Bestellen gaat snel .wel verwarrend over de levering

Goede ervaring

Zeer snelle levering en goede service

Perfect bedrijf

Beloftes nagekomen met duidelijke communicatie

Beloftes nagekomen met duidelijke communicatie

Afspraken netjes nagekomen, glasblazen zien er netjes uit.

Twee glasblazen besteld, een ronde voor binnen en een rechthoekige van veiligheidsglas voor een tuintafel. Alles netjes geleverd conform de afspraken. Prima prijs - kwaliteitverhouding.

Gewoon goed

Spiegel online besteld en betaald. Meteen goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. De enige reden om niet maximaal te waarderen is mijn ongeduld: er zaten enkele weken levertijd op de spiegel.

Mooi glas

Erg tevreden met de glas bestelling voor 2 salontafels. Goed op maat, mooi glas. Precies zoals ik voor ogen had. Ik ga zeker nog een keer bij devoordeligegroep.nl bestellen.

Netjes geregeld

Keurig verzorgd thuisgestuurd.

Betrouwbare en heldere service

Glasplaat besteld voor een tafel. Website vond ik helder, na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de status. De glasplaat werd netjes op tijd bezorgd en voldeed prima. Zeer tevreden!

betrouwbaar

snel geleverd en goed verpakt.

2 glasplaatjes besteld voor vitrinekast, levering was precies op de verwachte datum.

ben tevreden

Alles volgens afspraak verlopen

Alles netjes volgens afspraak verlopen

Prima verzorgd en bezorgd

Correcte levering product

Juiste product afgeleverd, en snelle levering. Aflevering door transporteur minder correct bij 1 van de medebewoners 1 verdieping lager afgegeven.

Aanbevelingswaardig

Prima prijs, prima product en correcte aflevering

Duidelijke website.

Duidelijke en makkelijke website. Bestelling werd geleverd zoals ine e-mail stond aangegeven. Ga zo door.

Teleurstellend

Een dure confrontatie spiegel hier besteld om een Smart Mirror te maken. Bestellen ging vrij simpel en de levertijd was ook prima. Heb zelfs extra betaald om de spiegel te laten verpakken zodat deze niet beschadigd zou worden tijdens transport. Eenmaal hier en uitgepakt zagen we al gauw vlekken die we zelfs met alcohol niet weg konden krijgen. Ook had de spiegel 3 vrij duidelijke en diepe krassen. Het is dat dit een tijdgevoelig project was (kerstcadeau) anders had ik de spiegel gewoon teruggestuurt. Erg jammer.

Hallo Ricardo, Vervelend dat de spiegel tijdens transport beschadigd is geraakt. Echter kan dat natuurlijk altijd gebeuren aangezien glas een fragiel product is. Echter is het wel jammer dat u via deze weg dat bij ons meldt en niet meteen na de levering had gedaan. Als de melding meteen was gemaakt, hadden we nog kunnen kijken of we iets hadden kunnen betekenen / regelen. Aangezien het nu bijna 3 weken na levering is, wordt dat een lastig verhaal. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima website makelijk te bestellen

Prima website makelijk te bestellen, betalen eenvoudig en alles goed verpakt geleverd.

prima!

nieuwe rubbers voor de douche deur zijn prima

Eerlijk en n goed product.

product goed verpakt dus goed aangekomen

Duidelijke site. Wat ik nodig had (aanslag wandprofiel voor glazen douchedeur) klopte precies. Snel geleverd en uitstekend verpakt in een stevige koker.

Super snelle levering

Perfecte artikel ontvangen.

Alles correct geleverd.

Alles was prima. Ik zou wel van tevoren een track en trace melding ontvangen, maar dat is niet gebeurd.

Prima geen klachten

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.