Duidelijke afspraken

Op tijd en goed afgeleverd

Fantastische service !

Ik had verschillende strippen besteld Ze zijn super snel geleverd perfect verpakt dus een top service. Dank daar voor.

tevreden en vriendelijk

ok

Top Geregeld

ik werd zelfs gebeld dat er niemand thuis was en dat hij het pakketje onder carport had gezet super service

Prima service, glasplaat keurig op maat

Keurige afwerking en op maat. Aflevering ook prima. Netjes samen op de plaats gelegd.

glasplaat 8 mm gehard

glasplaat 8 mm besteld, snel geleverd en perfecte afwerking en maatvoering

Prima levering

Levering volgens afspraak,goede telefonische contacten , bezorging door transporteur was eveneens naar wens

Snelle levering in deugdelijk verpakking

Glasplaten met goede kwaliteit en conform bestelling. Bestelde RVS houders hebben geen mogelijkheid tot waterpas stellen waardoor 1 glasplaat is gebroken.

Ik ben tevreden met de service en het product.

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de verzending was.

Snel en betrouwbare levering.

Mooi prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie en levering zoals afgesproken.

GEWELDIG!!!

Een vriendelijke man met zelf vertrouwen in wat hij doet. Keurig binnen gebracht door hem , en keurig en secuur op zijn plaats gebracht. Toen het op het tafelblad lag een foto gemaakt dat hij het keurig had volbracht. BEN ZEER TEVREDEN.

Super snelle levering en hele mooie spiegel

Precies gekregen wat ik besteld heb

Heel makkelijk om een bestelling te plaatsen op de site, goed op de hoogte gehouden omtrend de levering. Alles keurig ontvangen en precies zoals ik besteld heb.

Snel en netjes geleverd

Binnen afzienbare tijd geleverd en in keurige staat, geen flinters eraf ofzo!!

Vlotte correcte levering

Beste heer/mevr. Jansen, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Siliconendruppels groot plakken zeer goed

Heb de Siliconendruppels nu 1 week tussen twee glasplaten zitten maar weet pas over een paar maanden of ze uitdrogen of niet.... Heb er wel vertrouwen in....

Beste Evert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

levering conform afspraak

snel levering en uitstekende kwaliteit

Beste Harry, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Aandacht

werd GEBELD om dat een levering vertraagd was

Beste heer/mevr. Erkelens, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goed geholpen

Beste Freddy, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snel. eenvoudig en correct geleverd

duidelijke omschreven en snel correct geleverd

Beste Rudie, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Materiaal goed, verpakking slecht

Douchedeur goed, aflevering slecht, geen verpakking om de deur.

Beste M., Bedankt voor uw review en feedback! Omdat het glas met een speciale glaswagen wordt afgeleverd is het niet noodzakelijk om het glas te verpakken. Bij grote stukken glas zoals deuren is dit ook een risico met een vergrote kans op schade of breuk. Mocht er schade zijn ontstaan voordat u heeft getekend voor ontvangst is dat uiteraard voor ons. Fijn om te horen dat u wel tevreden bent over de douchedeur! Wij wensen u veel plezier van de douchedeur en zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Mooie afwerking, goed geleverd

Heel blij met onze nieuwe deur?

Beste Jonathan, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe deur en zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

uitstekend

bestelling snel geleverd, prima verpakt en zoals beschreven

Beste Frank, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Correct

Snelle en correcte levering. positief.

Beste Daniel, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.