mijn ervaring met jullie uitstekend

goede website wat ik nodig had kon ik snel vinden en de spullen zijn goed ingepakt en snel geleverd dank jullie hiervoor

Dit bedrijf doet wat het moet doen

Prima levering en kwaliteit.

Te veel spam

Levering en product was goed, maar vervolgens de ene na de andere mail, om een beoordeling te geven. Als ik dat na de eerste mail al niet gedaan had en na de tweede ook niet. blijf dan niet door zeuren!!!

Response from the business owner

Hallo Richard, Fijn dat de levering en het product naar wens waren. V.w.b. de herinneringen is dit niet iets dat wij in de hand hebben helaas, dit ligt bij Kiyoh. Het systeem stuurt automatisch na een x periode een herinnering. We zullen in ieder geval uw opmerking noteren en aan Kiyoh doorgeven. Mogelijk dat er in de toekomst iets aan gedaan kan worden. Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Snelle en persoonlijke bezorging

Makkelijk besteld, goed stevig verpakt aangekomen door eigen bezorgdienst.

Goed ingepakt. Netjes afgeleverd aan een de deur.

duidelijke website , communicatie en levering

vanaf het bestelproces tot aan de levering is het duidelijk ook met de communicatie

prompt en prima, conform afspraak

niets aan toe te voegen

Snelle levering, perfect product

De juiste omschrijving bij de producten waardoor het makkelijk is de juiste bestelling te plaatsen.

Doen wat ze beloven

Mooi product, ( antieke spiegelglas) snel geleverd. Levering kwam onaangekondigd, maar gelukkig waren we thuis.

Makkelijk en snel bestellen en betalen. Correcte levering

Ik zocht nieuwe rubbere afdichtlatten voor mijn douche. Op de website vond ik ze en binnen 3 dagen heb ik ze ontvangen. Prima service en snelle levering. Dank!

Goede communicatie , en wijzigingen waren geen probleem.

Most professional

Top quality product, easily ordered online, quickly and on time delivered, packed perfectly 100% safe.

Prachtig product en snelle levering

Voor herhaling vatbaar.

Goed alleen het leveren zou vlugger mogen Voor de kosten die je moet betalen

Zeer tevereden

Na plaatsen bestelling keurig op de hoogte gehouden. Aflevering was ook op tijd en keurige bezorger

Uitstekende afhandeling van mijn bestelling

Goede begeleiding om tot de juiste keuze te komen. Goede afhandeling van de bestelling.

Goed bedrijf

Keurig bedrijf , snelle levering . Chauffeur denkt ook mee .

Prima gemaakt op de juiste maat en erg snel geleverd

Goed product op maat en vlot geleverd

nette behandeling en afhandeling

was op zoek naar een spiegel met aparte afmetingen en afgeronde hoeken , de site was duidelijk en gaf de juiste info. levering was goed

helaas wel wat duur. bezorging prima.

de prijs voor twee kleine ruitjes was achteraf gezien te duur.

kan niet beter

er werd fijn mee gedacht, levering vlot en goed, materiaal uitstekend afgewerkt

Duidelijke website en prima levering

Heel tevreden

goede levering

Super duidelijke tekeningen en info amazing and top delivery service

Super ervaring ,duidelijke tekeningen en info en top delivery service een aanrader

About Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]