100 percent organic

The best honey in the Netherlands!!! Super delicious, organic, no additive and super natural with out any sugar. I love it so much.

Snel bezorgd en goed verpakt

Prima honing ,erg lekker

Bestellen ging prima, goed ingepakt,twee heerlijke honing snoepjes erbij .folder met gebruiksaanwijzing , goed duidelijk allemaal.

Topservice

Snelle levering. Goede uitleg van de bijenproducten op de site én een informatiefolder bij de levering. Producten zijn best duur, maar niet (veel) duurder met vergelijkbare aanbieders.

Alles prima

Snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit

Mooi streek product

Levensverandering

Ik lijdt al jaren aan een combinatie van jicht en artritis psoriatica. Door alle medicatie waaronder biotics ging mijn lichaam van binnen letterlijk kapot. Ik kreeg de ene na de andere infectie/schimmel/bacterie omdat de medicatie ervoor zorgde dat mijn weerstand heel laag werd. Ik ben op een gegeven moment gewoon gestopt met alle medicatie en overgegaan naar honing/kaneel en curcuma. Elke ochtend drink ik honing/kaneel en in de avond curcuma met melk... Vorig jaar in de winter lag ik 2 maanden op bed vanwege al mijn jicht/artritis psoriatica. Nu heb ik nog steeds wel pijn, maar niet zodanig. Ik kan gewoon lopen en leuke dingen doen. Dus, dank HoningOnline voor het veranderen van mijn leven.

Zeer gevarieerde honingwebshop

Nog maar een paar producten gekeurd, de propolis lolly's zijn uitstekend voor een zere keel, dezelfde dag klachtenvrij. De kersenhoning is heerlijk. Voor de rest is afwachten, met name benieuwd naar het bier en de mede. Zijn voor een speciale gelegenheid.

Lekkere honing besteld

Omdat ik een weekje met vakantie ben geweest,welke ik iets uit deze streek meebrengen voor mijn familie! Ik heb wat honing en honing-producten besteld en heb de voorjaarshoning geproefd,deze is echt heerlijk! Hoe de andere honing en honing-producten smaken en bevallen,dat hoor ik nog van mijn familie!

Heerlijke honing: perfect cadeau!!!

Snel en goed verzonden en overheerlijke honing, het perfecte cadeau!!

Snelle levering en hoog kwaliteit producten

Snelle levering en hoog kwaliteit producten

Helaas geen mail dat de bestelling binnen was en afgegeven op post nl punt

Kon niet beter !!!

Top !!!

Snelle levering geweldige producten.

Veel kennis, snelle levering

Bij afhalen blijkt hoeveel kennis er is over de verschillende honingsoorten en gebruik. Bij leveren altijd netjes verpakt en snelle levering. Zo niet krijg je er communicatie over.

Uitstekende producten en snelle levering ! Ik

Honing van onvergelijkbare kwaliteit ! Zeer snelle levering ! Dankjewel !

snelle bezorging en goed product

GEwoon goed.

Goed en snel geleverd.

Helder

Alles is duidelijk en wekt ook interesse

fijne winkel, top producten

fijne winkel, goede.service en top producten.

Fantastisch goede producten en snelle levering

Wij genieten dagelijks enorm van de honing en andere producten van Honingonline.nl. Ook ons zoontje van 3 is er dol op! Producten zijn zorgvuldig verpakt, worden snel geleverd en er zit ook een klein cadeautje bij. Absolute aanrader!

Hartstikke bedankt voor de lekkerste honing heb gegeten

Snel verzending

Heerlijke honing.goede communicatie

Fijn snel geleverd

Zeer goede ervaring snel en goed verpakt geleverd. De honing is heerlijk zeer tevreden.

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!