Blij mee

Blij mee

Lekkere honing en snoepjes

Veel soorten honing en snoep op de site .de levering is snel en alles is netjes verpakt. De potjes van de honing zijn ook nog eens erg leuk om te zien. Super fijne honing en veel keus uit gezonde en lekkere honing snoepjes

Geweldig pakket

Leuk pakket honing. Lekkere smaken en zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering!

Producten naar verwachting van prima kwaliteit.

Elke bestelling verloopt vlekkeloos

Fijne honing en bijproducten. Snelle levering!!! Aanrader om je honing hier te bestellen.

Super snelle afhandeling, heerlijke honing

Alles prima gegaan, al de 4e keer dat ik honing online bestel!

Hele fijne webwinkel

Fijn geshopt op HONINGonline.nl. Veel producten met een goede omschrijving. Makkelijk te bestellen en snelle levering! De producten worden goed verpakt. Ik ben heel tevreden en zal zeker nog vaker bestellen!

Alles naar wens een dikke 10

Voortreffelijke producten en snelle, correcte levering

Top kwaliteit. Puur natuur, lekker en super gezond. Je proeft direct het verschil met supermarkthoning. Herfsthoning is mijn favoriet. En propolistinctuur voor een goede weerstand tegen verkoudheid, ontstekingen etc. Dat werkt echt! Betrouwbaar bedrijf.

Heerlijke producten, snelle verzending

Zulke mooie honingkeuzes, fijne andere producten zoals propolis en stuifmeelkorrels. Snelle verzending en keurig verpakt. Een aanrader en zelf heb ik mijn bestellingen al vele malen herhaald. Bedankt :)

geweldig bedrijf en perfecte service

bestellingen worden keurig verpakt en netjes op tijd geleverd met daarin uiteraard de lekkerste honing.

Vlotte afwikkeling

Heel tevreden. Drie verschillende pakketten laten samenstellen, dus alle producten en 3x verpakkingskosten besteld en aangegeven wat in welk pakketje moest komen. Alles was hartstikke goed en leuk verpakt. Levering was snel, binnen 2 dagen in huis. Heel leuk moeder/omadag pakketje.

Kan ik aanbevelen

Keurig geleverd goed verpakking

Snelle levering.Product naar verwachting!

De zaden werden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen!

geweldig

uitstekende service !

Heel erg goed!

Super snel en keurig geleverd.

Bestelling klopte

Hele goeie producten..snelle levering Zeker aan te bevelen!!

Correcte levering, goede verpakking.

Prompte correcte levering, flesje mede was goed verpakt. Geen risico op beuk.

Zeer snelle en goede verzending

Goede lekkere honing

Product is fantastisch.

Heerlijke honing en gezond

Dev honing smaakt heerlijk, laatst een pakketje samengesteld voor een verjaardag cadeau, viel helemaal in de smaak. Ook handig voor wondjes, druppel honing erop en het geneest zeer snel.

Bestel regelmatig honing ,maar ook propolis producten. Waaronder de tinctuur. Ik gebruik deze nu 3 weken en de pijn in mijn handen is volledig verdwenen. Ik neem dit wel in met honing om dat het inderdaad zoals beschreven alles behalve lekker smaakt. Vanaf dat ik de tandpasta gebruik geen bloedend tandvlees meer. De leveringen zijn altijd snel. Ben heel tevreden

Snel en als er iets is ook een snelle reactie

Ik bestel altijd met plezier omdat ik weet dat het goed komt. Top!!!!

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!