Snelle service in combinatie met uitstekende kwaliteit!

Ik had snel shirts nodig voor een coverband. Op maandag de bevestiging van leverdatum en gedrukte shirts op vrijdagavond aan de deur geleverd!

Top bedrijf!

Fijne communicatie en snelle productie/levering! De broeken die we besteld hebben met ons eigen logo zien er goed uit!

Goede adviezen en extreem ruime keuze

Bij WebShirtCompany weten ze nog wat service en advies is. Geen vraag is ze vreemd en ze zijn duidelijk in hun adviezen in hetgeen wat kan en wat niet kan.

Prettig zakendoen met WebshirtCompany

Snelle levering vriendelijke mensen en topkwaliteit

Goed advies & fijne service!

Voor de start van ons horeca bedrijf Webshirt Company ingeschakeld, prima advies ontvangen voor mooie en praktische blousen. De presentatie van het team is op orde !

gewoon goed en snel

Goed geregeld

Nette en adequate bedienen en service verlening/

Precies zoals wij voor ogen hadden, zo is het eindresultaat geworden. Prettig bedrijf om mee samen te werken door de persoonlijke benadering. Kwalitatief zijn de kledingstukken echt prachtig!

Goed geregeld!

Goede kwaliteit, leveren op tijd, goed advies, komen afspraken na.

Super geholpen

Fijn ontvangen, alles uit de rek gehaald om te passen. En daarna goed geadviseerd en meegedacht om een mooie kledingstijl neer te zetten

Alles top

Alle afspraken na gekomen.top

goede service

snel handelen, goed advies en super service

Fijn meedenken en snelle uitvoering.

Ervaring prima inmiddels aantal keren iets bestel, misschien hier en daar iets meer keuzemogelijkheden aanbieden maar ze denken met je mee en voeren opdracht goed en snel uit.

Prima service en eerlijke prijs-kwaliteit verhouding

We zijn al enkele jaren klant en hebben goede ervaringen met WebshirtCompany, zowel zakelijk als voor mijn triathlonteam. De service is goed en de prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Heel tevreden, vriendelijk en snelle service

Super Service, snel geregeld.

Alles super snel geregeld, goed afgehandeld. Tot de volgende keer.

topservice en topkwaliteit

Wij werken al jaren met WebshirtCompany en zijn nog steeds zeer tevreden over de kwaliteit en het meedenken met ons als klant.

xx

Wij zijn een tevreden klant van Webshirtcompany.

Wij hebben een fijne en positieve ervaring met Webshirtcompany. Snelle feedback. Correcte afhandeling en levering bestellingen. Zeer klantvriendelijk. Zéker een aanrader om mee samen te werken!

Snelle en duidelijke service!

Voor onze skivereniging waren we opzoek naar bedrukking voor ski truien in verschillende maten en kleuren. Uiteindelijk bij Webshirtcompany.nl terechtgekomen en een vraag achtergelaten. Binnen no time had ik al een reactie ontvangen waarin de mogelijkheden op een rijtje werden gezet. Er werd een prima prijs aangeboden en daarnaast ook snelle levertijden. Ook werd er meegedacht in het ontwerp van de bedrukking en kreeg ik een voorbeeld. We hadden snel een akkoord en ondanks een leverprobleem van de leverancier werden de truien alsnog op tijd geleverd. Een echte aanrader! Emile en Ivo Bedankt!

Altijd op tijd en volgens afspraak. Al jaren!

Super service en kwaliteit

Zeer tevreden met de service, advies en kwaliteit.

Goed advies gekregen.

Bij hun in de winkel geweest, goed advies gekregen. En heel snel geleverd. Aanrader!

Goede en snelle reactie en top kwaliteit

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle levering en keurig resultaat

Netjes geholpen en levering binnen de aangegeven tijd. De t-shirts zien er keurig uit.