Gemengde gevoelens

De glasplaten zijn sterk, stevig en heel mooi. Ze passen heel goed binnen onze interieur. Echter was één hoek afgebroken bij een van de glasplaten. Dit hebben zowel ik als de bezorger geconstateerd bij het openmaken van de verpakking om de glasplaten. Hierover volgt nog contact voor vervanging.

douche strip 90 graden

goed aangeleverd product, in een tijd van 2 dagen

Goede betrouwbare winkel

Gewoon zoals het hoort conform afspraak geleverd

Netjes goed en snel!

Top geregeld! Bedankt!!

Kwaliteit

Keurig Zoals afgesproken en Betrouwbaar

Beste heer/mevrouw Agdere, Bedankt voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier van uw tafelbladen en zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Duidelijk en genoeg

Beste heer/mevrouw Metsemakers, Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van uw douchedeur en wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Kwaliteit zoals verwacht.

Profiel besteld en snel ontvangen. Service naar wens.

Beste Casper, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

precies het geen gekregen wat ik gevraagd had.

Beste Raymond, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat uw U-profiel zo snel in huis was. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle levering van prima materiaal

Uitstekend product dat supersnel geleverd werd.m

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima Services

Werd na aanleiding van mijn bestelling gebeld, met wat kritische vragen, geheel terecht, had dingen besteld die niet hellemaal pasten. alles opgelost, bedankt.

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie review! Wij denken graag met onze klanten mee :-) Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Correcte en snelle levering

Beste Rene, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Niet mogelijk om bestelling in het weekend op te halen.

Ik heb mijn bestelling nog niet in huis. Ophalen kan alleen tijdens kantoortijden. En dan werk ook ik. Tip: 1 avond in de week of op zaterdagochtend de mogelijkheid tot afhalen bieden.

Beste Stefan, Jammer dat u ons een onvoldoende geeft. Op onze website staat netjes vermeld waar het mogelijk is om bestellingen af te halen en wat de openingstijden zijn: https://www.devoordeligegroep.nl/klantenservice-afhalen/ Het is in onze ogen dus niet helemaal fair om hier achteraf een negatieve review over te schrijven terwijl u zelf op voorhand had kunnen bekijken of de openingstijden van het afhaalpunt uitkomen voor u. We kunnen indien gewenst de bestelling ook bij u thuis laten bezorgen, echter vindt de bezorging ook overdag plaats. Maar met uw goedkeuring kan de bezorger het glas eventueel op de oprit weg zetten. Meer informatie over een eventuele bezorgopdracht kunt u via de mail aanvragen. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Klantvriendelijk en professioneel

Bij het afhalen werd ik vriendelijk te woord gestaan. Het bedrijf/kantoor heeft een professionele uitstraling

Beste Guus, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goede ervaring

Snelle levering Je werd op de hoogte gehouden via de mail Product voldoet aan mijn verwachtingen

Beste Ellis Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

perfect, alleen levertermijn iets te lang

gewoon goed

Vragen werden snel beantwoord ook bij installatie! Top

Beste Lieke, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Op maat gemaakte glazen douchedeur. Verrassend lage prijs ten opzichte van andere "lage prijs leveranciers". En nog keus voor afwijkende maten, wat bij de anderen niet mogelijk was. Ook terugkoppeling inzake maatdetails van dit bedrijf heeft gezorgd voor precies de juiste levering !

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle en correcte levering

Geen gezoek en gesleep met spullen, maar netjes in een korte tijd thuis aangeleverd!

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima kwaliteit

Douchedeur op maat laten maken. Goede zware kwaliteit van de glazen deur en het beslag. Ik ben positief verrast.

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie review! Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snel antwoord op vragen en goede en snelle levering

Prima gevoel bij deze club. Doet wat ze beloven

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw glazen deuren en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

In een woord goed.

Een goed bedrijf waar ik zeker reclame voor ga maken.

Beste Christina, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Was helemaal perfect

Snelle afhandeling. Betaling goed geregeld. Erg tevreden.

Beste Mevr. Hoekstra, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima deur en geleverd volgens afspraak

De deur die wij voor ogen hadden werd geleverd. Prima levering, goede materialen met degelijke uitleg. Kortom een aanrader.

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Geen opmerkingen

Beste Rob, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. P.S. U geeft bij Aanbevelen "Nee" aan, maar we gaan er van uit dat u bedoelt dit wel te doen;) Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Zeer goede service verlening. Snelle reactie op offerte verzoek.

Zeer klant vriendelijk bedrijf. Offertes helder en duidelijk.

Beste Guus, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.