Bezorgd op aangegeven tijd, vriendelijke bezorger. Hulpzaam aan de telefoon tijdens bestelling. Tevereden!

55.2 glas mooi gesneden goed aan de maat

Keurig bezorgd en netjes op zijn plaats gezet.

Super mooi!

Hele mooie glas voor op mijn salontafel. Goed stevig en er word genoeg siliconen dopjes meegeleverd!

Snelle en juiste afhandeling

Goed geholpen met juiste keuze en snelle levering

Mijn bestelling snel en correct afgeleverd

Zie boven

Snelle en correcte levering

bestelde spiegelwand is conform bestelling geleverd op de afgesproken dag.

Duidelijke website, goede levering

Makkelijk een keuze te maken en bestelling te plaatsen. Levering was ook goed! Kortom… prima!

correct en snel geleverd; bekwame servicemedewerker

op basis van de productinformatie (douchestrips) op de website had ik wat twijfels of de productspecificaties in lijn waren met de artikelkeuze. Dankzij bekwame service van medewerker (Jeroen) is artikel inderdaad aangepast en levering correct uitgevoerd. Waarvoor dank.

Goede snelle service

Precies in alle respecten - de glas precies op maat en precies op tijd geleverd.

netjes op maat

zoals besteld

Het glas ziet er goed uit, de bezorger had er niet echt veel zin in.

Het glas ziet er goed uit, hoewel ik nog niet alles heb nagemeten lijkt wat ik heb gecheckt goed. De bezorger was niet echt gezellig. Hij zette de ruiten voor de deur neer en snauwde nog iets over het maken van een foto voor dat ik ook maar in de buurt mocht komen.

Beste Jos, Bedankt voor uw bericht en feedback!! Vervelend om te horen dat de bezorging niet prettig is verlopen, onze excuses hiervoor! Wij hebben uw beoordeling meteen doorgestuurd naar de leverancier en zij zullen hier intern mee aan de slag gaan. Wij wensen u veel plezier van het glas en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Super snel, en goede aflevering!

De aflevering was super vlot verlopen. Sneller dan verwacht en heel goede kwaliteit! De bezorger was ook heel vriendelijk en hem helemaal op de gewezen plaats neergezet! Heel tevreden klant!

Prima geregeld.

Van bestelling tot levering precies zoals aangegeven. Duidelijke taal en volgens afspraak geleverd!

Uitstekend geregeld.

Na veel zoekwerk eindelijk het juiste profiel gevonden en is uitstekend verzorgd.

Sterke concurrentie voor de collega's

Levering en product correct geleverd aan een...opklapbare prijs, TOP !

Mooi en snel

Spiegel was goed verpakt en snel geleverd

5 ster

Geweldig, alles loopt keurig…

Goed verpakt en snelle levering

In een woord: top!

Heldere omschrijving op de website, duidelijke communicatie over levering. Als ik weer wat moet hebben bestel ik dat hier.

nette winkel

De spullen waren zoals besteld. De partij die de levering deed, kwam niet opdagen en gaf aan een briefje in mijn bus te hebben gedaan. Beide niet waar. Een dag later kwamen ze wel. Daar kan glashandelonline niet veel aan doen, omdat ze spullen sturen in grote maten en daarvoor gespecialiseerde bedrijven moet kiezen. Wel erg netjes dat een medewerker van glashandelonline mij belde en daarvoor excuses aanbood. Dat zie je weinig meer in deze tijd en ik denk dat daarmee de klantenservice bij hen erg goed is.

Prima servive, wel lange wachttijd

Ik moest veel langer wachten dan ik had verwacht, maar de mensen in Werchter waren supervriendelijk. Zou zeker aanbevelen.

Het was makkelijk om onze spiegel te bestellen. Met de makkelijke website om jou gewenst product samen te stellen krijg je een duidelijk beeld. Ook de klantenservice stond ons goed te woord bij wat vragen. De levering was ook super!

Goede prijs kwaliteit

Goede service, duidelijke communicatie en goed geholpen

conform omschrijving en snelle levering

conform omschrijving en snelle levering

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com