Mijn ervaring was uitstekend

De kwaliteit van de schoenen is uitstekend. De aflevering van de schoenen geen heel goed.

nvt

de aankoop is goed verlopen

Prima om in de winkel op te halen, mocht daar passen en de verkoopster kon nog even een knokkeltang op een knelpunt zetten. Dat was een super voorstel, zo zaten de sneakers gelijk goed.

Extreem behulpzame en kundige medewerker

Extreem behulpzame en kundige medewerker. Heeft veel moeite gedaan.

Goed meegedacht

Snel geleverd en de sneakers zitten fijn

Heel goed geholpen door dame in Manfield winkel

Ik wilde de online bestelde schoenen eigenlijk retourneren, omdat ze er niet netjes uitzagen. Suede had vale plekken. Maar de dame in de winkel heeft me heel goed geholpen met poetsen en insprayen, fijne service! Ik heb de schoenen nu toch gehouden.

Ich werde gerne wieder bestellen

Super schnelle Lieferung. Die Verarbeitung und die Qualität sind tiptop!

Goedekwaliteit en snelle levering top

Mooie schoenen veel keus prima kwaliteit

Prima geregeld en leuke schoenen

Top geregeld en goede schoenen. Laten bezorgen in de winkel, kon ze daar gelijk passen etc. Heel handig. Duurde wel 1,5 week voordat ze in de winkel waren. Voor mij prima, ik had geen haast.

Mooie schoenen, goede kwaliteit

Ik heb deze schoenen al in een andere kleur. Was makkelijk om deze dan in de juiste maat te bestellen. Verder goede service en snel geleverd.

Prims

Het is even 7 dagen wachten maar dan is het binnen

Zitten perfect, zou ook graag een elegante zomervariant willen

Manfield sneakers online besteld

Snelle bezorging en zitten meteen goed!

Juiste product , snel geleverd

Schoenen zien er goed uit. Ze waren goed verpakt en zijn snel bezorgd.

Top service!

Super vriendelijke dames werkzaam bij Manfield Hilversum. Vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Top service!!

Snelle levering en gemakkelijk retour

Bestelproces is eenvoudig, levering is snel. Indien niet goed gemakkelijk te retourneren.

Super late verzending en slechte klantenservice

11 februari een bestelling geplaatst. Deze werd niet binnen enkele dagen geleverd. Vervolgens een bericht naar de klanten service gestuurd --> nooit reactie gehad. Na 2 weken gebeld en toen werd doodleuk verteld dat de schoenen toch niet geleverd konden worden en of ik de tas nog wel wilde. Uitleg kon niet gegeven worden en de dame vond mijn vragen blijkbaar lastig, want het gesprek werd totaal niet service gericht afgerond.

prima levering. Mooie kwaliteit sneakers

Manfield levert kwaliteit

Zien er super uit

Muiltjes zien er mooi uit ,wat ik van elke schoen of wat je aan de voet hebt is dat er altijd plastic zooltjes zijn (gelijk andere eronder ivm uitglijden)

Snelle levering Pasvorm perfect

Snel bezorgd

Mooie laarsjes blij mee

Snel en compleet

En het retour in twee dagen terug betaald.

werd goed geholpen

werd goed en snel geholpen

Erg prettige ervaring

Prima en zeer klantvriendelijk geholpen.

Over Manfield

Bij Manfield slaag je al meer dan honderd jaar voor kwalitatief hoogwaardige schoenen, tassen en accessoires. Naast in de ruim 45 winkels in Nederland, België en Duitsland winkel je ook gemakkelijk in onze webshop. Bestel je op een werkdag een voorradig artikel, dan heb je dit morgen al in huis. Verzending is bij Manfield altijd gratis! Wel zo prettig: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice beantwoordt al je vragen op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur.