Perfect gehard glas

Gehard extra helder glas besteld met Dry glaze profiel. Een van de profielesetjes zat er niet bij, meteen na gestuurd en de volgende dag ontvangen. Glas was op de mm nauwkeurig geslepen en op ons verzoek geen merk laten etsen, erg mooi geworden.

Een correcte prijs met inclusief de levering.

Goede ervaring. Glas wordt met een speciaal transport geleverd om beschadiging te voorkomen. Levering correct volgens ontvangen bevestiging.

probleemloos

Zeer eenvoudig, duidelijke communicatie, correcte levering, bestelde product ziet er exact uit als referentie, kan hier niets slecht over zeggen.

Snelle levering, goed materiaal

Makkelijk om bestelling te plaatsen, snelle levering en prima service

Prima service en levering

De bestelling zat netjes verpakt. De inhoud miste een onderdeel dat ik de volgende dag nagestuurd kreeg. Al met al prima.

Dik verdiende vijfsterren.

Alles was prima. Heel vlotte bestelling applicatie. Juiste afmetingen met prima afwerking en goede verpakkingen op tijd geleverd. Proficiat daarvoor.

Product in goede orde en op beloofde tijdstip ontvangen

Product (tafelblad 100 x 220) in goede orde en op beloofde tijdstip ontvangen. Maar ook een ‘maar’. Ik heb extra betaald voor het verpakken van het blad, in de veronderstelling dat de kans op schade kleiner zou zijn. Bij aflevering was het tafelblad niet extra verpakt. Nogmaals zonder schade en we zijn erg blij en tevreden over het geleverde product, maar voel me toch een beetje in het ootje genomen voor wat betreft de extra kosten voor verpakken.

correcte levering, lever tijd mag wat korter

Probleemloos en snel geleverd!

Gemakkelijk besteld via site en daags nadien netjes geleverd.

Snel geleverd op afgesproken tijd

Besteld en op afgesproken tijd geleverd. Product compleet en onbeschadigd geleverd.

Prima glas, helemaal zoals bedoeld. Top levering

Wilde glas voor in kastjes. Perfect op maat. Ziet er mooi uit. Levering als voorspeld en met zorg gebracht. Prijs is behoorlijk. Je krijgt er wel wat voor.

Bested en gekregen wat ik zocht dus prima

Goed bevonden

Elke levering is weer uitstekend en kwaliteit is erg goed en vriendelijke snelle communicatie. Zo zien we het graag !

Zeer service-klantgericht

Goed advies opmetingen initiatief

Perfecte glas en vlotte levering

Snelle levering, prima kwaliteit

Producten staan goed beschreven op site. Geen problemen.

Top produkt!

Het uitzoeken op de website was nog wat lastig, maar na de bestelling was de service top, de levering super en de mooie glasplaat voor op onze houten tafel uitmuntend.

Precies op mt.

Makkelijk en eenvoudig te bestellen

Als webshop prima, ophalen minder

Bestelling liep vlekkeloos. Goede en tijdige communicatie. Product is, net geinstalleerd, en tot op heden prima. Ik heb het product afgehaald. Daar liet de vriendelijkheid toch wat te wensen over.

Precies en netjes gemaakte spiegels

Spiegels op maat laten maken. Alle 8 precies de goede maat en netjes gemaakt.

Snel geleverd, prima kwaliteit

De levering was snel en makkelijk. Spullen zien er prima uit.

Top!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Bestelling netjes geleverd. Helemaal top!

Snel,correct en vriendelijk.

Aangenaam verrast.

Prijs kwaliteit top

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com