Snel en zeer correcte levering. Sneller dan verwacht. De twee glasplaten waren exact volgens bestelling. Gewoon perfect.

Product, informatievoorziening en afhandeling geheel okee.

Glasdiktemeter gekocht. Kwam op de toegezegde datum en het aangegeven tijdsblok. Handig ding. Vanwege Pasen ging er wel een kleine week overheen voordat het bezorgd werd.

Zo zou het altijd moeten gaan

Ik had het verkeerde onderdeel besteld en hebben mij goed en erg vriendelijk geholpen met de oplossing. Prima bedrijf

vlotte order afhandeling

nette mensen en kundig, die weten waar het over gaat

nette produkten voor n nette prijs

bestelling geplaats en alles netjes verpakt ontvangen. bedankt

goede service en tijdige levering

na bestelling werd nog per telefoon geverifieerd of e.e.a. klopte.

Geweldig! Top bedrijf!

Geweldig. Goede communicatie en snelle levering.

Het glazen tafelblad, wat ik online heb besteld, werd netjes op tijd geleverd en ziet er prachtig uit! Helemaal tevreden dus en 5 sterren waard.

Perfect en vriendelijk

Alleen maar plussen

Goede website, makkelijk te bestellen, transport goed geregeld, prachtig product. Alleen maar positieve punten. Besteld: extra heldere glasplaten +- 60x50cm 8mm

Goed geregeld

Maten en hoeveelheid ingevuld online Opgestuurd dit werd direct bevestigd. Levertijd was wel wat lang maar in mijn geval maakte dit niet uit had de ruitjes niet direct nodig. Goed op de hoogte gehouden wanneer en hoelaat de levering kwam met andere woorden gewoon goed geregeld

Goeie en snelle levering

Vriendelijke chauffeur en mooi stukje glas

Duidelijke website en prima product!

Douche deur op maat besteld. Geleverd volgens afspraak en deur is zoals verwacht.

Top, precies zoals ik me spiegel wilde!!!

Mooie spiegel!! Goed advies!! Netjes bezorgd!!

Mooi maatwerk

Glasplanken voor keukenkastje besteld Heel blij mee

Prima product, snelle levering

Prima product, het spiegel ophangsysteem (blind) was zeer eenvoudig te bevestigen, je kunt makkelijk corrigeren mocht de spiegel net niet recht hangen! Snelle levering.

Goede communatie, netjes.

Zeer snelle levering, zeer tevreden

Zeer snelle levering, vriendelijk personeel

Goede service en snelle levering volgens afspraak

Niet tevreden

Geen goed materiaal!

Response from the business owner

Hallo Bob, We zien dat u een douchedeur heeft besteld welke vorige week woensdag is geleverd. In het systeem zien wij niet terug dat er contact is geweest of dat er een melding is gemaakt dat er iets niet in orde zou zijn. Kunt u toelichten wat er aan de hand is? Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Netjes

Netjes afgeleverd, super tevreden

Top levering

Prima product beantwoord precies aan de vraag. Heel nette en correcte levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vriendelijke klantenservice, denken mee om gepaste oplossing te vinden, correcte levering en afhandeling van de order.

Netjes op maat en netjes geleverd

18 voorzetramen netjes op maat en redelijk snel aan huis geleverd.

Glas besteld en snel geleverd. Communicate 100%

96 van de Reijtstraat Breda 4818 NE

About Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]