Lekker

Heerlijke honing

Kopen al langere tijd honing via dit bedrijf van uitstekende kwaliteit. Verder is er een uitgebreide keuze aan soorten honing.

De producten zijn prima

De bestelling kwam op tijd binnen, goed producten

Snelle levering, heerlijke zuivere producten, vrolijk ingepakt!

Snel en netjes verzonden! Leuke kaart en pen erbij, t was echt een cadeautje!!!

super shoppie

goeie producten, goeie service, snelle verzending.

Brokhoning gezond en natuurlijk

Ik heb geen idee maar het is super honing.

Honing is van top kwaliteit, verzending is snel en het wordt goed ingepakt Dit was mijn tweede bestelling; ik word vaste klant

Geweldig goede producten

Goed verzorgde levering fijne producten

Erg lekker honing

Het is geweldig om Nederlandse honing te kunnen kopen

Geweldig product

Ik heb nog nooit zo'n geurig en origineel product gezien tijdens het online winkelen voor honing. Het is echt origineel en dat is alles

Na de bestelling wat langer moeten wachten doordat tijdens het vervoer het pakketje beschadigd was . Zodra het retour was heb ik dadelijk een nieuwe zending gekregen en deze keer aangekomen in goede toestand . Stevig verpakt en na opening kan ik bevestigen dat het honing is van heel goede kwaliteit. Jullie hebben er een klant bij en zal jullie zeker aanbevelen bij familie en kennissen. Top ...

Ik ben heel blij met jullie producten.

Top producten

Het is een betrouwbare site

De prijzen en aanbiedingen zijn zeer goed

Mooi assortiment, snelle levering!

Verschillende soorten honing besteld en zeer snel geleverd. Mooie ruime keuze!

Producten fantastisch

Ik gebruik het altijd bij irritatie en uitslag hij koelt het af en geneest

Leeeeeeekkkkkkeeeer

Goeie site

Veel keuze, mooie aanbiedingen. Eerste keer besteld, goeie levering. Alles netjes geleverd. Ik ben er blij mee. En het smaakt erg lekker.

Geweldige verpakking en kwaliteit van de honing

De honing is zo lekker, het is moeilijk om terug te gaan naar supermarkt honing

Correcte afhandeling

Niets toe te voegen

Super!!!

Quality products, nicely wrapped, good price, present from the seller and quick delivery. I’m more than happy. 10 out of 10. I actually ordered a present and heard very good feedback so I’m ordering now for myself. :))

Prima producten en snelle levering

Goede producten heb er veel baat bij en niet te duur.

All good !

All good ,exzellent quality & service !

Lekkere honing

Eerste keer dat ik hier honing heb besteld. Ben geen expert maar ik vertrouw erop dat het echte honing is en het smaakt iig anders dan supermarkt honing. Verzending was prima maar levertijd duurde een beetje lang maar dat lag meer aan Postnl. Al met al tevreden.

Zeer fijne shop met zeer goede producten en snelle verwerking en verzending

Zeer blij mee, prospolis en koningen gelei zijn ondersteunend bij mijn COPD

Harskamperweg 1

3774 JN Kootwijkerbroek

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!