Uitstekende spiegel, levering perfect!

Goed product en uitstekende leverancier. Aanrader.

Uitstekend adgehandeld

Vriendelijk en deskundig contact tijdens mijn telefonisch contact

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

perfect!

Snelle levering , netjes verpakt....top!

Beste Aad, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

alles ok, levering en afwerking. Enkel wachttijd was vrij lang.

afwerking ok Levering ok Wachttijd was wel vrij lang

Beste Igor, Bedankt voor uw beoordeling! Bij uw bestelling had u aangegeven op reis te zijn. Omdat dubbel glas niet binnen 2,5 week geleverd kan worden, was de levering na uw reis ingepland. Dat leek ons de beste oplossing aangezien het glas anders zo'n 1,5 week buiten had moeten staan. Wij hopen dat u een mooie reis hebt kunnen maken en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Perfect gedaan

Spiegel + glas volgens afspraak afgeleverd. Heel behulpzame en vriendelijk chauffeur. Kon niet beter.

Beste Willy, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Super service en goede kwaliteit.

Beste Baris, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Gevonden waar ik al even naar op zoek was

Ik was al een tijdje achter het bestelde item op zoek (afdichtingsprofiel voor glazen douchewand). Op Glashandelonline.com eindelijk gevonden wat ik zocht. Gemakkelijk bestellen. Geleverd in prima staat, netjes in stevige verpakking!

Beste Joris, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u heeft gevonden waar u naar op zoek was, dan kunt u er hopelijk weer een tijdje mee vooruit. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Geleverd zo als gevraagd

Zeer klantvriendelijk glasplaat werd in auto gezet aangezien ik slecht ter been ben 👍👍👍

Beste René, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede en snelle service

De geleverde goederen voldeden geheel aan mijn verwachtingen en werden snel geleverd

Beste Raphael, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Een glazen deur van matglas besteld voor de deur van de woonkamer naar de gang. Op de site zijn goede instructies aanwezig om het goed op te meten. Daar waar ik twijfelde bellen voor hoe het precies zit. Bij ieder contact word je uitstekend en vriendelijk geholpen. Dan het spannende moment als de deur geleverd is. Is het opmeten goed gegaan en past de deur. Gelukkig blijkt deze perfect te passen dankzij de goede instructies. Wel jammer dat er geen instructies bij geleverd waren hoe één en ander te bevestigen. Deze zijn ook niet op de website aanwezig. Met een telefonisch contact en de nodige informatie ging het daarna prima. Bij het openen van de deur blijkt de deur alleen open te gaan als je de deurkruk omhoog beweegt. Weer bellen en per e-mail een instructie ontvangen, hoe je dit om kunt zetten. Ook dit loste zich op. Ik ben een zeer tevreden klant en met wat kleine puntjes op de 'I' wordt mijn waardering een "10".

Beste Eric, Bedankt voor uw uitgebreide en mooie beoordeling! Glazen deuren inmeten en monteren is inderdaad altijd eventjes spannend, maar we zijn er samen met u goed uitgekomen Wij zijn blij dat (bijna) alles goed is verlopen en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

We hadden een glazen tafelblad besteld, we hebben hier iets langer dan normaal op moeten wachten maar het was dan ook middenin de vakantietijd dus dat was te begrijpen. De communicatie verliep prima, ik werd zelfs gebeld toen ik me vergistte met de bestelling, helemaal top dus. Het enige waar men als koper aan moet denken (en het wordt ook benoemd op hun website) is dat je met twee personen thuis moet zijn om de glasplaat zelf op zijn plaats te leggen. Nu waren wij met zijn tweeen maar ik als vrouw kreeg die grote glasplaat echt niet getild en dus hebben we de overbuurman gevraagd. Op de website wordt gevraagd om één persoon om te helpen maar dat moet dus wel iemand zijn die sterk genoeg is en daarbij wordt het tot aan de deur geleverd (bij ons tot in de gang). Verder zijn wij helemaal tevreden !

Beste Lianne, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Alles vlot verlopen snelle levering.

Pasvorm perfect plaatsing ging vlot . Had zelf geprobeerd een te buigen ,maar is een groter probleem dan ik dacht. Deze afdichting was perfect.

Beste Marc, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

zeer netjes behandeld

bij het plaatsen van de bestelling werd je op de hoogte gehouden van de vordering van de order en een dag voor levering krijg je mail van hoe laat hij plm bij u kan zijn de chaufeur was een net persoon en de ruiten waren netjes en goed verpakt niets anders dan lof

Beste Arie, Bedankt voor uw prachtige en uitgebreide review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

prima product afgeleverd!

Product was naar volle tevredenheid. Klein probleem met de levertijd maar met persoonlijk contact prima opgelost.

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Beste J., Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Beste Ellen, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

gewoon goed.

Prima prijs , professionele verkoop en prima geholpen bij het afhaalservice centrum in Oosterhout

Beste Daan, Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goed product, prima dienstverlening!

Nieuwe ruit nodig i.v.m. beschadigd glas in garagedeur. Al zoekend op internet op jullie site gekomen. Duidelijke site, keuze snel kunnen maken. Op de dag zelf nog even telefonisch gecheckt of het glas inderdaad binnen was. Prettig dat je jullie nog kunt bellen. De grotere bedrijven zitten meest achter een FAQ-muur. Glas opgehaald, netjes verpakt, auto mocht het magazijn in, samen met medewerker van jullie ingeladen en klaar! => niets te mopperen.

Beste Ron, Bedankt voor uw schitterende review en lovende feedback! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

vlotte, goede levering

alles keurig verpakt en vlot geleverd

Beste F.J. Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Duidelijke website. Levering op tijd

Beste Ludo, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goede snelle service

Via internet snel geregeld en goede prijs

Beste M. de Visser, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Positieve srvaring

Netjes correct en op tijd product geleverd.

Beste Arno, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

geweldig

Ik zoch een bedrijf op internet die een tafel glas plaat kon bezorgen Kwam op jullie site was meteen verkocht. Door zoveel mogelijk heden om te bestellen.

Beste Juni, Bedankt voor uw schitterende review lovende woorden. Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Supersnelle levering

Uitstekende service, en goede kwaliteit glas en een zeer nette en snelle levering en het contact via email liep ook prima qua levering en tijden. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw prachtige review en feedback! Wij wensen u veel plezier van uw tafelblad en zijn u in de toekomst graag wederom van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com