Geweldige service en snelle levering.

De website is zeer duidelijken informatief. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig en er is een kleine kans op fouten. alle benodigdheden om zelf glas te plaatsen is o de website te vinden! Mvg rien.

top

prima levering en product naar wens zoals beschreven

Prima service jammer dat ze daarna lopen te zeuren dat ik ze moet beoordelen

Prima service jammer dat ze daarna lopen te zeuren dat ik ze moet beoordelen

Hallo Jelle, Bedankt voor de terugkoppeling. Vervelend om te lezen dat u de uitnodiging als storend ervaart. Echter hebben wij helaas geen invloed op het versturen van de uitnodigingen, dit wordt door Kiyoh geautomatiseerd. Als het goed is krijgt u 1 uitnodiging en 1-2 reminders. We zullen uw klacht in ieder geval doorzetten, wellicht kan men hier naar kijken. Desondanks hopen wij dat u met onze dienstverlening en het geleverde glazen tafelblad wel tevreden bent. Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Volgens verwachting

Product zoals omschreven, goed verpakt en snel geleverd. Goede communicatie.

Perfecte afhandeling en levering

Gemakkelijke werkwijze om te bestellen en perfect afgeleverd volgens de verkregen info.

Levering duurde wat langer maar verder alles prima

Gemakkelijk online bestellen

Snel en goede kwaliteit raad het iedereen aan

snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering, keurig bezorgd.

heel goed

heel goed.

Doen wat ze beloven

Prima geregeld. Glas is goed en vervoerder niet te beroerd om extra moeite te doen om aan de deur te leveren. Dit door werkzaamheden bij ons in de straat.

Ik werdt goed geïnformeerd en geholpen

Zeer teleurstellend, neem je klant serieus…

Na ontvangst van de bestelling (2 glazen -6mm- planchets 100x20 cm) reclameerde ik dat de bestelde u-profielen 32 cm waren ipv 20 cm. Antwoord: een paar millimeter (!) afwijking was normaal. Ik kon ze inkorten met een ijzerzaag…… Bij montage blijken de geleverde glasplaatsteunen 4-8 mm te ruim voor het bestelde mm glas. Bij vastdraaien van de schroeven liepen ze uit de draad voordat het glas klem zat. Ik was genoodzaakt 2 mm (!) vulstukken te gebruiken om het glas normaal te kunnen klemmen. Een mail met vraag of ze langere schroeven hiervoor hadden, leverde als antwoord dat de steunen altijd paste voor 6 mm. glas en dat ze geen langere schroeven hadden. Als je je klant - ook die kleine order - niet serieus neemt dan heb je niets te zoeken op internet Glashandelonline !

Hallo Harko, Vervelend om te lezen dat e.e.a. niet helemaal correct is verlopen. Het komt helaas wel eens voor dat de profielen iets langer worden geleverd, maar 12cm is inderdaad een behoorlijke afwijking. De insteek van de betreffende collega is dat de profielen eenvoudig ingekort kunnen worden met een ijzerzaagje. Hierbij is ook aangegeven dat het geen probleem is om nieuwe profielen op te sturen als het inkorten niet lukt. Echter wordt er in een situatie als deze eerst gekeken of het issue door de klant zelf op te lossen valt om te voorkomen dat er onnodig kosten worden gemaakt. Uw klacht van de glasplaatdragers is door ons serieus genomen en hebben wij direct opgepakt. Dit is naar de betreffende leverancier gestuurd en na onderzoek is gebleken dat er een batch in omloop is waarbij het schroefje inderdaad te kort is. Hierdoor passen de glasdiktes 4mm en 6mm er niet tussen. Dergelijke schroefjes zijn zoals aangegeven helaas niet los na te leveren, simpelweg omdat er geen vraag is naar losse schroefjes (behalve in een situatie als deze als er onjuiste schroefjes bij de dragers zitten). Indien u de dragers wilt retourneren kunt u ons hier een mail over sturen, dan ontvangt u van ons een retourlabel. Ondanks het ongemak hopen wij dat u verder wel tevreden bent over de glazen legplanken en hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Goede service en goedkoop

Bedrijf is goedkoop en snel geleverd. Goed telefonisch advies

Uitstekende levering

Kon niet beter. Jeroen nog gesproken over een meetfout van mij. 835 mm moest 830 mm zijn. Kon nog hersteld worden. Uitermate vriendelijk te woord gestaan. De platen zijn gemonteerd wat een geweldig gezicht is. In de oude platen zaten delaminatievlekken. Ik heb acht platen (met diverse afmetingen geplaatst. Nog geen € 500,-. Spotgoedkoop met schitterend resultaat.

Snel en product als verwacht

Snel geleverd en correct

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Soepel omgegaan met een vergissing

Had verkeerd besteld, maar is snel en goed in orde gemaakt.

Snel en zeer correcte levering. Sneller dan verwacht. De twee glasplaten waren exact volgens bestelling. Gewoon perfect.

Product, informatievoorziening en afhandeling geheel okee.

Glasdiktemeter gekocht. Kwam op de toegezegde datum en het aangegeven tijdsblok. Handig ding. Vanwege Pasen ging er wel een kleine week overheen voordat het bezorgd werd.

Zo zou het altijd moeten gaan

Ik had het verkeerde onderdeel besteld en hebben mij goed en erg vriendelijk geholpen met de oplossing. Prima bedrijf

vlotte order afhandeling

nette mensen en kundig, die weten waar het over gaat

nette produkten voor n nette prijs

bestelling geplaats en alles netjes verpakt ontvangen. bedankt

goede service en tijdige levering

na bestelling werd nog per telefoon geverifieerd of e.e.a. klopte.

Geweldig! Top bedrijf!

Geweldig. Goede communicatie en snelle levering.

Het glazen tafelblad, wat ik online heb besteld, werd netjes op tijd geleverd en ziet er prachtig uit! Helemaal tevreden dus en 5 sterren waard.

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]