Doen wat ze beloven.

Glasplaat geleverd op de afgesproken datum. Glas was gemaakt zoals gevraagd. Prima in orde dus.

Vlotte opvolging, levering en correcte afmetingen.

Leveren zoals het hoort

Ik heb glas in een bepaalde maat besteld en het ook zo gekregen. Er zou wat meer keus mogen zijn in profielen en rubbers. Deze heb ik op twee andere sites kunnen bestellen

Snelle, goed verpakte levering

Heel erg tevreden

Glas besteld en netjes op tijd volgens afspraak geleverd

Vlotte,vriendelijke communicatie en service, met een mooi product. Bedankt

Prima communicatie en afhandeling bestelling!

Prima communicatie en afhandeling bestelling!

Heel positief

alleen als het iets sneller kan, en de mogelijkheid hebben om de oude glas mee te nemen, zal zeken verschil maken .

Goed snel en betaalbaar

Glasplaatje gehard besteld. Na twee weken opgehaald, plaatje was perfect afgewerkt en medewerkers was zeer behulpzaam.

Helemaal top

Enkel de beschrijven van afhalen kan beter , de plaatsnamen die komen ook in Belgie voor , waardoor de verwarring Maar de website is heel duidelijk en overzichtelijk , en correcte levering en leveringsdatum

Prima deur voor een goede prijs

Mooie deur, precies op maat. Alleen het ophangen was een dingetje. Je moet er echt met zijn tweeën voor zijn en een gebruiksaanwijzing hebben we niet kunnen vinden. Maar het resultaat mag er zijn!

Wat een service!

Bezorgd op de afgesproken datum en tijd. Prima kwaliteit en zorgvuldig bezorgd met veiligheidsblokjes tussen iedere plaat. De chauffeur was heel vriendelijk.

Prachtig

Ik heb een confrontatie spiegel gekocht en die is geweldig. Hij werd keurig bezorgd. Helaas in vakantietijd waardoor ik wat langer geduld moest hebben. Maar verder is alles goed geregeld en ik ben er blij mee.

Super snelle levering

Mooi glas, snel en eenvoudig te bestellen.

Past precies, snel geleverd, wel duur.

Past precies, Goed op maat te maken Snel geleverd Wel prijzig

Good customer service

They were really helpful helping me to chose the right glass and measures. Pick up was fast

Snelle levering.

Snelle levering en prima verpakking artikel.

prima!

Correcte en snelle service.

prima bedrijf

Het gehele verkoop en leverproces is duidelijk en volgens afspraak verlopen

Alles zoals gevraagd

Prima in orde.

Ik heb strippen voor de badkamer besteld en ben dik tevreden

Ik heb ze gemonteerd en ziet er weer prima uit. Ik heb de strip nu aan de uiteinde gevuld met silicone kit als je dat niet doet gaan er zeep resten in dat ziet er na een tijdje niet uit, en je kunt dat moeilijk reinigen. Misschien een advies om dit te doen bij montage van de onderste strip van de deur.

Weggegooid geld

Spiegelglas besteld voor mijn smart mirror project. Maarliefst 235 euro voor betaald en de levertijd was lang. Toen ik erachter kwam dat er een beschadiging in zat van het slijpen kreeg ik te horen dat ik binnen 24 uur had moeten bellen omdat dit in de kleine lettertjes stond en ik niet extra had betaald voor verpakking was het mijn eigen verantwoordelijkheid. Ik kan dus fluiten naar mijn geld. Bestel hier niet!

Beste heer Thijssen, Zoals bij u bekend is hier al via email contact over geweest. Graag willen wij nogmaals toelichten dat het duidelijk aangegeven staat in de email met de leverdatum dat u de levering dient te controleren en dat u binnen 24 uur na levering bij ons kunt aangeven indien er productie- of transportschade is geconstateerd. Wij hadden dan graag de spiegel voor u gereclameerd en kosteloos opnieuw geleverd. De schade aan uw spiegel is helaas geen beschadiging van het slijpen. Er is namelijk een flinter af en dat zou eventueel ook gebeurt kunnen zijn in de anderhalve week dat de spiegel al in uw bezit is geweest. De tijd tussen levering en klacht is anderhalve week en zoals uitgelegd valt dit voor ons niet meer te claimen als productie/transportschade, zeker niet omdat er akkoord is gegeven aan de chauffeur. De spiegel is niet van een dusdanig formaat dat het lastig geweest zou zijn om het te controleren. Daarnaast is er niet gezegd dat u de spiegel had moeten verpakken. Er is alleen aangegeven dat, omdat het glas juist niet verpakt was, u de spiegel juist eenvoudig heeft kunnen controleren. Zonder verpakking was de schade bij levering zeker zichtbaar geweest en hadden wij ook een terugkoppeling van de chauffeur ontvangen. Zoals ook in de email is aangegeven hadden wij graag voor u de spiegel opnieuw geproduceerd, met een mooie korting uit coulance voor het ongemak. Wij betreuren het dan ook dat wij voor u verder niets hebben kunnen betekenen en dat u een nieuwe spiegel bij een andere leverancier heeft besteld. Ondanks dit ongemak wensen wij u veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Team Glashandelonline.com

Prima product en prima service

Mooie spiegels, goede kwaliteit. Goed ingepakt. Zeer tevreden!

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via info@glashandelonline.com