zonder gedoe goed

snel, volgens bestelling. zonder gedoe meteen goed

Op maat en op tijd maar kan goedkoper

Op maat en op tijd maar kan goedkoper

Snelle aflezing en correcte omschrijving.

Het is snel bezorgt en ook een goede omschrijving , goede verpakking erom zodat het niet beschadigd met vervoeren.

Mooie spiegel

goede kwaliteit spiegel en een correcte levering.

Beste Janette, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

redelijk

we hebben lang moeten wachten op onze bestelling en er waren 2 latjes bij dat geen beschermfolie meer opzat en daar stonden krassen op . Het resultaat is wel mooi .

Beste Luc, Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u het ons niet direct na levering heeft gemeld, dan hadden wij de strips opnieuw kunnen sturen. Toch fijn om te horen dat het resultaat wel mooi is. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima product en snelle levering

Snelle levering en mooi product, zoals verwacht

Beste Raymon, Bedankt voor uw mooie cijfer, altijd fijn om een 10 te krijgen! Fijn dat u zo tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Fraai product

De glasplaat voor op een tafeltje is perfect uitgevoerd.

zeer tevreden

snel en vlot geleverd

Beste Harold, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snel geleverd, perfecte verpakking, goede website!

Snel geleverd, perfecte verpakking, goede website!

Beste heer Schippers, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima op maat en geslepen

Besteld en snel geleverd. Prima kwaliteit. Ik heb nu weer een mooie eettafel.

Beste Jonas, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw glazen tafelblad. Wij wensen u veel plezier van uw glazen blad! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

flexibel en correct

Mijn bestelling kon omwille van het verlof niet afgehaald wordenin BE op de locatie die ik wou....men heeft contact met me opgenomen en me een mooie oplossing aangeboden voor het probleem. Goederen zijn perfect op tijd en volgens specs geleverd. Aanrader!

Beste Gino, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, wij denken graag met u mee :-) Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Kwaliteit

De profielen die ik besteld had waren van prima kwaliteit .

Beste Erik, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snelle levering van een glasdeur voor super scherpe prijs

Beste Jacques, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Zeer tevreden!!

Goede en nette aflevering bestelde producten.

Beste Francoise, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Zonder problemen

Goede service, levering op geplande datum, goede prijzen, niets op aan te merken!

Beste Jonas, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Uitstekend kwaliteit mooie afwerking

Goede kwaliteit en met ce keurmerk

Beste Abdullah, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) !! En goed om te horen dat u tevreden bent!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prachtige spiegel!

Een spiegel op maat besteld, afmeting 1195x1195mm. Geen millimeter afwijkend. Zilvergekleurd. Echt super blij mee!

Beste Djoro, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent en alles volgens wens is verlopen!! Wij wensen u veel plezier van uw spiegel en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Correct geleverd zoals voorzien

Betrouwbare firma.

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede prijs/kwlaiteit

Ook de wat lastiger projecten, met schuine glaswanden in een eiken spant uit 1908 zijn prime te realiseren met glashandelonline.nl

Beste Johan, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snel geleverd en geen onnodig verpakkings materiaal

Heldere omschrijving op Website en product functioneert goed

Beste Ernst, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Glas was goed klein krasje maar niet erg

Het glas was goed alleen de levering iets minder. Ik had een ander afleveradres dan factuur adres alleen ze stonden met het glas bij het factuur adres en daar was niemand thuis. Bij het afleveradres was wel iemand thuis rond de tijd dat ze het zouden leveren. Maar omdat ze aan het verkeerde adres stonden was er op t moment van leveren alsnog niemand thuis waardoor het in de garage is gelegd met toestemming alleen nu dus niet op de beschadiging kunnen letten. Maar het stoort niet het glas verder is netjes afgewerkt.

Beste Ron, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Vervelend om te horen dat het niet helemaal gelopen is zoals het hoort. Wij hebben even gekeken en er is inderdaad iets mis gegaan met het verwerken van het adres. Onze excuses hiervoor. Van het krasje waren wij helaas ook niet op de hoogte, als u dit had gemeld hadden wij dit uiteraard netjes met u opgelost. Maar toch erg fijn om te horen dat u wel tevreden bent en nogmaals onze excuses voor het ongemak! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

correct en vriendelijk

zeer correcte bestelling en zeer vriendelijke levering

Beste Sven, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent en ook de levering naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima site!!

Uitgebreide keus!

Beste Richard, Bedankt voor uw mooie review! Kort maar krachtig ;) ! Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Alles goed

Ik heb een profiel voor mijn douchedeur besteld. Het kon niet de volgende dag geleverd worden. In tegenstelling tot veel andere bedrijven werd ik daar netjes en tijdig over gebeld. Bezorging was prima, goed verpakt, en het was een prima prijs/kwaliteit verhouding. Niet de volgende dag, maar wel alsnog snel geleverd

Beste Daniel, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw profiel en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Keurige aflevering

Met vragen bij het bedrijf prima te woord gestaan en aflevering prima

Beste Yvonne, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com