Snel antwoord op vragen en goede en snelle levering

Prima gevoel bij deze club. Doet wat ze beloven

In een woord goed.

Een goed bedrijf waar ik zeker reclame voor ga maken.

Was helemaal perfect

Snelle afhandeling. Betaling goed geregeld. Erg tevreden.

Beste Mevr. Hoekstra, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima deur en geleverd volgens afspraak

De deur die wij voor ogen hadden werd geleverd. Prima levering, goede materialen met degelijke uitleg. Kortom een aanrader.

Beste Martijn, Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Geen opmerkingen

Beste Rob, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. P.S. U geeft bij Aanbevelen "Nee" aan, maar we gaan er van uit dat u bedoelt dit wel te doen;) Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Zeer goede service verlening. Snelle reactie op offerte verzoek.

Zeer klant vriendelijk bedrijf. Offertes helder en duidelijk.

Beste Guus, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Voordelig en snelle levertijd.

Beste Remon, Bedankt voor uw review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Van begin tot eind soepel verlopen, top.

Snel duidelijk antwoord op mijn vraag van de klantenservice, en aflevering tijdens mijn afwezigheid ook perfect gegaan. Chauffeurs met hart voor de zaak, dat kon je zien.

Beste Ellen, Bedankt voor uw schitterende beoordeling en uw lovende feedback! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Bijzonder snelle levering

Nadat ik wat vragen had over het door mij gevonden product, een heel duidelijk antwoord gekregen. Daarna besteld en de volgende dag al in huis, terwijl ik op 2 -3 dagen gerekend had. Prima. Kan dit bedrijf aanbevelen.

Beste Ellen, Bedankt voor uw mooie review en uw lovende woorden. Fijn dat alles naar wens is verlopen! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Op tijd, zoals gemeld, alleen met een verkeerde naam erop.

Mooie aanbieding, en de opgegeven maten klopte precies.

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Alles gevonden op de website, nadien nog gebeld voor een snellere levering en alles is gelukt. Top

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

Toppers

Pluspunten

Snelle en perfecte levering van kwalitatieve producten

Ik zou het niet weten!

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Snelle levering en goede informatie over de levertijd. Prima.

N.V.T.

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Goede producten. Netjes geleverd.

Iris Ronald, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Heldere website, ruime keuze en snelle levering.

Beste Ronald, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

snelle levering helemaal top

geen

Pluspunten

Snel van reageren en mooie producten.

Ik had speciaal in de email mogelijke bezorgdagen aangegeven. Enkel heeft de vaste bezorger één vaste dag voor mijn postcode en die valt niet gelijk met mijn dagen. Dit had voor het bestelmoment kenbaar kunnen worden gemaakt. Toen ik achteraf belde was de man totaal niet coöperatief. Houding: niet ons probleem en wij kunnen niets doen. Toen ik belde om het eerste bezorgmoment te cancellen omdat ik niet zomaar de dag vrij kon nemen was het opeens wel mogelijk de spullen voor de deur te zetten. Kortom deze oplossing had er eerder ook al uit kunnen komen. Dat had mij veel moeite gescheeld

Beste Jeroen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Vervelend dat het qua bezorging niet helemaal lekker is gelopen, maar toch fijn dat het alsnog is opgelost. Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en spiegel. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Correcte afhandeling. Goed product en goede communicatie.

Strip onder douchedeur bleek overbodig. Wat meer productinfo was nuttig geweest.

Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling! De strips zijn optioneel bij de douchedeur te bestellen en niet noodzakelijk. U bent hier in dus vrij om te kiezen of u deze neemt. Doordat een douchedeur op ± 5 - 7mm van de vloer komt te hangen, kan het soms fijn zijn een strip aan de onderkant te gebruiken. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Veel en heldere mogelijkheden op de site; Snelle afhandeling, d.w.z. van plaatsen van de order tot het bezorgen van het eindproduct; telefonisch meteen en makkelijk bereikbaar. Producten zijn we erg tevreden over. Alsook de levertijden enz. Dus zal zeker nog wat bestellen in de toekomst.

-wilde telefonisch het een en ander bestellen maar dat ging niet en moest ik per mail doen, wat toen (heb ik ook aangegeven niet ging i.v.m. wifi die niet werkte) moest zelf ook een tekening maken met de precieze afmetingen enz. Daar zou wellicht een tool voor kunnen worden opgezet zodat je makkelijk iets uit kunt tekenen waar jullie ook wat aan hebben. Dat je precies bij een tafelblad bijvoorbeeld de radius van de hoeken kunt aangeven en de hoogte waar de boorgaten moeten komen enz. de glasplaat die werd bezorgd was niet compleet, er was maar 1 hoek afgerond ipv vier hoeken Vond het jammer dat er niet iets langer werd stilgestaan bij dat dat verkeerd was gelopen alsin een excuses en wat vervelend, we zullen er alles aan doen dit snel op te gaan lossen. vond de terugkoppeling niet altijd on point. Dus moest er zelf weer achteraan of er al iets duidelijk was over de nieuwe levering. Zelfs op de dag zelf. Moet wel bekennen dat ze het nieuwe blad binnen een week weer bij ons bezorgd hebben, wat snel is, dus dat was prettig.

Beste Eefje Polman, Bedankt voor uw beoordeling en positieve feedback. Nogmaals onze excuses voor het verloop van uw order. Het is natuurlijk erg slordig dat er slechts 1 hoek was afgerond i.p.v. 4. We zijn in ieder geval blij dat de fabriek dit probleem binnen een week heeft kunnen herstellen. Desondanks hopen wij u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

scherpe prijs, duidelijke website, product voldoet aan de verwachtingen

Bezorgen vind ik waardeloos. Prima dat er een tijdsvak van 2 uur wordt gehanteerd maar neem de moeite om een half uur voor aanvang even te bellen. Zodat ik zorg kan dragen dat er binnen dat half uur iemand aanwezig is op het losadres.

Beste Bob, Bedankt voor uw beoordeling! I.v.m. de verkeersveiligheid doet de vervoerder helaas niet meer bellen, vandaar dat er tegenwoordig een sms met een tijdsvak van 2 uur wordt verstuurd. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Maatwerk douchedeur besteld. Montagehandleiding is wel via internet te downloaden maar het zou makkelijker zijn als deze ook meegeleverd wordt met de douchedeur.

Beste André, Bedankt voor uw beoordeling. Uw feedback staat genoteerd! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Pluspunten

Goede kwaliteit goede levering....netjes dat ze nog nagebeld hebben om nog dingen te bespreken

Beste Marlon, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.