Makkelijk, snel en goed

Overzichtelijke website met duidelijke opties. Makkelijk bestellen en keurig geleverd. Goede kwaliteit, erg blij mee

Verkeerd product en lange levertijden

Spiegel op maat besteld, maten duidelijk aangegeven, krijg ik na 3,5 week eindelijk de spiegel geleverd is hij te groot.. Maten die op de leverbon en spiegel zelf staan kloppen maar de spiegel zelf is te breed waardoor hij niet past in de op maat gemaakte nis. Contact opgenomen en ze zouden contact opnemen met hun producent in Belgie. Inmiddels weer een paar weken verder en nog geen spiegel of laat staan reactie gehad met hoe en wat. Kosten die gemaakt worden door hun eigen productiefout moet ik maar voor mezelf nemen volgens de klantenservice, had ik maar moeten nameten.. (ja of jullie?) Opsomming: steigerhuur weken langer aan moeten houden, werklui 2x moeten laten komen en een klant die niet blij is omdat het huis niet op tijd af is. Kortom bagger deze firma.

Prima in orde allemaal

Goede en prettige levering.

Prima oroduct

vlug veilig en voordelig

puntgaaf

Snel en netjes verpakt

Snel geleverd en super degelijk en netjes verpakt!

Fijn bedrijf

Glashandelonline houdt je goed op de hoogte van de leveringstijden. De site is overzichtelijk. Ook ontvang je de avond voor levering een tijdsblok wanneer de glasplaat bezorgd wordt. Er was een klein hoekje met een minimale beschadiging. Dit hebben we niet gemeld omdat we dachten dat weg te kunnen werken. Doordat we hierop gefocust waren hebben we het stickertje gemist waarop stond dat dit de Nano-zijde was. Stom van ons. Nu moeten we de glasplaat binnenkort om gaan draaien. :-(. Misschien een kleine tip om op de site iets beter aan te geven dat er maar 1 zijde behandeld is en de sticker iets groter maken. Verder ben ik echt heel erg tevreden. De chauffeur verdient een extra compliment. Heel erg behulpzaam en servicegericht!

Duidelijk en snel.

Prettige en professionele mensen.

Mooi op de afgesproken tijd geleverd perfect

kwaliteitsvolle en snelle afhandeling van bestelling..

Hopelijk blijft de bestelling, verwerking enz...zoals vandaag...

snelle afhandeling en goede kwaliteit

Prima,niets van opmerkingen

Prijs oké ,bestelling stipt afgeleverd.

top service !!!

top service

Mooi op tijd tegen goede prijs

Keuris

Zeer tevreden over glasplaat op bureau

Exact de goed maat glasplaat op ouder geverfd bureau. Goede afgerond hoeken. Ik ben er erg blij mee!

super service

spiegels op maat besteld en alles perfect gemaakt en geleverd

prima veiligheidsglas tot aan huis geleverd - fantastisch

Makkelijk te bestellen - scherpe prijs - geleverd tot in huis - primaveiligheidsglas voor afdak.

perfect, mooi product en keurig thuis bezorgd. prima snelle montage

perfect, mooi product en keurig thuis bezorgd. prima snelle montage

Duidelijk en snel

De website was duidelijk. Per product staat uitgebreid informatie wat mij hielp bij kiezen van bijvoorbeeld strips voor onze glasdikte. Na bestelling binnen een dag geleverd.

Goede levering

Proper en goed verpakt. Op tijd geleverd en beleefd.

Prima product snel en keurig thuisgeleverd.

Nieuwe strip voor de douchedeur besteld. Werd de volgende dag thuisbezorgd door eigen koerier. Prima product, alleen even inkorten tot de juiste maat, dat ging simpel.

Zeer goede service en proper product

Zeer goede service en proper product

Bijna alles naar wens

Doucheprofiel was conform beschrijving en was netjes verpakt in een kartonnen koker. De bestelling werd snel verzonden, maar de transporteur raakte helaas het pakketje kwijt waardoor we moesten wachten tot er een nieuwe opgestuurd werd.

Vanaf de bestelling tot de levering super snel

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com