Gewoon goed

Levering goed en vakkundig en op tijd, alleen jammer dat de stickers die op de ramen zaten lijmresten achterlieten die moeilijker te verwijderen waren, voor de rest alles prima en voor een nette prijs

Geen

Prima producten.zoals afgesproken zorgvuldig verpakt

Goed levering binnen tijdaafspraak. Exacte maten. Goed verpakt. Goede ervaring. Dank voor deze kwaliteiten.

Perfecte ervaring

Snel besteld en zeer snel geleverd

Perfect.

Helemaal volgens afspraak en correct geleverd.!

Vriendelijk, zorgvuldig en meedenkend

Betreft herhalingsaankoop obv eerdere zeer goede ervaring.

Perfect.

Goed materiaal, snelle levering. Uitstekend verpakt.

Prima en snelle levering

Er is snel en tijdig geleverd. Netjes en veilig ingepakt zodat het niet kon beschadigen!

Uitstekend op maat gemaakt product voor concurrende prijs snel geleverd

Op maat gemaakte volglazen douchedeur, snel gelverd voor concurrerende prijs

Niet geleverd

Ligt wss niet aan jullie maar ik heb juist een mail gestuurd naar TransMission dat mijn bestelling niet is geleverd. In tegenstelling wat op de track en trace staat

Perfect,precies wat in verwacht had!

Perfect,precies wat in verwacht had!

goede keuze, snel geleverd

er is een groot aanbod aan items voor het plaatsen van glas, topbedrijf! heb geen ervaring met glas

prima service!

Overzichtelijke site, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed assortiment en prima geprijsd. Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Kortom, erg tevreden.

Netjes geleverd

Zeer netjes en compleet geleverd. Het product was zeer goed afgewerkt met een geslepen rand, 3 spiegels naast elkaar dus dan is haaks zéér belangrijk en dat waren ze tot op tienden van een millimeter. Perfect, vriendelijke bezorger ook!

Geweldige service en snelle levering.

De website is zeer duidelijken informatief. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig en er is een kleine kans op fouten. alle benodigdheden om zelf glas te plaatsen is o de website te vinden! Mvg rien.

top

prima levering en product naar wens zoals beschreven

Prima service jammer dat ze daarna lopen te zeuren dat ik ze moet beoordelen

Prima service jammer dat ze daarna lopen te zeuren dat ik ze moet beoordelen

Response from the business owner

Hallo Jelle, Bedankt voor de terugkoppeling. Vervelend om te lezen dat u de uitnodiging als storend ervaart. Echter hebben wij helaas geen invloed op het versturen van de uitnodigingen, dit wordt door Kiyoh geautomatiseerd. Als het goed is krijgt u 1 uitnodiging en 1-2 reminders. We zullen uw klacht in ieder geval doorzetten, wellicht kan men hier naar kijken. Desondanks hopen wij dat u met onze dienstverlening en het geleverde glazen tafelblad wel tevreden bent. Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Volgens verwachting

Product zoals omschreven, goed verpakt en snel geleverd. Goede communicatie.

Perfecte afhandeling en levering

Gemakkelijke werkwijze om te bestellen en perfect afgeleverd volgens de verkregen info.

Levering duurde wat langer maar verder alles prima

Gemakkelijk online bestellen

Snel en goede kwaliteit raad het iedereen aan

snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering, keurig bezorgd.

heel goed

heel goed.

96 van de Reijtstraat

Breda 4818 NE

About Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]