Ik ben tevreden met de service en het product.

Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de verzending was.

Snel en betrouwbare levering.

Mooi prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie en levering zoals afgesproken.

GEWELDIG!!!

Een vriendelijke man met zelf vertrouwen in wat hij doet. Keurig binnen gebracht door hem , en keurig en secuur op zijn plaats gebracht. Toen het op het tafelblad lag een foto gemaakt dat hij het keurig had volbracht. BEN ZEER TEVREDEN.

Super snelle levering en hele mooie spiegel

Precies gekregen wat ik besteld heb

Heel makkelijk om een bestelling te plaatsen op de site, goed op de hoogte gehouden omtrend de levering. Alles keurig ontvangen en precies zoals ik besteld heb.

Snel en netjes geleverd

Binnen afzienbare tijd geleverd en in keurige staat, geen flinters eraf ofzo!!

Vlotte correcte levering

Siliconendruppels groot plakken zeer goed

Heb de Siliconendruppels nu 1 week tussen twee glasplaten zitten maar weet pas over een paar maanden of ze uitdrogen of niet.... Heb er wel vertrouwen in....

levering conform afspraak

snel levering en uitstekende kwaliteit

Aandacht

werd GEBELD om dat een levering vertraagd was

Goed geholpen

Snel. eenvoudig en correct geleverd

duidelijke omschreven en snel correct geleverd

Materiaal goed, verpakking slecht

Douchedeur goed, aflevering slecht, geen verpakking om de deur.

Mooie afwerking, goed geleverd

Heel blij met onze nieuwe deur?

uitstekend

bestelling snel geleverd, prima verpakt en zoals beschreven

Correct

Snelle en correcte levering. positief.

Goede service, snelle levering

Prima webshop, duidelijk telefonisch geholpen

conform afspraak

precies geleverd wat ik besteld had

Prima service en goede meedenkers.

Ik had problemen met een slot voor een glasdeur. Het oude slot had geen indicaties van maten en/of merk. Na enig mailverkeer met foto's en tekening kraag ik het goede slot aangeleverd. Mensen daar zijn zeer klantgericht en probleemoplossend. Compliment.

goede service

Meerdere keren glas besteld, ook een keer verkeerde maten geleverd gekregen. Werd allemaal netjes en snel opgelost. Prima bedrijf!

Gekregen wat besteld was

Fijn contact aan de telefoon, spullen werden optijd geleverd, nette service!

Perfect product en past precies

Duidelijke adviezen van leverancier. Perfecte prijs-/kwaliteitsverhouding.

uitstekende service, precies volgens afspraak

Precies volgens afspraak en keurig op tijd afgeleverd. Retourneren van niet gebruikt onderdeel vormde geen probleem.

Fazantstraat 23

4901 AZ Oosterhout

076 5158083

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.