Aanbevelingswaardig

Prima prijs, prima product en correcte aflevering

Duidelijke website.

Duidelijke en makkelijke website. Bestelling werd geleverd zoals ine e-mail stond aangegeven. Ga zo door.

Teleurstellend

Een dure confrontatie spiegel hier besteld om een Smart Mirror te maken. Bestellen ging vrij simpel en de levertijd was ook prima. Heb zelfs extra betaald om de spiegel te laten verpakken zodat deze niet beschadigd zou worden tijdens transport. Eenmaal hier en uitgepakt zagen we al gauw vlekken die we zelfs met alcohol niet weg konden krijgen. Ook had de spiegel 3 vrij duidelijke en diepe krassen. Het is dat dit een tijdgevoelig project was (kerstcadeau) anders had ik de spiegel gewoon teruggestuurt. Erg jammer.

Hallo Ricardo, Vervelend dat de spiegel tijdens transport beschadigd is geraakt. Echter kan dat natuurlijk altijd gebeuren aangezien glas een fragiel product is. Echter is het wel jammer dat u via deze weg dat bij ons meldt en niet meteen na de levering had gedaan. Als de melding meteen was gemaakt, hadden we nog kunnen kijken of we iets hadden kunnen betekenen / regelen. Aangezien het nu bijna 3 weken na levering is, wordt dat een lastig verhaal. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima website makelijk te bestellen

Prima website makelijk te bestellen, betalen eenvoudig en alles goed verpakt geleverd.

prima!

nieuwe rubbers voor de douche deur zijn prima

Eerlijk en n goed product.

product goed verpakt dus goed aangekomen

Duidelijke site. Wat ik nodig had (aanslag wandprofiel voor glazen douchedeur) klopte precies. Snel geleverd en uitstekend verpakt in een stevige koker.

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Snelle levering.

Makkelijk te bestellen,goede info over levertijden enz.,prima product!

Super snelle levering

Perfecte artikel ontvangen.

Alles correct geleverd.

Alles was prima. Ik zou wel van tevoren een track en trace melding ontvangen, maar dat is niet gebeurd.

Prima geen klachten

snelle levering´perfect

PRIMA

Goed advies

Na email overleg goed advies en juiste strip ontvangen.Vervoerskosten veel te hoog.

Aflevering niet correct

Wij zouden bericht krijgen wanneer aflevering en tijdstip Komen smiddags thuis staat pakket met afleveringsbon buiten bij ons appartementen gebouw. Geen briefje in brievenbus van bv niet thuis Een ieder kan dit pakket zo meenemen!!

Beste Cor, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wij zijn het nagegaan en u heeft een mail gehad met leverdatum, wellicht is deze in uw ongewenste mail beland. Ondanks dat is het niet de bedoeling dat het zomaar weggezet wordt bij een appartement, onze excuses hiervoor! Wij hebben dit ook zeker teruggekoppeld naar de vervoerder. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke Groet, Het team van De Voordelige Groep

Fantastisch!

Ik had transparante strips besteld en dacht: dat rollen ze op- maar nee er kwam een kartonnen buis van 2,5 meter! Mijn serre is weer winterklaar met deze strips.

Een snelle levering van mijn bestelde product. Helaas de levering door het couriersbedrijf was een stuk minder. Het pakket was namelijk in de algemene hal van ons appartementencomplex gegooid met de afleveringsbon er bovenop. De voordeligegroep zou ik beslist aanraden, alleen het couriersbedrijf niet.

Beste Bianca, Bedankt voor uw bericht en feedback! Vervelend om te horen dat de bezorging niet is verlopen zoals het hoort! Wij gaan dit zeker terugkoppelen aan de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Geweldig en klantvriendelijk

Geweldig en klantvriendelijke behandeling. Doordat ik in rolstoel zit, heeft de bezorger samen met mijn buurman de glasplaat naar de derde etage gebracht. Dit had Jeroen geregeld. Al met al geweldig. Zou zo weer daar een bestelling plaatsen.

correct zoals gevraagd geleverd

Het was meteen duidelijk zoals het product was omschreven

heel goed

snel geleverd en goed verpakt.

Goed en snel geleverd

Duidelijke website. Goede uitleg. En accurate afhandeling van mijn vragen. ( Top )

Perfect product en correcte levering

Het door mij bestelde tafelblad is op de juiste maat geleverd van mooi helder gehard glas. Levering geheel volgens afspraak met dag ervoor nog bericht met tijdsindicatie. Geheel naar wens dus!

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.