KEURIGE LEVERING!

Ik kocht een nieuw profiel voor onderop mijn glazen douchedeur van Hüppe. Natuurlijk veel goedkoper dan een origineel. En dat leverde de Glashandel, jawel, online! Keurig in een mooie (kostbare!) kartonnen koker van een meter lang. En die kan ik ook weer gebruiken. dank je wel!

Gewoon goed

Een makkelijke webshop

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Goed product, prima prijs, snelle levering, goed op de hoogte gehouden van voortgang.

Top.

Beste Berry, Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima service en nette afhandeling

Lekke ruit laten vervangen door nieuwe met hoge isolatie waarde. Goed advies en klantvriendelijke afhandeling. Er blijft geen rommel achter en de heren hebben humor. Goed bedrijf.

heel erg goed.

super vriendelijke bezorger

Beste heer Gorter, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd fijn om een 10 te ontvangen. Fijn dat u tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

In één woord: uitstekend!

Perfecte levering op maat. Keurige offertes. Een bedrijf met prima service die met je meedenkt en goed advies geeft.

Beste Andre, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd leuk om een 10 te ontvangen :-) Fijn dat u tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

op tijd geleverd, product was overeenkomstig de afspraak. Prima ervaring met dit bedrijf.

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

snel en faire prijs

de bestelling werd sneller geleverd dan ik verwacht had, de prijs was OK.

Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

zonder gedoe goed

snel, volgens bestelling. zonder gedoe meteen goed

Beste Jaap, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Op maat en op tijd maar kan goedkoper

Op maat en op tijd maar kan goedkoper

Snelle aflezing en correcte omschrijving.

Het is snel bezorgt en ook een goede omschrijving , goede verpakking erom zodat het niet beschadigd met vervoeren.

Mooie spiegel

goede kwaliteit spiegel en een correcte levering.

Beste Janette, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

redelijk

we hebben lang moeten wachten op onze bestelling en er waren 2 latjes bij dat geen beschermfolie meer opzat en daar stonden krassen op . Het resultaat is wel mooi .

Beste Luc, Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat u het ons niet direct na levering heeft gemeld, dan hadden wij de strips opnieuw kunnen sturen. Toch fijn om te horen dat het resultaat wel mooi is. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima product en snelle levering

Snelle levering en mooi product, zoals verwacht

Beste Raymon, Bedankt voor uw mooie cijfer, altijd fijn om een 10 te krijgen! Fijn dat u zo tevreden bent en wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Fraai product

De glasplaat voor op een tafeltje is perfect uitgevoerd.

zeer tevreden

snel en vlot geleverd

Beste Harold, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snel geleverd, perfecte verpakking, goede website!

Snel geleverd, perfecte verpakking, goede website!

Beste heer Schippers, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima op maat en geslepen

Besteld en snel geleverd. Prima kwaliteit. Ik heb nu weer een mooie eettafel.

Beste Jonas, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw glazen tafelblad. Wij wensen u veel plezier van uw glazen blad! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

flexibel en correct

Mijn bestelling kon omwille van het verlof niet afgehaald wordenin BE op de locatie die ik wou....men heeft contact met me opgenomen en me een mooie oplossing aangeboden voor het probleem. Goederen zijn perfect op tijd en volgens specs geleverd. Aanrader!

Beste Gino, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, wij denken graag met u mee :-) Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Kwaliteit

De profielen die ik besteld had waren van prima kwaliteit .

Beste Erik, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Snelle levering van een glasdeur voor super scherpe prijs

Beste Jacques, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Zeer tevreden!!

Goede en nette aflevering bestelde producten.

Beste Francoise, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Zonder problemen

Goede service, levering op geplande datum, goede prijzen, niets op aan te merken!

Beste Jonas, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Uitstekend kwaliteit mooie afwerking

Goede kwaliteit en met ce keurmerk

Beste Abdullah, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) !! En goed om te horen dat u tevreden bent!! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prachtige spiegel!

Een spiegel op maat besteld, afmeting 1195x1195mm. Geen millimeter afwijkend. Zilvergekleurd. Echt super blij mee!

Beste Djoro, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent en alles volgens wens is verlopen!! Wij wensen u veel plezier van uw spiegel en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com