer snelle bezorging ik had mijn bestelling al de volgende dag en dat in deze tijd!

Snelle levering, mooie schoenen!

Snelle levering, mooie schoenen!

Snelle bezorging,mooi verpakt. 1 paar schoenen gehouden, rest terug gestuurd. Ben nu benieuwd hoe betaling verloopt via afterpay.

hele snelle levering! Heel blij met de laarsjes. Koop mijn laarsjes elk jaar weer bij manfield!

De laarzen zien er mooi uit. Een klein minpuntje de doos waar de laarzen inzaten was wel kapot. Dat is jammer want ik bewaar mijn schoenen altijd in de bijbehorende doos.

Snel en prima retourservice

Een maatadvies op de site zou fijn zijn. Aangezien er geen halve maten opstaan :)

Prima, vlot geleverd

Snel geleverd, prima!

Prettig personeel ( klantenservice)

Vlotte bezorging

Mooie schoenen, leuke prijs, snelle levering.

Ik heb heel veel schoenen van Manfield, is gewoon mijn favoriete zaak.

Snelle levering, prachtige laarzen, helaas was de schacht bij de voet te smal!

Snelle en correcte aflevering van bestelling

Netjes verpakt. Snellere levering dan vooraf aangegeven.

Vlot besteld vlot geleverd

Het bestellen via de site ging snel en ook de levering ging vrij vlot. De sneakers voldeden geheel aan mijn verwachting.

Goede kwaliteit

De schoenen passen goed en ze zijn van goede kwaliteit. Nette afwerking en details.

Super, snel geleverd, goede communicatie!

Super, snel geleverd, goede communicatie!

Ondanks corona bullshit was de bezorging binnen 2 dagen :) Top! Schoenen mooi, maat was ook goed.

Zoals omschreven goed!

Goed!

Snelle bezorging en precies wat ik besteld heb

Afgezien van de retourzending was de bestelling er snel, precies wat ik besteld heb, netjes verpakt en bezorgd.

Goede service en klantvriendelijk

Erg toffe sneakers en snelle verzending

Erg toffe sneakers! Zondagavond besteld, maandag verzonden en dinsdag geleverd.

Alles volgens afspraak

Prima, iets langere levertijd maar in deze coronatijd geen punt

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.