Helemaal tevreden.

Op internet uitgezocht, besteld, gekregen en paste 100%. Mijn probleem was opgelost. Bedankt voor .

Bestelling snel geleverd. Achteraf betalen prima

zoals je mag verwachten wil je stoppen met die onzin

gewoon naar verwachting

Correcte en duidelijke afhandeling van bestelling en aflevering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Prima product. Excellente bezorging en communicatie.

Prima product. Excellente bezorging en communicatie.

Goede communicatie

Overzichtelijke website Makkelijk te bestellen Gelukkig voor mij om de bestelling op te halen dichtbij Snel op te halen

Helaas net niet.

Product snel binnen, maar helaas was deze beschadigt...

Beste Maurice, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat de strip beschadigd was, dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals telefonisch besproken na aanleiding van uw review, hebben wij u een nieuwe strip gestuurd. Wij gaan er van uit dat deze inmiddels in goede staat is ontvangen. Wij zouden het erg waarderen als u uw beoordeling zou willen aanpassen. Wij wensen u veel plezier van uw strip en hopen u in de toekomst nog van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Online bestellen en zeer vlotte levering

De maat voering bij douche strips is echt van belang . De geleverde strips pasten precies . Mijn douche deuren zijn licht gebogen , dus met een haar föhn zacht gemaakt een aan gebracht , perfecte afdichting , top product

Zoals verwacht top.

Uitstekende service.

Keurig verwerkt en geleverd.

Zie bovenstaande.

Al jaren lang een plezier om mee te werken

Ik weet niet beter dan dat zij kwaliteit voor op stellen en zeer professioneel te werk gaan. Keurige offertes, snel en duidelijk De kwaliteit prijsverhouding is uitstekend! Graag tot de volgende keer

Prima firma met prima produkten

Duidelijke website met goede en laag geprijsde produkten. Ook de communicatie per telefoon en het afhalen in Oosterhout verliepen correct.

Vlug geleverd en goed verpakt.

Duidelijke afspraken

Op tijd en goed afgeleverd

Fantastische service !

Ik had verschillende strippen besteld Ze zijn super snel geleverd perfect verpakt dus een top service. Dank daar voor.

tevreden en vriendelijk

ok

Top Geregeld

ik werd zelfs gebeld dat er niemand thuis was en dat hij het pakketje onder carport had gezet super service

Prima service, glasplaat keurig op maat

Keurige afwerking en op maat. Aflevering ook prima. Netjes samen op de plaats gelegd.

glasplaat 8 mm gehard

glasplaat 8 mm besteld, snel geleverd en perfecte afwerking en maatvoering

Prima levering

Levering volgens afspraak,goede telefonische contacten , bezorging door transporteur was eveneens naar wens

Snelle levering in deugdelijk verpakking

Glasplaten met goede kwaliteit en conform bestelling. Bestelde RVS houders hebben geen mogelijkheid tot waterpas stellen waardoor 1 glasplaat is gebroken.

Ik ben tevreden met de service en het product.

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de verzending was.

Fazantstraat 23 4901 AZ Oosterhout

076 5158083

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.