Duidelijke website en prima product!

Douche deur op maat besteld. Geleverd volgens afspraak en deur is zoals verwacht.

Top, precies zoals ik me spiegel wilde!!!

Mooie spiegel!! Goed advies!! Netjes bezorgd!!

Mooi maatwerk

Glasplanken voor keukenkastje besteld Heel blij mee

Prima product, snelle levering

Prima product, het spiegel ophangsysteem (blind) was zeer eenvoudig te bevestigen, je kunt makkelijk corrigeren mocht de spiegel net niet recht hangen! Snelle levering.

Goede communatie, netjes.

Zeer snelle levering, zeer tevreden

Zeer snelle levering, vriendelijk personeel

Goede service en snelle levering volgens afspraak

Niet tevreden

Geen goed materiaal!

Hallo Bob, We zien dat u een douchedeur heeft besteld welke vorige week woensdag is geleverd. In het systeem zien wij niet terug dat er contact is geweest of dat er een melding is gemaakt dat er iets niet in orde zou zijn. Kunt u toelichten wat er aan de hand is? Met vriendelijke groet, Glashandelonline.com

Netjes

Netjes afgeleverd, super tevreden

Top levering

Prima product beantwoord precies aan de vraag. Heel nette en correcte levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vriendelijke klantenservice, denken mee om gepaste oplossing te vinden, correcte levering en afhandeling van de order.

Netjes op maat en netjes geleverd

18 voorzetramen netjes op maat en redelijk snel aan huis geleverd.

Glas besteld en snel geleverd. Communicate 100%

Correct en volgens afspraak

Geleverde voldeed aan de verwachtingen

Duidelijk omschreven

Alles goed geregeld, afspraken nagekomen. Behulp zame en vriendelijke chauffeur

perfecte levering en afhandeling

Zeer tevreden met de geleverde ovale lasplaat voor de salontafel. Deze past precies, is keurig afgewerkt en is een verrijking voor de tafel.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Het was super makkelijk mijn spiegel te bestellen en super snel. En daarna ook snel geleverd.

Gemakzuchtig

Het glas bestellen ging prima. Ik had perongeluk Het verkeerde afleveradres opgegeven maar binnen 2 minuten gebeld om de fout door te geven. Jullie zouden dat wijzigen en ik heb voor de zekerheid ook nog een mail gestuurd. Een dag voor de levering werd ik nog gebeld of er iemand aanwezig was omdat er twee grote ruiten bij zijn. Het staat ook in de voorwaarden maar uiteraard ben ik erbij. De dag van levering werd ik gebeld, ze stonden voor de deur. Niet op het afleveradres maar bij mij thuis. 24 kilometers verderop. Sorry maar we moeten even een nieuwe afspraak maken Helemaal over mijn toeren heb ik gesmeekt om jullie fout direct te herstellen. Geen kans van slagen. Toen werd ik boos.. correct boos maar was duidelijk niet blij . Ze ging andere wegen bewandelen zei ze mij. Gelukkig, het is jullie gelukt. De auto is gedraaid en naar het afleveradres gestuurd. Het was even heftig en het heeft mij veel energie gekost. Toch een goede einde

alles verlopen volgens afspraak.

alles verlopen volgens afspraak.

geen enkele opmerking!

Alles is tot nu toe perfect, heb de ruiten nog niet geplaatst dus zou nog iets tegen kunnen komen maar ik verwacht het niet! maar je weet nooit.

Goed en netjes geholpen

Ondanks dat de levering door omstandigheden een week werd opgeschort is alles toch netjes afgehandeld en bezorgd. Prima service en netjes verpakt!

Goed en snel geleverd

Via internet bestel, snel en correct geleverd

Goede service snel geleverd

zeer tevreden over levering en kwaliteit

zeer tevreden over levering en kwaliteit

Mooi product, netjes en op tijd geleverd

Duidelijke website. Product voldoet aan verwachting.

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]