Prachtige kwaliteit.

Bezorging per DHL, Beloofd was aan huis. Maar naar afhaalpost gebracht “ omdat we niet thuis waren” , hetgeen niet t geval was. Maar dit doet DHL steeds op deze manier. Dit is dus geen klacht over Manfield. Want dat was prima.

Klantvriendelijk.

Je word altijd vriendelijk ontvangen in de winkel, en word goed geholpen.

Zeer tevreden.

Klantvriendelijke on-line afhandeling. Zeer goede prijs. Snelle levering, zelfs in deze tijd.

Prima winkel webshop

Alles prima, zowel de webshop als winkel. Goede kwaliteit schoenen.

Perfecte schoenen. Snelle levering.

service, snelheid, behandeling en kwaliteit

prettig en adequaat geholpen door een medewerkster, snelle levering reeds binnen één dag, goede kwaliteit na reeds drie paar in twee jaar gekocht te hebben v.w. de uitstekende leest. (Alleen loopt het laatste paar wat moeilijk in).

goede service volgens afspraak

netjes alles volgens gemaakte afspraken geleverd

In de winkel waren de schoenen afgeprijsd maar niet in mijn maat.. Voorgesteld door de medewerkster om even een andere kleur te passen in de goede maat. Deze zaten prima. Gelijk besteld door haar en een paar dagen later had ik mijn gewenste schoenen al in huis ook nog mooi afgeprijsd! Ben er blij mee.

Leren tas geeft af, goede service

Ik koop bij Manfield Enschede een leren shopper-tas. (E 79,95) Fijn geholpen door een bijzonder aardige dame met veel geduld. (Ik kon niet kiezen) Thuisgekomen blijkt dat de tas afgeeft en mijn vest bruin is geworden. Ik kan de tas meteen terugbrengen! Verder geen vragen. (Het was trouwens wel bekend dat dezelfde tas van een andere kleur ook afgeeft.)

Mooie producten

Mooi en snel geleverd

Schoenen naar verwachting en snelle levering

Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Online aankopen...

Vervelende ervaring met deze vrienden van Manfield. Online wordt aangegeven dat iets op voorraad is. Vervolgens ontvang je twee weken achter elkaar dan het nog 5-7 dagen kan duren voordat iets geleverd kan worden. Zonder een definitieve bevestiging dat het geleverd kan worden. Manfield heeft voorraad en bestelproces (online) geheel niet op orde. En als klap op de vuurpijl mag je nog een week wachten op het terugstorten van je geld als je annuleert. Waar je overigens geen bevestiging van ontvangt. Kortom hulde voor een schoenenwinkel die het online tijdperk helaas niet gaat overleven.

perfect

goed!

mooie tas. Precies zoals bechreven. Mooi leer. De levering een beetje langzaam.

Het product is super!! Zeker voor dat geld. De levering was een beetje traag. Voor mij was dat absoluut geen probleem, want er was geen directe aanleiding voor de aankoop.

Great!

Snelle verzending en gratis levering! Netjes verpakt, mooie items!

fijne webshop helder en duidelijk

ik vind hewt heel fijn om te shoppen via manfield.com Er wordt duidelijk en eerlijk vertelt wanneer de bestelling komt. De schoenen moesten uit de winkel komen maar werden toch op tijd gelverd.

positief

geweldig

geweldig prima geholpen in de winkel en de online bestelling via de winkel ook goed.

Super professionele en vriendelijke verkopers.

Zeer goed en gemotiveerd team aan verkopers. Degelijk geholpen, goed advies en er wordt zelfs wat nagestuurd naar huis. Ik kom graag weer terug.

Super goed

Super mooie winkel en vriendelijk personeel . De laarzen zijn ook mooi maar ik stuur ze toch terug , ze zijn even te groot . Dus ga ik voor een maatje kleiner . Heb eigenlijk nog nooit wat terug gestuurd , dus hoop dat het goed gaat .

Fijne hulp in de winkel heel vriendelijk personeel

Veel keuze en vriendelijk personeel

Focused & helpful advice

We came in to look for shoes for my daughter for her wedding. Andrew & his colleagues were amazing. Advised fully, helped us until we were completely satisfied & happy. Thank you all you made it a one stop search. Perfect

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.