alles verlopen volgens afspraak.

alles verlopen volgens afspraak.

geen enkele opmerking!

Alles is tot nu toe perfect, heb de ruiten nog niet geplaatst dus zou nog iets tegen kunnen komen maar ik verwacht het niet! maar je weet nooit.

Goed en netjes geholpen

Ondanks dat de levering door omstandigheden een week werd opgeschort is alles toch netjes afgehandeld en bezorgd. Prima service en netjes verpakt!

Goed en snel geleverd

Via internet bestel, snel en correct geleverd

Goede service snel geleverd

zeer tevreden over levering en kwaliteit

zeer tevreden over levering en kwaliteit

Mooi product, netjes en op tijd geleverd

Duidelijke website. Product voldoet aan verwachting.

het paste goed

de levering was gewoon zoals het hoort

Alles goed geregeld

Meegedacht en snel geleverd!

De spiegel in mijn winkel was stuk en moest zo snel mogelijk een nieuwe. Ze hebben meegedacht en ook snel kunnen leveren! Top!

Snel en netjes.

Het glas werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd. De jongeman was beleefd en deed voorzichtig met het glas. Een heel positieve ervaring.

prima levering

je krijg wat je beteld en snel

Top geregeld!

Snel en goed.

Het juiste artikel goed en naar afspraak geleverd!

Helemaal tevreden over levering en het artikel dat ik heb besteld! (Flinke duim!) Dank!

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd

Bestellen zonder zorhen!

zeer goede ervaring

Zijn vriendelijke mensen en product afgeleverd comfort afspraak. Zeer behulpzaam door alles aan te geven bij de auto. En ook meekijken of je het op veilig manier vervoerd.

Top site!

Makkelijk op maat glas bestellen. Snel geregeld en goede communicatie!

Perfect verpakt

Snelle levering en perfect verpakt Prijs kwaliteit top

Snel en deskundig.

Positieve ervaring. Werd gebeld over bestelling om iets duidelijk te krijgen. We snel en netjes geleverd. Enige probleem was dat er geen handleiding bij scharnieren van douchedeur zat. Duurde lang voordat ik doorhad hoe kapjes verwijderd moesten worden.

Was goed snelle en nette levering

Goede levering en de passing is goed.

Correcte afhandeling, mooi materiaal

Goede service, scherpe prijs

Goede service, duidelijke website, hoe je moet meten en de maten moet doorgeven. Levertijd 4 +/- weken omdat het op maat gemaakt is uiteraard. Goede kwaliteit en scherpe prijs.

Duidelijk

Duidelijk is de communicatie over producten en levering. Vriendelijke chauffeur en stipt op tijd. Alle lof.

!

Handig, snel, relaxed

Duidelijke website, snelle levering, meerdere afhaalpunten, concurrerende prijzen.

van de Reijtstraat 96 4818 NE Breda

Over Glashandelonline.com

Glashandelonline.com is dé online glashandel voor heel Nederland en Vlaanderen. Bij ons kunt u terecht voor al uw glas in de meest uiteenlopende variaties en kleuren, glasbeslag en glasartikelen. Of het nu gaat om los glas als dubbel glas, gehard glas, gelaagd glas enkel glas of spiegels, ook voor complete oplossingen als douchedeuren, douchewanden, douchecabines en binnendeuren bent u bij ons aan het juiste adres! Wij leveren onze producten aan huis of op locatie door heel Nederland (behalve de Wadden eilanden) en Vlaanderen. Afhalen is eventueel ook mogelijk ons afhaalpunt in Oosterhout (NB). Heeft u een vraag? Neem dan contact op via 0162-454963 of via [email protected]