duidelijke website en goed advies

De bezorger vroeg hoe ik e.a. ging plaatsen, hij heeft snel meegekeken en nog wat zinvolle tips gegeven.

Snelle levering glasbenodigdheden

Ik had het snel nodig. De volgende dag geleverd. Top!

Correct

Conform afspraak

Redelijk

De levering was wat onduidelijk

Duidelijk in communicatie, levert volgens afspraak

Verwachtingen en werkwijze zijn vooraf aangegeven en uitgekomen: inschatting levering in aantal dagen na bestelmoment, het tijdsvenster daags van te voren ontvangen, en de levering op de dag zelf. Lekker duidelijk, geen lange wachttijden thuis.

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snel geleverd dus tevreden.

Product zoals omschreven en op tijd geleverd.

Zie bovenstaande

Perfect geleverd en goed product !

Volgens afspraak op tijd geleverd. Product is perfect!

prima!

Super heldere website. Alle bedrijven zeggen dat ze klantgericht zijn, Glashandel online neemt de klant echt serieus. Goed product, snelle levering, redelijke prijs. Wat wil een mens nog meer?

Betrouwbaar en professioneel

Adequate product beschrijving, goede communicatie over levering. Snel geleverd

Snel geleverd, kwaliteit producten

Ik had nieuwe deur rubbers nodig voor mijn douchedeur. Top, snelle levering!

Prima prijs, snelle levering en goede kwaliteit!

Bestellen via de site ging makkelijk. De prijs is goed en heel prettig dat de levering ook vlekkeloos verliep.

goede kwaliteit en snelle levering

Na gemaild te hebben kreeg antwoord wat zei dachten wat het beste voor mij was en een site waar de voorbeelden en maten opstonden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan kon ik weer mailen met mijn vraag. verder de snelle levering vond ik ook een goede service.

Scherpe prijzen

Bestelling is volgens gedane opgave in de webshop uitgevoerd. Afgeleverd door een behulpzame vervoerder.

Gewoon goed

Via de goed opgezette webshop , materialen besteld. Deze zijn qua prijs kwaliteit scherp geprijst. Enkele dagen later in goede orde ontvangen. Zag er goed uit.

Prima levering, goed verpakt. Kortom zeer tevreden

Snelle levering!

de tijd tussen bestellen enlvering, is minder dan een week!

Goede Klantenservice die meedenkt

Na het bestellen wilde ik de maat nog aanpassen. Dit kon niet omdat de bestelling al in productie was genomen. De productie werd uitgesteld. De klantenservice heeft me toen gebeld om de juiste maat te verifiëren. Uiteindelijk Had ik dus toch de goede maat

super snelle levering en goed verpakt

super snelle levering en goed verpakt

Altijd goede ervaring als ik glas nodig heb

Ik heb al een aantal keren van Glashandelonline besteld. Altijd een goede ervaring. Er is grote keuze en ik kan altijd precies krijgen wat ik nodig heb. De order komt op tijd aan en is altijd goed ingepakt. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Snel en volgens afspraak geleverd

Prima levering

Prima levering, netjes verpakt. Zou er zeker weer kopen.

Prima verzorgt. Fijne duidelijke website.

Duidelijke website. Levering snel en goed

Duidelijke site, snelle levering.

Er is geleverd wat gevraagd werd, een fantastische service

Positieve ervaring met glashandelonline

Glazen douchedeur besteld. Mooi product, op tijd volgens afspraak geleverd. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Goede heldere webshop.

Fazantstraat 23

4901 AZ Oosterhout

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk bij 1 van onze afhaalpunten. Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]