gewoon goed

gewoon goed Hier behoeft geen ellenlang verhaal

Snelle levering, goede producten

Uitstekende service en goede kwaliteit producten

veel te zoet

ik heb deze geprobeerd maar helaas vind ik voor honing de smaak veel te zoet en flets en redelijk duur voor deze honing

Geen idee

Besteld maar door bezorgdienst kwam het kater zodat ik het niet mee op vakantie kon nemen. Nu zijn ze in me vakantie langs geweest en hebben het niet bij me buren afgegeven zodat ik het moet halen als ik thuis komt bij afhaalpunt. Ben benieuwd of die het na 1 week niet terug gaan sturen

Zoals het moest gaan

Waarschijnlijk goede producten. Heb zaad gekocht, nog geen idee wat het gaat worden

Levering snel en correct

Mijn bestelling werd snel geleverd en correct en netjes verpakt. De bestelde producten zijn van goede kwaliteit en lekker!

Top honing!!!

Snelle levering.

Fijn en eerlijke producten. Zeer snelle levering.

Simpelweg een goed product en rappe levering.

Fijne side met leuke leerzame informatie en een geweldig aanbod aan soorten honing

Goede service en kwaliteit

Altijd benieuwd wat er weer uit de doos komt. Goed verpakt met smakelijke verrassing. De website is heel aantrekkelijk.

Echt goede en lekkere honing.

Deze Spaanse tijmhoning heeft een zeer aangename smaak en vooral in thee is het lekker drinken. Ook de hakhoning met anijssmaak is een ware sensatie in thee of warme melk.

Heerlijk

Heerlijke raathoning!

Snel goed prima verzorgd!!

Alles was naar mijn wens!

Ik ben al een tijd klant,omdat ik tevreden ben,ik heb eens bij een ander Bedrijf Honing gekocht,máár....ben toch weer terug gegaan naar Honing online.Deze is wat duurder maar de kwaliteit is 100% goed.

De producten zijn goed en lekker, De service is ook heel goed.

geweldig

Soepele en snelle levering

Heerlijke artikelen. Vooral de propolis lipstick

De propolis lipstick is heerlijk. Echt prettiger dan van het kruidvat. Voor de tweede keer besteld inmiddels. De gedroogde appeltjes zijn ook heerlijk voor tussendoor. Groetjes uit Soest.

Weer super

Il blijf terugkomen. Heerlijke honong voor een eerlijke prijs met snelle en vriendelijke service

Echt top goede service en alles is verrukkelijk bestel al een tijdje en super

Alle soorten honing zijn heerlijk , mijn favoriete is herfsthoning en acacia De schoonheid producten zijn super en werken ook echte Ik ben inmiddels vaste klant geworden

Gewoon top

Superlekkere honing, snelle en goed verpakte levering.

Producten zoals De Schepper het bedoelt heeft.

Geweldige producten

Dik tevreden gezonde kado tjes

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!