Werkelijk de allerlekkerste honing

Honing is werkelijk zalig. Dit is wel andere koek dan ah honing, zacht en rijk van smaak. En gezond! Snel bezorgd.

Goed en snel

Goed en snel

Echte honing van echte mensen van echte bijen

Erg lekkere honing zoals ik hem nog nooit heb geproefd Het kaart met het zakje zaden om bijenbloemen te zaaien vind ik echt goed bedacht de zaden ga ik ook zeker zaaien met mijn dochter die vind dat heel leuk.

Ik ben grote fan van eerlijke honing van de imkers en sinds kort kennis gemaakt met propolistinctuur dat heel goed werkt bij vervelende bronchitisklachten maar ook als ontsmetting bij wondjes ook bij de hond. Nadeel propolistinctuur: vlekken kleding maar met alcohol prima te verwijderen.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijk website en snelle levering!

uitstekend

Een paar x de producten online besteld en deze werden al heel snel bezorgd. Voor t hoesten de propolis siroop, deze werkt heel goed en is nog lekker ook. Verder zeer tevreden over de keelgelei en ginger powershot. Op mijn aanrecht staat pot hakhoning en één met een assortiment honingsnoepjes voor de lekkere trek, maar werken ook verzachtend bij verkoudheid. Ben ik x in de buurt dan kom ik zeker langs in de winkel.

Heel fijn bedrijf met goede producten en service.

Alles tot in de puntjes verzorgd van bestellen tot bezorgen. Mooie producten.

Gewoon super

Top, super snelle bezorging en nog bloemzaadjes cadeau toe, toppie

hmmm

heerlijke lolly's met honing, perfect werkende propolis snoepjes en de zeepjes ...ja dat is ook goed maar wat doet het logo van het vlaamse bijen hof er op? Verder zijn de artikelen wel goed verpakt en snel geleverd en alle artikelen hebben een goede kwaliteit. Maar ik verwachtte eigenlijk wel dat er dan vermeld zou zijn dat het niet uit eigen productie komt. daarom 4 van de 5 sterren. Maar ik zou zeker nog eens terug komen voor de artikelen.

PUUR & GOED

Heide Raathoning besteld met de raat van bijenwas, het is niet goedkoop, maar het is dan ook HEERLIJK .... kan niet anders zeggen (ik gebruik het niet elke dag hoor) Aanrader? Jazeker !! En ook de Honing met kaneel gekocht. Zelfde verhaal Pure Smaak, puur natuur !! Ja, natuurlijk ook een aanrader. Als je het proeft, ben je verkocht.

Uitstekend!

Dit zijn topproducten van top mensen (en bijen natuurlijk)

snel en goed

snel en goed en gezond en lekker

Keurig verzorgd ontvangen.

Eerste keer dat ik een bestelling heb gedaan. Snelle levering. Met zorg ingepakt en verstuurd. Fijn. Zo'n 'persoonlijk' boekje erbij. Ik ga zeker nog eens bestellen.

Eerlijke honing

Duidelijk verschil in smaak, geur en consistentie tussen de verschillende soorten honing. Genieten!

Heerlijk en voedzaam

Super goed, snel en goed zonder gezeur en gezeik!! Ga zo door! Team damtours bierfietsen Amsterdam

Heerlijke pure honing

Veel verschillende producten, naast 3 soorten pure honing ook heerlijk geurende zeepjes gekocht en noga met honing. Goed assortiment en snelle levering.

Een mooi bedrijf

Online bestellingen gaan goed en erg fijne kwaliteit.

Heerlijke producten

Snelle levering en de diverse soorten honing zijn echt geweldig Mijn man heeft het liefst licht gekleurde honing en ik gebruik de tijm- en koriander honing veel bij het koken .

Prachtig product

Prachtig en goed verzorgd pakket thuis geleverd met mooie en eerlijke producten met liefde en aandacht ingepakt. Veel succes gewenst met dit mooie bedrijf. H Gr Renske

Snelle levering van HoningOnline

Pakket besteld met 3 poten Biesbosch honing , heerlijke honing, ga zeker vaker bestellen.

Heerlijke honing

Honing komt goed verpakt aan. Hele lekkere smaak.

Uitstekend product en snel geleverd

Lekker

Super snelle levering! Besteld volgende dag in huis en genieten van de heerlijkste honing in de thee en even een hapje...kleinkinderen vinden oma's honing zoooo lekker! Ook de propolis voor je keel is top! Voor mij geen andere honing meer hoor

Heerlijke honing. Het lekkerst vind ik de polder honing en de biesbisch honing, heb nu ook de keelgelei met honing. Ben erg tevreden, goed ingepakt en vlug bezorgd. Goede service Dankhewel

Heel erg lekker

Gisteren mijn 3 potten in verschillende smaken in goede staat binnen gekregen en gelijk geproeft. In een woord...alle 3 smaken ze heel lekker.

Harskamperweg 1 3774 JN Kootwijkerbroek

Over HONINGonline

Rauwe honing online kopen? HONINGonline.nl is de webwinkel waar je echte honing van de imker kan kopen. Verse honing zoals honing ook bedoeld is. Pure honing van de imker, rechtstreeks van de bijen van imkerij De Valksche Bijenhof. HONINGonline.nl verzend snel en nauwkeurig. Voor vragen is er een deskundige klanteservice beschikbaar. Het welzijn van de bijen staat voorop. Bij HONINGonline.nl moet je dus zijn voor het online bestellen van echte rauwe honing, raathoning, en bijenproducten!