ik blijf een tevreden klant

Bij HONINGonline bestel ik -inmiddels al enkele jaren- de heerlijkste en gezondste produkten. Betrouwbaar bedrijf, goede communicatie en snelle verzending. Ook de kwaliteit/prijs verhouding is prima en dat geldt ook voor de beschikbaarheid van produkten.

Top kwaliteit honing. Snelle levering en goede informatie op de website.

Duidelijk passie voor echte honing, topservice

Heerlijke honing van goede kwaliteit

Tasty experience!

Great products in good prices. Very fast service and delivery. Most recommended for the honey lovers!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Producten van goede kwaliteit en website is overzichtelijk en praktisch ingericht. Bestelling is vlot verlopen en de bezorging binnen de afspraak. Groetjes

Goed en snel met een leuke brochure

Goed en snel met een leuke brochure

Heerlijke honing

Heerlijke honing veel soorten lekkere smaak

Echt goede produkten

Snel geleverd.. goed verpakt .. kwaliteits produkten met nette prijs

Top heerlijke producten

Goed verpakt verzonden. Snel geleverd

Fijne webshop en snelle levering

Bestel al jaren hier, zeer tevreden

Hele snel bezorging

Mooie duidelijk site. Waar ik zeker nog een keer terug kom om te bestellen.

Heel fijn en lekker en snel bezorgd super

Super.!!!!Food

Heb probeer pakket genomen. De dadel honing en sinasappel omg streelt je tong.citroen is ook herijk rozemarijn is heerlijk kortom allemaal heerlijk....

Echte eerlijke honing

Zo moet honing smaken! Na jaren lang honing uit de supermarkt te hebben gegeten is dit echt even anders.

Supersnel geleverd

alles eerste klas in orde

Zeer goede producten, snelle levering

geweldig ,puur en lekker

Even wat testjes gedaan met supermarkt honing ,en die van honing online, nou dat van de supermarkt is echt niet te vr*ten, als je deze honing heb geproefd, We hebben een starters pakket gekocht van diversen honing, Ze smaken allemaal anders ,en heerlijk zacht van pure honing . nou tot snel we komen ook een keer naar de winkel ,wand ik hoef niets anders meer..

Prettig en goed

Goede kwaliteit van zowel de kauw propolis als de tinctuur

Snel, goede kwaliteit en prima prijs

Dit is de 2e bestelling en naar volle tevredenheid. Kwaliteit is goed. Je krijgt echte honing en dat is bij de meeste winkels/supermarkten niet het geval.

gaat wel,wel snelle service

Vind dat ze wel prijzig zijn, en pas als je de beoordeling in vult krijg je korting, en zelfs nog met een datum tot wanneer,dan heb je net gekocht en heb je er weer niks aan .Dat heet tactische geven. de Honinglolly met propolis, neem ik er soms 3a4 op een dag. En de rest van de snoepjes wordt door mijn en met vrouw,tussen door genomen,en laten er andere mensen kennis mee maken.

super kwaliteit!

Geweldige natuur producten!

Alles goed verpakt en vlot afgeleverd, met als een attentie een zakje bloemenzaad!

Goede produkten, snel geleverd

Goede produkten met duidelijke uitleg op de website.

Hele fijne producten

Hele fijne producten die heel goed werken voor mijn droge huid met lichte eczeem klachten.

Heerlijk en geweldige kwaliteit

Echt geweldig Hebben honinglolly’s gekocht voor mijn zusje met heftige pfeiffer die maar niet van dr keelonsteking afkwam en na 3 dagen de lolly’s eten (3-4) per dag merkt ze oprecht een groot verschil

Harskamperweg 1 3774 JN Kootwijkerbroek

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!