Snelle afhandeling

Bestelling was snel.mklkasr, bij afhalen keurig geholpen. Glas goed verpakt

Ok , levering beetje raar

De raam stond gewoon in voor portaal en met de harde wind had dit wel is fout kunnen lopen , maar uiteraard alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies volgens aanvraag geleverd en snel.

Afspraak is afspraak en goede betalingsvoorwaardwn.

perfect

Qua bestelling en levering alles perfect gelopen. Heb vooraf vriendelijk, snel en deskundig advies gekregen. Levering gebeurde op het afgesproken uur. wat kan je meer wensen?

Snel, netjes verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Franciscus, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snel en goed product

Snelle levering van een prima product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Top bedrijf!

Goed en deskundig geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ingrid, Bedankt voor uw schitterende beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

mooi op de afgesproken dag geleverd te antwerpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Paul Marijnissen, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snelle en goede levering

Prima van A tot Z

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Keurig op tijd geleverd, goed product.

Ruime sortering in niet alledaagse producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Johan, Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede uitvoering

Goede uitvoering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Bernard, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Naar wens maar....

Spiegel op maat besteld, we zijn er blij mee! Helaas heb je tijdens het bestelproces weinig invloed op de levering, je moet maar afwachten, kan je echt niet kan je wel contact opnemen....het is de hele dag vrij plannen, een dag van tevoren krijg je een tijdzone, daarbinnen werd de spiegel keurig geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Marleen, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede service, goed bereikbaar personeel dat helpt

Heb een glazen deur besteld, twee weken later is deze keurig op maat bezorgd, aan de telefoon kon ik nog aanvullende goede info en instructie krijgen. Nu hangt de deur. alles prima zoals het hoort. Super dank!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste heer / mevrouw Dijkstra, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst en wensen u veel plezier van uw pendeldeur. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste jo, Bedankt voor uw review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glahandelonline.com

Pluspunten

Snelle levering. Goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie spiegel. Netjes verpakt op de goede datum op kunnen halen. Fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima advies en behulpzaam!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke info, mooie prijzen, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leveren wat ze beloven

Ik ben tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima levering, Prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit materialen

Vrij duur en zeer trage levertijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes tot in de auto geleverd bij afhaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer goede communicatie, mooi produkt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst en wensen u veel plezier van uw tafelblad. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com

Filter op Taal