Snelle levering van zeer pure producten.

Goede kwaliteit en snelle service

Heerlijke honing

Bestelling was snel geleverd. Honing is heerlijk

Prima.

Lekkere en goede honing. De propolis, gebruik ik pas sinds een paar dagen, en de Dennen honing trouwens ook. De propolis is niet lekker en brand in je mond. Dus dat neem ik nu met water in of op brood een paar druppels. Heb dit allebei besteld omdat ik de laatste tijd vaak verkouden was. De verkoudheid is inmiddels over, nu maar hopen dat het lang weg blijft. En het zakje gratis zaadjes is ook leuk. En het informatie boekje wat erbij zat is zeer nuttig. En snelle levering en netjes verpakt.

Heerlijk en gezond!

Snelle service, goede kwaliteit producten en nog gezond ook. Dankjewel voor alles wat jullie doen.

Heerlijke honing

De plaatselijke imker was uitverkocht, dus voor het eerst maar eens 3x700 gram besteld. Kunnen we even vooruit tot de zomer.

Super snelle levering

Binnen 24 was mijn bestelling binnen

Super heerlijke honing

Een top online winkel. We hebben een paar heerlijke soorten honing gekocht in grote verpakkingen. De glazen pot met pomp is een feest op het aanrecht. We gebruiken misschien iets meer honing dan anders :-) maar het supermarkt spul is niet meer te doen. Een top online winkel. Dank.

Er schijnt een paar dorpen verderop een imker te zitten, maar niet handig als je alleen een fiets hebt en dan door de polder moet. Ik hoopte dat er online misschien goede en echte honingproducten te vinden zouden zijn. Nou en of, en met zoveel informatie op de website en in het boekje! Geweldig, ik ben er heel erg blij mee, zeker ook met het zakje bloemenzaad. Heel erg bedankt!

Perfect en heerlijk!!!!

Had meerdere producten besteld. Alles perfect verpakt en netjes geleverd. Zeer tevreden. Ga zeker nog hier vaker bestellen!!! Alles smaakt heerlijk!!!!

De lekkerste honing!

Alle honing is erg lekker, daarom zou ik hier zeker vaker bestellen, vooral de keelgelei helpt erg goed bij griepjes.

Al jaren vaste adres voor BIJzonder goede produkten (en lekker)

Nog nooit spijt gehad van een bestelling, altijd weer een 100% levering en bij evt. beschadiging door transport gegarandeerd een snelle oplossing

Super Service

Wat een fijne winkel ervaring. Snelle verzending en zorgvuldige verpakking. En uiteraard heerlijke honing.

Zeer Te Vrede

Snel geleverd en mooi in verpakt Voor de eerste keer Honing online besteld zeer tevreden

Werkelijk de allerlekkerste honing

Honing is werkelijk zalig. Dit is wel andere koek dan ah honing, zacht en rijk van smaak. En gezond! Snel bezorgd.

Goed en snel

Goed en snel

Echte honing van echte mensen van echte bijen

Erg lekkere honing zoals ik hem nog nooit heb geproefd Het kaart met het zakje zaden om bijenbloemen te zaaien vind ik echt goed bedacht de zaden ga ik ook zeker zaaien met mijn dochter die vind dat heel leuk.

Ik ben grote fan van eerlijke honing van de imkers en sinds kort kennis gemaakt met propolistinctuur dat heel goed werkt bij vervelende bronchitisklachten maar ook als ontsmetting bij wondjes ook bij de hond. Nadeel propolistinctuur: vlekken kleding maar met alcohol prima te verwijderen.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijk website en snelle levering!

uitstekend

Een paar x de producten online besteld en deze werden al heel snel bezorgd. Voor t hoesten de propolis siroop, deze werkt heel goed en is nog lekker ook. Verder zeer tevreden over de keelgelei en ginger powershot. Op mijn aanrecht staat pot hakhoning en één met een assortiment honingsnoepjes voor de lekkere trek, maar werken ook verzachtend bij verkoudheid. Ben ik x in de buurt dan kom ik zeker langs in de winkel.

Heel fijn bedrijf met goede producten en service.

Alles tot in de puntjes verzorgd van bestellen tot bezorgen. Mooie producten.

Gewoon super

Top, super snelle bezorging en nog bloemzaadjes cadeau toe, toppie

hmmm

heerlijke lolly's met honing, perfect werkende propolis snoepjes en de zeepjes ...ja dat is ook goed maar wat doet het logo van het vlaamse bijen hof er op? Verder zijn de artikelen wel goed verpakt en snel geleverd en alle artikelen hebben een goede kwaliteit. Maar ik verwachtte eigenlijk wel dat er dan vermeld zou zijn dat het niet uit eigen productie komt. daarom 4 van de 5 sterren. Maar ik zou zeker nog eens terug komen voor de artikelen.

PUUR & GOED

Heide Raathoning besteld met de raat van bijenwas, het is niet goedkoop, maar het is dan ook HEERLIJK .... kan niet anders zeggen (ik gebruik het niet elke dag hoor) Aanrader? Jazeker !! En ook de Honing met kaneel gekocht. Zelfde verhaal Pure Smaak, puur natuur !! Ja, natuurlijk ook een aanrader. Als je het proeft, ben je verkocht.

Uitstekend!

Dit zijn topproducten van top mensen (en bijen natuurlijk)

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!