Hele goede service

Uitstekend aan de telefoon geholpen bij het kiezen van een profiel voor de glazen badkamerdeur. Correcte levering

Beste Ties, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goede kwaliteit

Goede sortering opmaat glasproducten,

Beste Guus, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Duidelijk en afspraak nakomend

Zie hierboven.

Beste Harry, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen! ;) Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Heel mooi

Goede service Zoals afgesproken Ben blij mee

Beste Aslan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Bereikbaar was goed. Tel. informatie goed. Bestelling werd snel geleverd.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Perfecte aflevering

Binnen enkele dagen had ik de bestelling in huis. Ook de info over datum en tijdstip was perfect geregeld. Dank

Beste Ben, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Alles keurig geregeld conform afspraak.

Eenvoudig doorgegeven welke douchedeur ik wenste waarna mij voor de zekerheid werd gevraagd of de maten juist waren. Was terecht want de door mij opgegeven breedtemaat was 99cm. Prima !! Bij een eventuele volgende douchedeur bestel ik weer eentje bij de voordelige groep.

Beste Johan, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goed product, goede afspraak mogelijk over levering

product ziet er goed uit. Ivm vakantie kon levering soepel naar andere datum worden verplaatst

Beste Dues, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Op tijd en goede kwaliteit.

zie Boven!

Beste Sonja, Bedankt voor uw review! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Glasplaat voor mijn tafel besteld, ben zeer tevreden over deze firma

Beste Stef, Bedankt voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier van uw glazen tafelblad en zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Betrouwbaarheid en kwaliteit

Snelle levering en correct volgens de planning.

Beste heer Van Wolvelaer, Bedankt voor uw mooie beoordeling, altijd leuk om een 10 te krijgen! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Geleverd zoals besteld en stipt geleverd

Via de website een glazen tafelblad besteld. Het glas is op tijd en zoals bevestigd geleverd Het resultaat eensuper mooie tafel Bedankt Voordelige Groep !!

Beste Ralf, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het hoge cijfer! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan en veel plezier van uw tafelblad. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goed afspraak is afspraak

goede site duidelijk en wat jr bestel word geleverd. Kwaliteit/veld verhouding goed

Beste Karel, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Mooi transparante stootdoppen. Vallen niet op. En zijn goed Heel tevreden.

Beste Toos, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Uitstekend.

Prima service. Goed en snel contact met de service desk.

Beste Bart, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Ruim voldoende tot goed

Was de laatste levering , was hierdoor iets te laat , maar hij heeft de glazen deur met de lift boven gebracht

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie review! Het komt wel eens voor dat de tijden een beetje uitlopen, door bijvoorbeeld het overige verkeer. Maar toch goed om te horen dat u tevreden bent en erg aardig van de chauffeur dat hij u nog even geholpen heeft! (Dit had hij niet hoeven doen, aangezien het leveren tot de eerste deur is) ;) Wij wensen u veel plezier van uw glazen deur en hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Zeer goed geholpen

Erg goed geholpen via email. Verkoop en bezorging gingen heel snel.

Beste Rik, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Volgens afspraak

Alles goed overlegd , duidelijk uitgelegd , op tijd geleverd en goede kwaliteit

Beste Marius, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

beloven is doen

wat beloofd werd bij de webmail-bestelling is inderdaad zo uitgevoerd.

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

geen zien meer

Ik heb nog niet ontvangen kijk maar jullie voor bezoekers van we werken 3 dagen ik had verwacht voor nieks.

Beste Nevzat, Bedankt voor uw review. Zoals reeds telefonisch besproken is er bij de pakketdienst e.e.a. niet goed gegaan. Uw order was door ons tijdig verstuurd, maar vanwege de drukte zijn er een aantal dingen bij de pakketdienst verkeerd gegaan. Zoals aangegeven waren wij hier niet van op de hoogte en was het beter geweest als u ons daar meteen over had gecontacteerd i.p.v. zelf contact op te nemen met de pakketdienst. Daar bent u namelijk een nummertje en wij kunnen net wat meer druk uitoefenen. Inmiddels is het product geleverd en hopen wij dat dit naar wens is. Tevens hopen wij dat u de review wilt aanpassen, omdat de logistieke problemen niet bij ons liggen maar bij de pakketdienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle levering, goede prijs, goed artikel

Wat wil je nog meer..? Goede site ook en dat is het geval.

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Gewoon goed

Alles netjes volgens afspraak geleverd. Product is van goede kwaliteit. Kortom: prima.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snelle en correcte levering

Beste Simon, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

snelle levering in robuste verpakking

Positief over de correcte levering.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Wij hopen u in de toekomst weer graag van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De voordelige Groep

Druppels

Ze plakken goed, en daar gaat het om

Beste Appie, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via info@devoordeligegroep.nl of 076 - 51 58 083.