Prima spullen voor een goede prijs.

Zelfs bij een afwijkende maat van een douche deur, prima service en meedenkend.

Prima en overzichtelijke site

Uitgezocht wat ik nodig had en besteld. Snel geleverd en geïnstalleerd.

Heel tevreden over de afhandeling van mijm bestelling

Positief

Prima bedrijf, goede prijzen

goed contact en informatie

ik heb een douche deur op maat besteld mijn informatie is na de bestelling gefirifeerd en wensen zijn besproken de deur hangt perfect in de nis

Zeer goede service

Wel aan de prijs

Over product geen opmerking

Minpuntje: Aanleveren tot buitendeur, ook bij appartementen helaas

Goed werk, duidelijk.

Betrouwbaar.

Positieve ervaring

Geweldig. Accuraat met goede kwaliteit

Geweldig. Accuraat met goede kwaliteit

Gee gedoe, product bestellen en je krijgt prima spul!

Gezocht naar een goede douchestrip. Hier kwam ik een strip tegen die ik niet kende. Bestelprocedure eenvoudig net als online betalen. Na twee dagen artikel ontvangen en zéér tevreden.

De lokale glashandel prijst zichzelf de markt uit

Voor een op maat gemaakte spiegel gehoor willen geven aan het verzoek:"Koop lokaal".. Twee offertes uitgezet met exact dezelfde omschrijving. Als derde ter vergelijking dezelfde gegevens ingevuld op de website van devoordeligegroep.nl. Echt geschrokken van de grote prijsverschillen. Lokaal voor de betreffende maat spiegel bij afhalen ~€135,00 resp. ~€142,00. Bij de voordelige groep ~€57,00 De bezorgkosten zijn vergelijkbaar. Levertijden ook. Keuze was snel gemaakt. Er is voor mij een grens aan het steunen van de lokale middenstand. Inmiddels nog 2 orders geplaatst bij de voordelige groep. Bij afhalen werd wederom alles keurig beschermd voor mij in de auto gelegd. Top service

gewoon goed.

eenvoudig.

netjes en correct geleverd

xxxxx

Een grote spiegel besteld en de spiegel is nog mooier dan verwacht. Levering volgens afspraak en goede service.

Keurig verzorgd, goed ingepakt, jammer dat het niet verder dan de voordeur mag worden afgeleverd.

Snel geregeld, maar vervoerschade

Goed materiaal, maar helaas wel vervoerschade aan profiel. Gelukkig moest er een stuk af en was het beschadigde deel niet nodig.

Snel en correct geleverd.

Snel besteld en snel bezorgd!

Ik bestelde een rand voor de douchecabine. Gelukkig wist ik precies welke ik moest hebben en was deze voorradig. Binnen een paar dagen stond er een vriendelijke bezorger voor de deur met de bestelde rand. Super.

Gewoon goed

Bestelde product goed en snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Goede webshop dus.

In orde

Alles is naar wens verlopen

Zeer Goed

Van bestselling tot het ophalen van mijn bestelling is alles perfect verlopen.

S'avonds per ongeluk verkeerde strip besteld. Volgende ochtend gebeld, zeer correct geholpen, magazijn order nog kunnen veranderen en nog creditnota ontvangen. Prima service.

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.