Aflevering niet correct

Wij zouden bericht krijgen wanneer aflevering en tijdstip Komen smiddags thuis staat pakket met afleveringsbon buiten bij ons appartementen gebouw. Geen briefje in brievenbus van bv niet thuis Een ieder kan dit pakket zo meenemen!!

Fantastisch!

Ik had transparante strips besteld en dacht: dat rollen ze op- maar nee er kwam een kartonnen buis van 2,5 meter! Mijn serre is weer winterklaar met deze strips.

Een snelle levering van mijn bestelde product. Helaas de levering door het couriersbedrijf was een stuk minder. Het pakket was namelijk in de algemene hal van ons appartementencomplex gegooid met de afleveringsbon er bovenop. De voordeligegroep zou ik beslist aanraden, alleen het couriersbedrijf niet.

Beste Bianca, Bedankt voor uw bericht en feedback! Vervelend om te horen dat de bezorging niet is verlopen zoals het hoort! Wij gaan dit zeker terugkoppelen aan de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Geweldig en klantvriendelijk

Geweldig en klantvriendelijke behandeling. Doordat ik in rolstoel zit, heeft de bezorger samen met mijn buurman de glasplaat naar de derde etage gebracht. Dit had Jeroen geregeld. Al met al geweldig. Zou zo weer daar een bestelling plaatsen.

correct zoals gevraagd geleverd

Het was meteen duidelijk zoals het product was omschreven

heel goed

snel geleverd en goed verpakt.

Goed en snel geleverd

Duidelijke website. Goede uitleg. En accurate afhandeling van mijn vragen. ( Top )

Perfect product en correcte levering

Het door mij bestelde tafelblad is op de juiste maat geleverd van mooi helder gehard glas. Levering geheel volgens afspraak met dag ervoor nog bericht met tijdsindicatie. Geheel naar wens dus!

Prima spullen voor een goede prijs.

Zelfs bij een afwijkende maat van een douche deur, prima service en meedenkend.

Prima en overzichtelijke site

Uitgezocht wat ik nodig had en besteld. Snel geleverd en geïnstalleerd.

Heel tevreden over de afhandeling van mijm bestelling

Positief

Prima bedrijf, goede prijzen

goed contact en informatie

ik heb een douche deur op maat besteld mijn informatie is na de bestelling gefirifeerd en wensen zijn besproken de deur hangt perfect in de nis

Zeer goede service

Wel aan de prijs

Over product geen opmerking

Minpuntje: Aanleveren tot buitendeur, ook bij appartementen helaas

Goed werk, duidelijk.

Betrouwbaar.

Positieve ervaring

Geweldig. Accuraat met goede kwaliteit

Geweldig. Accuraat met goede kwaliteit

Gee gedoe, product bestellen en je krijgt prima spul!

Gezocht naar een goede douchestrip. Hier kwam ik een strip tegen die ik niet kende. Bestelprocedure eenvoudig net als online betalen. Na twee dagen artikel ontvangen en zéér tevreden.

De lokale glashandel prijst zichzelf de markt uit

Voor een op maat gemaakte spiegel gehoor willen geven aan het verzoek:"Koop lokaal".. Twee offertes uitgezet met exact dezelfde omschrijving. Als derde ter vergelijking dezelfde gegevens ingevuld op de website van devoordeligegroep.nl. Echt geschrokken van de grote prijsverschillen. Lokaal voor de betreffende maat spiegel bij afhalen ~€135,00 resp. ~€142,00. Bij de voordelige groep ~€57,00 De bezorgkosten zijn vergelijkbaar. Levertijden ook. Keuze was snel gemaakt. Er is voor mij een grens aan het steunen van de lokale middenstand. Inmiddels nog 2 orders geplaatst bij de voordelige groep. Bij afhalen werd wederom alles keurig beschermd voor mij in de auto gelegd. Top service

gewoon goed.

eenvoudig.

netjes en correct geleverd

xxxxx

Een grote spiegel besteld en de spiegel is nog mooier dan verwacht. Levering volgens afspraak en goede service.

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.