PUUR & GOED

Heide Raathoning besteld met de raat van bijenwas, het is niet goedkoop, maar het is dan ook HEERLIJK .... kan niet anders zeggen (ik gebruik het niet elke dag hoor) Aanrader? Jazeker !! En ook de Honing met kaneel gekocht. Zelfde verhaal Pure Smaak, puur natuur !! Ja, natuurlijk ook een aanrader. Als je het proeft, ben je verkocht.

Uitstekend!

Dit zijn topproducten van top mensen (en bijen natuurlijk)

snel en goed

snel en goed en gezond en lekker

Keurig verzorgd ontvangen.

Eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan. Snelle levering. Met zorg ingepakt en verstuurd. Fijn. Zo'n 'persoonlijk' boekje erbij. Ik ga zeker nog eens bestellen.

Eerlijke honing

Duidelijk verschil in smaak, geur en consistentie tussen de verschillende soorten honing. Genieten!

Heerlijk en voedzaam

Super goed, snel en goed zonder gezeur en gezeik!! Ga zo door! Team damtours bierfietsen Amsterdam

Heerlijke pure honing

Veel verschillende producten, naast 3 soorten pure honing ook heerlijk geurende zeepjes gekocht en noga met honing. Goed assortiment en snelle levering.

Een mooi bedrijf

Online bestellingen gaan goed en erg fijne kwaliteit.

Heerlijke producten

Snelle levering en de diverse soorten honing zijn echt geweldig Mijn man heeft het liefst licht gekleurde honing en ik gebruik de tijm- en koriander honing veel bij het koken .

Prachtig product

Prachtig en goed verzorgd pakket thuis geleverd met mooie en eerlijke producten met liefde en aandacht ingepakt. Veel succes gewenst met dit mooie bedrijf. H Gr Renske

Snelle levering van HoningOnline

Pakket besteld met 3 poten Biesbosch honing , heerlijke honing, ga zeker vaker bestellen.

Heerlijke honing

Honing komt goed verpakt aan. Hele lekkere smaak.

Uitstekend product en snel geleverd

Lekker

Super snelle levering! Besteld volgende dag in huis en genieten van de heerlijkste honing in de thee en even een hapje...kleinkinderen vinden oma's honing zoooo lekker! Ook de propolis voor je keel is top! Voor mij geen andere honing meer hoor

Heerlijke honing. Het lekkerst vind ik de polder honing en de biesbisch honing, heb nu ook de keelgelei met honing. Ben erg tevreden, goed ingepakt en vlug bezorgd. Goede service Dankhewel

Heel erg lekker

Gisteren mijn 3 potten in verschillende smaken in goede staat binnen gekregen en gelijk geproeft. In een woord...alle 3 smaken ze heel lekker.

Levering = snel…mooie eerlijke producten!

Word elke keer weer blij…van deze producten! Eerlijk en energetisch van hoge kwaliteit.

Mooie producten!

De producten zijn erg goed! Met mooie uitleg. Ook de bezorging was goed geregeld en de producten degelijk verpakt! Dank je wel, honingonline. Ik kom graag nog een keer een kijkje in jullie winkel en de imkerij nemen.

Deze Imkerij is eentje van de beste !

Prachtige (en heerlijke) producten en uitstekende site. Zeer ( ! ) informatief.

Heerlijke honing

Goede en snelle levering van heerlijke honing. De potjes zijn goed ingepakt.

Heerlijke honing

Ik ben dol op de heidehoning. Mijn zoontje vindt de cacao honing het lekkerst. Ook de herfsthoning is erg lekker. Wel wat milder van smaak dan de heidehoning. We bestellen al jaren bij honingonline.nl. Erg tevreden met de service en de honing. Echt een aanrader!

Geweldige webshop met hele zuivere goede honingproducten

Dit is mn 2de ervaring met deze honing shop ,tis eigenlijk veel en veel meer ,excursies, alles over de bijen en honing kun je zien ,horen ,lezen en kopen. Gezonde producten die zo zuiverend werken voor je luchtwegen, keelklachten en ook gewoon heerlijke honingkoek. T heeft mn volwassen kinderen goed geholpen. Zij kopen nu zelf hun producten bij deze shop. Zo tevreden zijn ook zij. Snelle levering leuke verpakking met extra kadootje erbij.geweldig.in 1 woord.

Lekkere eerlijke honing!

Deze honing proeft zuiver en is heerlijk en ik weet dat er niet mee geknoeid wordt. Ook duidelijke informatie op de website.

Mijn lekkere bestelling snel in huis. Heeeeeerlijk!!!!

Website komt sympathiek over. De producten zijn eerlijk en lekker. De levering is supersnel. Ook zo fijn. Verslavend!! Ik wil een keer naar de winkel gaan om te kijken.

Fijne producten, ook bij gevoelige huid.

We hebben alleen maar fijne ervaring hier, zowel met de propolisshampoo als de propoliszalf. Dit was de 2e bestelling die net zo vlot is verlopen als de 1e keer. De honden zijn net als wij blij met de zalf, hen benaderen we ook graag zo natuurlijk mogelijk .... Anneke

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!