heeft een zeer goede werking

De propolis heeft een zeer goede werking tegen verkoudheid

Goeie kwaliteit en goede service.

Geen commentaar

Top honing

Echt bizar goeie èchte honing! Jammie!

Goede levering, en super ingepakt, kan over de crème nog niets vertellen ivm behoorlijke griep

Puur Natuur!

Wat een fijne honing producten! We genoten, en nog, al van de emmer Yucatan honing die manlief eerder had besteld, en met de Propolis tinctuur, de Propolis zalf en de geweldige pot met Honing duindoorn snoepjes zijn ook superblij mee. Zo fijn hoe de Propolis werkt, al na paar dagen goed resultaat, maag en luchtwegen meer rust waardoor pufjes al bijna overbodig zijn. Zalf werkt snel helend voor huid, fijn en prettig in gebruik, ook de geur. De snoepjes zijn zo h-eerlijk puur en lekker, niet alleen voor onszelf, maar ook degene aan wie we uitdelen vinden het echt genieten..."dat hebben ze niet in de supermarkt" zei een van hen verrast. Met de honing net zo, een duidelijk verschil me de Bio honing uit de supermarkt, zo krachtig en puur van smaak. En alles zo verpakt en zorgvuldig verzonden, verrassend zo te ontvangen. We delen met genoegen uit, dan gaat de reclame voor dit mooie Imker/honing bedrijf vanzelfsprekend.

Lekker, snel en goede service

Super lekkere raathoning. Snel geleverd. Er was een doosje kapot gegaan in de overdoos, kan gebeuren, en ik kreeg bij de volgende bestelling hiervoor een nieuw doosje ter vervanging. Goed geregeld dus.

Super spullen

Veel verschillende soorten honing gekocht en andere spullen en alles is met veel vreugde ontvangen, echt super allemaal !!!

Duidelijke site en snelle levering

Er is veel keuze op de site en makkelijk te bestellen. De bestelling wordt snel geleverd.

Kwalitatief goede producten, zeer smaakvol!

Lekkere/Goede producten en uitstekende levering

De droge honingmede die we hadden gekocht was erg lekker, net zoals de kersen-honingwijn, de hakhoning en honing-kokos-chocoladereep zijn ook een succes! Daarnaast is de klantenservice vriendelijk en de bezorging mooi compact en snel.

Neutraal goed

Heerlijke producten en snelle levering

Altijd snel geleverd en de producten zijn zeker de moeite waard! Zoveel leuke, lekkere en verschillende

goede service

bij mijn eerste bestelling was er en pot kapot gegaan . contact gezocht ze hebben mijn en aantal keuzes voor gelegd . daar heb ik gebruik van gemaakt en nu bij mijn tweede bestelling hebben ze het opgelost en nog wat extra's er bij gedaan. goede kwaliteit van honing en andere producten die ik heb besteld. bij HONING online van daar deze cijfer

Mooie kwaliteit en heerlijke smaak

Zoveel producten al besteld, het ene is nog lekkerder dan het andere. We hebben ook het idee dat sinds we deze honing iedere dag eten, we ons lichamelijk beter voelen. Dus ons gezin is fan!!

Zeer aan te bevelen, goede lekkere kwaliteit producten

De info op de site over alle producten word weer goed weer gegeven, erg fijn om te ervaren, ga zo door..... en is ook erg fijn in gebruik.

Super goed

Super goed en netjes en lekker

Goede produkten

Iedere dag wat propolis en royal jelly…..ik voel mij er zeer goed bij

Geen goede kwaliteit honing

volgens ons is geen goede honing. Smaakt naar suiker, is te zoet en te vloeibaar voor 100% honing. Bovendien wordt deze honing te snel in water opgelost. Wij zijn niet blij met deze aankoop en wij denken dat wij belazerd zijn.

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Overzichtelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd. Top.

Goede service en snelle levering

Super, goed, verzorgd ingepakt en de lekkerste honing ever!

Ik heb eerste keer besteld. Er wordt zeker vaker besteld door mij bij jullie, toppers! Honing groetjes Wedika

SUPER

Ik ben zeer tevreden over HONINGonline. Wij gebruiken de propoliscapsules als antibiotica bij ontstekingen. Werkt zeer goed. En onlangs heb ik heerlijk voorjaarshoning bij hen gekocht, ook een aanrader!

Heerlijke honing en snelle levering

Heerlijke vloeibare honing. Snelle levering en superleuk dat zakje zaadjes!

Tophoning en snelle levering

De te bestellen kleine hoeveelheden bieden gelegenheid om verschillende honingen te proeven. Ze zijn allemaal van goede kwaliteit.

Bedrijfsgegevens

Harskamperweg 1

3774 JN Kootwijkerbroek

0318 742 658

[email protected]

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.