Prima schoenen. Snelle levering

Prima schoenen. Snelle levering.

twijfelachtig

de bezorging is prima verlopen ook de berichtgeving daar over maar in de winkel waar mijn bestelling werd afgeleverd werd weinig service geleverd: er werd niet aangeboden om de schoenen wellicht even te passen; erg jammer, en ten nadele van mijn totale oordeel

Ik ben prettig geholpen door verkoopster in Manfield Leiden. Veel geduld.

Prachtige laarzen, snel geleverd

Snelle levering. Ik heb 1 puntje van kritiek. Toen ik mijn retourzending scande bij het afhaalpunt zou ik een mailtje of sms krijgen. Deze heb ik niet gekregen. Ik vind dat vervelend omdat ik dan niet weet of het is goed gegaan en als mijn zending kwijt raakt, heb ik geen bewijs van afgifte.

Service en meedenken

Service prima kleur schoen in gevraagde maat uit verkocht niet aanwezig, direct andere kleur mee genomen om te passen en advies online bestellen en in winkel afhalen

Slechte responce tijd.

2 paar schoenen geleverd gekregen. Aantal dagen moeten wachten wat ik al niet van deze tijd vind maar prima. Dat staat netjes aangegeven. Vervolgens blijkt bij levering dat er op 1 paar vlekken zitten. Foto’s gemaakt en deze verstuurd naar de klantenservice. Reactie wacht ik nog steeds op helaas.

Einfach toll

Super Schuhe, sehr bequem und schön weiches Leder!

prima!

Meedenkende verkoopster, winkel Delft

Ik was blij verrast met het meedenken van de jonge verkoopster in filiaal Delft. Waar je doorgaans in winkels tegenwoordig Engels moet praten of helemaal geen service meer krijgt, was ik blij met haar adviezen en dat mag zeker ook gezegd worden (ze weet dat ik er blij mee was).

Fijne schoenen

Schoenen zijn net zi mooi als Op foto

Het duurde lang voordat ik een bevestiging kreeg( na 3 dgn)en nog langer voordat ik mijn bestelling

Ik was in de winkel en wilde een ongepast paar hebben, daar ik smalle voeten heb( voelde duidelijk dat de rechter schoen wijder zat. Toen in de winkel online besteld. Mijn zoon bestelde de volgende dag vanuit huis ook schoenen en kreeg ze ook eerder.

Website werkt snel, keuze is heel groot

Makkelijk te bestellen en ze werden snel geleverd. De maat klopte.

Mooie schoen ,

Snelle en correcte levering Heel tevreden

Goede service, mooi product

Schoenen zijn snel geleverd, waren goed verpakt. Kwaliteit van de schoenen uitstekend: mooi leer!

Gewoon goed

Prima geholpen in de winkel

Super alles geweldig

Overzichtelijk site ,uitzoeken perfect schoenen zijn geweldig en zitten heerlijk,kan het iedereen aanraden super

Goede kwaliteit en service. Snelle levering.

Ik heb onlangs een aantal laarzen besteld. De levering was vlot. De laarzen waren allemaal prachtig maar helaas kon ik me maar beperken tot 1 paar. De andere laarzen heb ik geretourneerd in de winkel. Ook daar een hele goede service. Kortom, dik tevreden!

Netjes en snel geleverd

De sandaaltjes zijn heel mooi en zitten lekker

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Pasvorm is perfect. Kortom: zeer tevreden

Lovely boots!

I bought two pair of boots, Bruine metallic leren cowboy laarzen en Zwarte leren biker boots, and I love them! I can’t wait to be back in the Netherlands and buy a new pair!

Schoenen passen in de winkel, wachten op levering online

Schoenen kunnen passen in de winkel, kleur etc, uitgekozen, maar deze schoenen waren niet op voorraad. Het paar dat mijn maat was, was niet gelijk van kleur omdat één schoen in de winkel had gestaan en verkleurd was. De verkoper wilde dit paar in de doos zo meegeven. Korting op het tweede paar moest ik wel eerst 'voorschieten' en zou ik terugkrijgen bij het ophalen van de schoenen, zo is het ook gegaan. Dat is toch 60 Euro wat je even moet voorschieten, terwijl er een actie lopende is, dat vond ik vreemd. Dan moet je meer op voorraad houden.

Mooie laarzen. Lopen lekker

Ze moeten beter afwerken. Aan de zijkanten kan je zien dat ze niet goed afgewerkt zijn. Je ziet nog gaten tussen de haak en zonder. Jammer!

Goede en vriendelijke service in de winkel Zwolle met snelle bezorgservice!

Bovenstaande zin dekt de lading wel.

Vlug ontvangen.

Mooie laarzen super prijs.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.