Alles is zeer snel geleverd

Super product, super service

Nog altijd goede kwaliteit, heel goed service

Heerlijk

Snelle bezorging en heerlijke honing.

Super ervaring!

Heerlijk, verse honing! Je proeft het natuurlijke er vanaf! Smaakt naar meer!

bijzonder tevreden.

Heb al verschillende malen artikelen besteld, steeds naar tevredenheid is de bestelling uitgevoerd en ontvangen.

Ik had al eerder een proefpakket besteld en nu 2 grotere potten gekocht uit die smaken. Echt, deze honing is zoveel beter en lekkerder dan uit de supermarkt! Voor mij ook fijn te weten dat het rechtstreeks bij de imker vandaan komt.

Beste van de beste 1000° echte en lekkere honing

Echte en lekkere honing kopen we alleen hier bij honingonline.

Heerlijk!

Heerlijke honing voor de gezondheid! snelle verzending!

Snel en keurig verpakt

Snelle prima verzending. Kapotte fles in vorige bestelling zonder problemen vervangen!

Top kwaliteit

Snel en makkelijk bestellen, keurig ingepakt en snelle levering. Veel info over de producten die hier geweldig zijn ontvangen ❣️

netjes en snel geleverd en geplaatst.

netjes en snel geleverd.

Snelle levering, alleen ik kan een papierwinkel beginnen dat was iets TE veel.

Goede smaak honing

Altijd goede aanbiedingen, snelle service

Prima geregeld l

Potten zijn heel over, heerlijke honing.

Topservice en heerlijke honing

De website is overzichtelijk en duidelijk. De service is top. De honing is heerlijk. Echt een aanrader!

Prima, dik in orde.

Altijd vlotte en correcte levering, van natuurlijke immuun systeem boosters. Daar kan geen prik tegenop.

toch goed

moeilijke website. Reageert heel traag of niet. Vier keer moeten proberen om af te rekenen. Bijna niet besteld, omdat ik dacht nep.

Uitstekend!

Wauw! Wij zijn verslaafd geworden van jullie verschillende honing. Smaken zijn erg lekker en variëren ook. In de ochtend een bestelling geplaatst. Voor mijn man in de avond een bestelling geplaatst. Waren onze pakketjes na 1 dag in huis! Super top service! We komen graag langs bij jullie in de winkel als we een keer in de buurt zijn. Groet, G.J.

Snelle levering en prima kwaliteit.

(H)eerlijke producten!

Ik bestel hier graag en ben dol op de producten. ☺️

Top bedrijf

Besteld en volgende dag thuis top kwaliteit

sneller kan het niet

overzichtelijke site snelle levering en zorgvuldig verpakt

Zulk fijn en heerlijk spul

Propolis werkt perfect voor de keel is verzachtend en heelt.

Heerlijke honing

Heerlijke honing! Goede smaak en fijn van structuur!

Producten prima kwaliteit

Snelle levering, hoge kwaliteit producten

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!