Goede kwaliteit, snelle bezorging

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Pasvorm is perfect. Kortom: zeer tevreden

Lovely boots!

I bought two pair of boots, Bruine metallic leren cowboy laarzen en Zwarte leren biker boots, and I love them! I can’t wait to be back in the Netherlands and buy a new pair!

Schoenen passen in de winkel, wachten op levering online

Schoenen kunnen passen in de winkel, kleur etc, uitgekozen, maar deze schoenen waren niet op voorraad. Het paar dat mijn maat was, was niet gelijk van kleur omdat één schoen in de winkel had gestaan en verkleurd was. De verkoper wilde dit paar in de doos zo meegeven. Korting op het tweede paar moest ik wel eerst 'voorschieten' en zou ik terugkrijgen bij het ophalen van de schoenen, zo is het ook gegaan. Dat is toch 60 Euro wat je even moet voorschieten, terwijl er een actie lopende is, dat vond ik vreemd. Dan moet je meer op voorraad houden.

Mooie laarzen. Lopen lekker

Ze moeten beter afwerken. Aan de zijkanten kan je zien dat ze niet goed afgewerkt zijn. Je ziet nog gaten tussen de haak en zonder. Jammer!

Goede en vriendelijke service in de winkel Zwolle met snelle bezorgservice!

Bovenstaande zin dekt de lading wel.

Vlug ontvangen.

Mooie laarzen super prijs.

Zoals beschreven, mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit! Alleen het verzenden duurde vrij lang.

Mooie overzichtelijke Side. Mooie foto’s van de sneakers

De maat van de schoenen viel te klein uit helaas ik heb ze retour gestuurd Nog geen geld terug gekregen

Mooie Kwaliteits Schoenen voor een mooie prijs

Kom zeker een keer terug

Mooie laarzen, helaas zijn mijn kuiten te dik en gaan ze retour.

Snelle service, mooi product

Website is overzichtelijk. Veel op voorraad en prachtige producten

Maat valt klein

Helaas retour moeten laten gaan slipper was heel mooi maar valt zeker 1 maat kleiner uit.

Mooie en stevige klassieke schoenen

Ik heb dit paar schoenen nu al zo’n 2 weken. Ze zaten vanaf het begin als gegoten en lopen erg lekker. Ik ben erg benieuwd hoe de kwaliteit is als het paar schoenen een jaar oud is. Ik heb een vermoeden dat ook dat wel goed gaat komen.

Zeer professioneel personeel, ben heel prettig geholpen.

Ik heb beschadigde schoenen ontvangen

Helaas waren de schoenen op meerdere plaatsen beschadigd en leken ze gedragen. Direct dus weer geretourneerd

Mooie schoenen, snel geleverd

Mooie schoenen, tegen een scherpe prijs en ook snel in huis!

Mooi, maar beetje vies

Erg mooie schoenen, maar waren wel beetje vies toen ze aankwamen.. Er zaten kleine dingetjes op wat leek op stukjes opgedroogde lijm?? En ze zaten echt helemaal onder het stof.. Ik heb bijna alles er af kunnen halen (op wat stof na) en vond het niet nodig om ze terug te sturen. Ik vind ze wel heel mooi♡♡

Ik had de bestelling gedaan en de volgende dag kon ik ze ophalen! Dat is geweldig snel. Alles netjes verpakt en ze passen perfect! Een zeer tevreden klant!

Heel fijn geholpen!

Ik ben bij Manfield in Venlo erg goed geholpen! Heel behulpzaam en meedenkend.

Dit was mijn eerste keer dat ik sneakers bij jullie heb besteld. Maar er gaan er zekers meerdere volgen, superrrrr fijne schoenen. En snelle levering.

Prima en snel

Goede kwaliteit

Ik ben tevreden met mijn aankoop en het verloop van het bestelproces. Wel jammer dat er verzendkosten gerekend worden (zelfs bij een dure aankoop)

Mooie laarsen

Mooie laarsen voor een heel leuke prijs! Levering zoals beloofd binnen een paar dagen.

Wat een gave sneakers!!

Prachtig

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.