Snel en betrouwbare levering.

Mooi prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie en levering zoals afgesproken.

GEWELDIG!!!

Een vriendelijke man met zelf vertrouwen in wat hij doet. Keurig binnen gebracht door hem , en keurig en secuur op zijn plaats gebracht. Toen het op het tafelblad lag een foto gemaakt dat hij het keurig had volbracht. BEN ZEER TEVREDEN.

Super snelle levering en hele mooie spiegel

Precies gekregen wat ik besteld heb

Heel makkelijk om een bestelling te plaatsen op de site, goed op de hoogte gehouden omtrend de levering. Alles keurig ontvangen en precies zoals ik besteld heb.

Snel en netjes geleverd

Binnen afzienbare tijd geleverd en in keurige staat, geen flinters eraf ofzo!!

Vlotte correcte levering

Beste heer/mevr. Jansen, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Siliconendruppels groot plakken zeer goed

Heb de Siliconendruppels nu 1 week tussen twee glasplaten zitten maar weet pas over een paar maanden of ze uitdrogen of niet.... Heb er wel vertrouwen in....

Beste Evert, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

levering conform afspraak

snel levering en uitstekende kwaliteit

Beste Harry, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Aandacht

werd GEBELD om dat een levering vertraagd was

Beste heer/mevr. Erkelens, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goed geholpen

Beste Freddy, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Snel. eenvoudig en correct geleverd

duidelijke omschreven en snel correct geleverd

Beste Rudie, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Materiaal goed, verpakking slecht

Douchedeur goed, aflevering slecht, geen verpakking om de deur.

Beste M., Bedankt voor uw review en feedback! Omdat het glas met een speciale glaswagen wordt afgeleverd is het niet noodzakelijk om het glas te verpakken. Bij grote stukken glas zoals deuren is dit ook een risico met een vergrote kans op schade of breuk. Mocht er schade zijn ontstaan voordat u heeft getekend voor ontvangst is dat uiteraard voor ons. Fijn om te horen dat u wel tevreden bent over de douchedeur! Wij wensen u veel plezier van de douchedeur en zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Mooie afwerking, goed geleverd

Heel blij met onze nieuwe deur?

Beste Jonathan, Bedankt voor uw mooie review en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te krijgen ;) ! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe deur en zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

uitstekend

bestelling snel geleverd, prima verpakt en zoals beschreven

Beste Frank, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Correct

Snelle en correcte levering. positief.

Beste Daniel, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goede service, snelle levering

Prima webshop, duidelijk telefonisch geholpen

conform afspraak

precies geleverd wat ik besteld had

Beste Rob, Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Prima service en goede meedenkers.

Ik had problemen met een slot voor een glasdeur. Het oude slot had geen indicaties van maten en/of merk. Na enig mailverkeer met foto's en tekening kraag ik het goede slot aangeleverd. Mensen daar zijn zeer klantgericht en probleemoplossend. Compliment.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

goede service

Meerdere keren glas besteld, ook een keer verkeerde maten geleverd gekregen. Werd allemaal netjes en snel opgelost. Prima bedrijf!

Beste Marco, Bedankt voor uw super mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst uiteraard weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Gekregen wat besteld was

Beste heer/mevr., Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Fijn contact aan de telefoon, spullen werden optijd geleverd, nette service!

Beste Femke, Bedankt voor uw mooie beoordeling en hoge cijfer! Altijd leuk om een 10 te mogen ontvangen!! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Perfect product en past precies

Duidelijke adviezen van leverancier. Perfecte prijs-/kwaliteitsverhouding.

Beste Ger, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

uitstekende service, precies volgens afspraak

Precies volgens afspraak en keurig op tijd afgeleverd. Retourneren van niet gebruikt onderdeel vormde geen probleem.

Beste heer/mevr. Mulders, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Goede service Duidelijke communicatie En volgens afspraak geleverd

Beste W., Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Precies zoals afgesproken

Douchedeur besteld met vrij lastige maat. Alles paste perfect.

Beste Nathan, Bedankt voor uw super mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier van uw douchedeur en zijn u in de toekomst graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, De Voordelige Groep

Fazantstraat 23

4901 AZ Oosterhout

076 5158083

Over devoordeligegroep.nl

De Voordelige Groep is een webshop voor maatwerk glasproducten en glasartikelen. Wij leveren glazen douchedeuren, douchewanden en douchecabines compleet en volledig op maat. Ook kunt u eenvoudig bij ons spiegels, tafelbladen, veiligheidsglas en enkel glas bestellen. Wij leveren het glas met speciaal glastransport door heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Vlaanderen en hebben een afhaalpunt in Oosterhout (NB). Indien u vragen heeft kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of 076 - 51 58 083.