Prachtig glaswerk

Mooie kwaliteit en snelle service.

zeer goed

na

Goede aflevering, geweldige services.

Goede aflevering, geweldige services.

Mooie glazen Douchedeuren en Tafelblad op maat gemaakt

Mooie glazen dubbele douchedeuren geheel op maat, op de milimeter, geleverd. De deuren kunnen scharnieren naar alle kanten, sluiten in het midden tegen elkaar met een magneetstrip. Is verder afgewerkt met zwarte strips met waterafvoer. Geheel naar wens! Daarbij ook gelijk maar een vervangend glazen tafelblad besteld voor onze tuintafel, die ooit door de wind aan diggels gevallen is. Het is een mooi blad geworden met de gevraagde afgeronde hoeken met een radius van 70mm. Gaan er voor zorgen dat de wind er geen vat meer op krijgt :-) De contacten per email met nog enkele vragen van onze kant liepen soepel, niets te klagen. Al met al: de contacten, de producten, de prijs en ook de levering waren top in orde!

Goede communicatie over de levering. Makkelijk om online te bestellen

Uitstekende ervaring en product

Ik bestelde een glaspaneel voor de keuken met een gat voor een stopcontact. Alles is precies gedaan, het paneel is erg goed. Bedankt.

Top!!!

Netjes en snel afgeleverd. Prima geïnformeerd over de leverdatum.

goed produkt snel geleverd

goed produkt snel geleverd

top

leuk team

erg goed

Nadat ik een aantal keer teleurgesteld was met glas levering van andere bedrijven. Dit keer positief verrast. Gehard geslepen glas besteld, totaal 18 verschillende maten. Alles perfect in orde. Geen beschadigingen of fouten. Slijpen van de randen ook echt strak en mooi gedaan. Aanrader na deze ervaring! prijs was ook prima.

Bestellen gaat snel .wel verwarrend over de levering

Goede ervaring

Zeer snelle levering en goede service

Perfect bedrijf

Beloftes nagekomen met duidelijke communicatie

Beloftes nagekomen met duidelijke communicatie

Afspraken netjes nagekomen, glasblazen zien er netjes uit.

Twee glasblazen besteld, een ronde voor binnen en een rechthoekige van veiligheidsglas voor een tuintafel. Alles netjes geleverd conform de afspraken. Prima prijs - kwaliteitverhouding.

Gewoon goed

Spiegel online besteld en betaald. Meteen goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. De enige reden om niet maximaal te waarderen is mijn ongeduld: er zaten enkele weken levertijd op de spiegel.

Mooi glas

Erg tevreden met de glas bestelling voor 2 salontafels. Goed op maat, mooi glas. Precies zoals ik voor ogen had. Ik ga zeker nog een keer bij devoordeligegroep.nl bestellen.

Netjes geregeld

Keurig verzorgd thuisgestuurd.

Betrouwbare en heldere service

Glasplaat besteld voor een tafel. Website vond ik helder, na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de status. De glasplaat werd netjes op tijd bezorgd en voldeed prima. Zeer tevreden!

betrouwbaar

snel geleverd en goed verpakt.

2 glasplaatjes besteld voor vitrinekast, levering was precies op de verwachte datum.

ben tevreden

Alles volgens afspraak verlopen

Alles netjes volgens afspraak verlopen

Prima verzorgd en bezorgd

Correcte levering product

Juiste product afgeleverd, en snelle levering. Aflevering door transporteur minder correct bij 1 van de medebewoners 1 verdieping lager afgegeven.

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.