Overzichtelijk winkel

Door de mooie assortiment is het fijn winkelen

Persoonlijk en passend advies

In Hilversum wordt ik altijd geholpen door een zeer ervaren dame met vrouw- en levenservaring, van mijn leeftijd. Superverkoper en ze biedt de services subtiel aan.

goeie kwaliteit schoen

Goeie kwaliteit en snelle levering

Prima!!

Geweldige schoenen mooie kwaliteit

Erg mooie schoenen en zitten fijn.

Geweldig gedaan

de maat was niet goed, na telefoontje toch de korting gekregen

bedankt voor de service

Mooie kwaliteit en snelle service. Ben je vreden

zien er prima uit.

Toch retour gestuurd voldeed toch niet helemaal aan aan mijn verwachtingen.

Bestelling van mooie laarsjes keurig verwerkt

Op de duidelijke goed ingerichte website van Manfield leuke laarsjes besteld. De zending klaarmaken duurde wel een paar dagen, maar dat was ook aangegeven. Het pakje was goed te volgen tijdens de verzending en werd keurig op de voorspelde tijd bezorgd. Schoenen waren goed verpakt in stevige doos en met duidelijke instructies voor retourzending, wat bij mij niet nodig was. Het bestelde voldeed volledig aan de verwachtingen.

Prachtige schoenen die ook nog eens lekker zitten. Normaliter heb ik altijd blaren maar de schoenen zitten als kussentjes. Heel erg blij mee.

Van bestellen tot bezorgen, prima.

Ben tevreden over de afhandeling en over de laarsjes!

Super geholpen door het personeel.

Personeel is hulpvaardig, adviserend en gemotiveerd. Omdat ze de schoen niet in assortiment hadden heeft personeel het voor mij besteld. Heel prettig geholpen. Almere Stad

Ben zeer tevreden over de service en snelle levering!

De sneakers passen precies en ben er zeer tevreden mee! Ik had ze besteld en binnen 2 dagen binnen, snelle service!

goede service

Heel vriendelijke bejegening in de winkel

Schoen die beetje knelt bij teen wordt kosteloos opgerekt. Eveneens als na een eerste wandeling de hiel knelt. Ook kosteloos opgeklopt. Bovendien is Manfield ongeveer de enige schoenezaak met maat 40 voor heren

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Hele mooie pumps volledig leer voor een goede prijs. Snelle bezorging.

Prima sandaal, mooie prijs

Goeie service

Mooie kwaliteit

Top service in de winkel in the mall of the netherlands!

Vrijdag 2 april om 13.00 uur had ik een afspraak in het filiaal van the mall of the netherlands. De dame daar heeft mij heel goed geholpen. 1 paar was voorradig in de winkel, off white chelsea boot. 1 paar was niet voorradig en toen heeft ze een ander paar gezocht voor de pasvorm. Daarna heeft ze voor mij de door mij gewenste zwarte crocoboots besteld via de tablet en de korting van 50% op het 2de paar verrekend. Heel blij met mijn 2 paar nieuwe boots! Complimenten voor deze dame en ik kom zeker terug!

Mooie laars

Zeer mooie laars perfect in pasvorm en loopt heel fijn.!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, mooie producten en goede kwaliteit.

Gewoon goed

Niks op aan te merken

tinekesteunebrink@gmail.com

Prima Servië en snel terug gemaild.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.