Mooi transparante stootdoppen. Vallen niet op. En zijn goed Heel tevreden.

Beste Toos, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Uitstekend.

Prima service. Goed en snel contact met de service desk.

Beste Bart, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Ruim voldoende tot goed

Was de laatste levering , was hierdoor iets te laat , maar hij heeft de glazen deur met de lift boven gebracht

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie review! Het komt wel eens voor dat de tijden een beetje uitlopen, door bijvoorbeeld het overige verkeer. Maar toch goed om te horen dat u tevreden bent en erg aardig van de chauffeur dat hij u nog even geholpen heeft! (Dit had hij niet hoeven doen, aangezien het leveren tot de eerste deur is) ;) Wij wensen u veel plezier van uw glazen deur en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Zeer goed geholpen

Erg goed geholpen via email. Verkoop en bezorging gingen heel snel.

Beste Rik, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Volgens afspraak

Alles goed overlegd , duidelijk uitgelegd , op tijd geleverd en goede kwaliteit

Beste Marius, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

beloven is doen

wat beloofd werd bij de webmail-bestelling is inderdaad zo uitgevoerd.

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

geen zien meer

Ik heb nog niet ontvangen kijk maar jullie voor bezoekers van we werken 3 dagen ik had verwacht voor nieks.

Beste Nevzat, Bedankt voor uw review. Zoals reeds telefonisch besproken is er bij de pakketdienst e.e.a. niet goed gegaan. Uw order was door ons tijdig verstuurd, maar vanwege de drukte zijn er een aantal dingen bij de pakketdienst verkeerd gegaan. Zoals aangegeven waren wij hier niet van op de hoogte en was het beter geweest als u ons daar meteen over had gecontacteerd i.p.v. zelf contact op te nemen met de pakketdienst. Daar bent u namelijk een nummertje en wij kunnen net wat meer druk uitoefenen. Inmiddels is het product geleverd en hopen wij dat dit naar wens is. Tevens hopen wij dat u de review wilt aanpassen, omdat de logistieke problemen niet bij ons liggen maar bij de pakketdienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle levering, goede prijs, goed artikel

Wat wil je nog meer..? Goede site ook en dat is het geval.

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Gewoon goed

Alles netjes volgens afspraak geleverd. Product is van goede kwaliteit. Kortom: prima.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle en correcte levering

Beste Simon, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

snelle levering in robuste verpakking

Positief over de correcte levering.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Druppels

Ze plakken goed, en daar gaat het om

Beste Appie, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snel en duidelijk wat te vestellen

Het product was snel te vinden , duidelijk en goed geleverd.

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima dienstverlening

Duidelijke website , waardoor eenvoudig bestelling was op te maken. Alles conform de afspraken geregeld, qua bestelling en levering. Goede communicatie van voortgang via de mailing.

Beste Isidoor, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

De site is overzichtelijk en bestellen is makkelijk.

Zeer vlotte levering, ben zeer tevreden.

Beste Frans, Bedankt voor uw mooie review, altijd leuk om een 10 te krijgen! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Keurig geleverd

Product zoals verwacht, levertijd van 3 weken. (Ivm de bezorg route).

Beste Esther, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat het product is zoals verwacht! Jammer dat de levertijd iets langer duurde dan gebruikelijk i.v.m. het corona gebeuren en de bezorg route van onze leverancier. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goed product voor een goede prijs.

Is een goed bedrijf welke netjes levert volgens afspraak.

Beste Bertil, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Product conform specificatie. Levering volgens afspraak

Duidelijke site voor de bestelprocedure. Prima communicatie over productietijd en levering. Ontvangen product conform aanbieding.

Beste heer Pongers, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Beste Thijs, Bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

prima bedrijf

duidelijke website, goed communicatie t.a.v de levering. fijn dat een dag voor de levering een sms wordt verstuurd over de bezorgtijd.

Beste heer Koole, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Altijd fijn om een 10 te krijgen :-) Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

snel en goed verpakt geleverd.

Maatvoering op de site wijkt af van geleverde artikel (20 i.p.v. 25 mm)

Prima service.

Per ongeluk had ik een verkeerd afhaaladres in België aangeklikt i.p.v. Oosterhout. Met één telefoontje perfect opgelost. St

Beste Hans, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Gemengde gevoelens

De glasplaten zijn sterk, stevig en heel mooi. Ze passen heel goed binnen onze interieur. Echter was één hoek afgebroken bij een van de glasplaten. Dit hebben zowel ik als de bezorger geconstateerd bij het openmaken van de verpakking om de glasplaten. Hierover volgt nog contact voor vervanging.

Beste heer Al Jabar, Jammer om te horen dat er een hoek is afgebroken, glas blijft helaas een kwetsbaar product. Wij hebben inmiddels uw bericht ontvangen en gaan uw schademelding z.s.m. in behandeling nemen. Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

douche strip 90 graden

goed aangeleverd product, in een tijd van 2 dagen

Beste Leo, Bedankt voor uw mooie cijfer! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Goede betrouwbare winkel

Gewoon zoals het hoort conform afspraak geleverd

Beste Robert, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Team De Voordelige Groep

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.