We zijn zelf naar mansfield winkel gegaan om schoenen te passen maar hebben niet maat 37 op voor raad de advies was om via mansfield site te gaan en om ze te bestellen uitstekend geholpen en de bestelling was perfect gegaan daarom een 10

Beetje langzaam bij leveren maar wel en goed product.

De levering was wat trager dan in de productomschrijving stond 5 dagen maar de schoenen waren goed, prettige pasvorm.

ZeerKlantvriendelijk

Zie bovenstaand

Goede Kwaliteit

Sinds mijn eerste aankoop in het verleden, ben ik erg tevreden met de kwaliteit en duurzaamheid van Manfield produkten

Mooie boot

Ik vind de schoen zo mooi dat ik meteen een 2e paar heb besteld

Nette snelle service

Schoenen in de winkel gepast. Vervolgens een heel nieuw paar, in de juiste maat,besteld en thuis laten bezorgen. 2 dgn later had ik ze in huis. Perfect geregeld!

Snelle levering en netjes

snelle en correcte levering

Mooi product, correcte afhandeling en snelle levering

Tijdig en keurig. Duidelijke communicatie

Heel duidelijk

Keurig verzorgd en snel binnen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Prima en snel.

Snel kiezen via de website en bezorging is ook snel.

geweldig snel geleverd

Zaterdag besteld dinsdag geleverd kan toch niet sneller

Ben goed geholpen

Erg vriendelijk.

Erg vriendelijke benadering van de verkoopster naar mij en mijn moeder toe.

Klacht over gympen, super opgelost

Een hele mooie sandals

De sandals loopt lekker, mooi afwerking en ik ben heel erg blij mee!

Fantastisch winkelpersoneel

Goed geholpen en advies in winkel s’Hertogenbidch dit een wat oudere werkneemster zeer vriendelijk en behulpzaam

Perfecte hulp bij de perfecte schoen

Het is moeilijk om aan de juiste schoen te komen voor een klein maatje. Bij de Manfield in Nijmegen hielpen ze me perfect met het vinden van een schoen voor de kleine en smalle voet! Eindelijk een keer op hakken die perfect zitten:

Perfecte sandalen.

Heel mooie sandalen, die ook nog comfortabel zijn.

Schoenen waren eerst niet op voorraad, maar kwamen een paar weken later toch via de post thuis.

Perfecte service !!

Verkoopster in filiaal Hoog Caterijne Utrecht zag kleurverschil in linker en rechter schoen en deed direct voorstel online een nieuw paar te bestellen. Perfecte service. !, 2 dagen later schoenen in ‘s-Hertogenbosch bezorgd

Goed geholpen

Helaas was de schoen die ik zocht niet in de goede maat beschikbaar, ook niet in een andere kleur om te kunnen passen. Maar heel vriendelijk geholpen en de schoenen gelijk besteld en thuis laten bezorgen met de belofte dat ze terug konden als de maat niet goed was.

Goede ervaring met fa. Manfield, ook in de winkel te Den Bosch

Prima verzorgd en aangeleverd.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.