Uitstekende service en kwaliteit!

Erg behulpzaam en snelle levering. Afgenomen producten zijn van goede kwaliteit!

Goeie service

Tevreden met het resultaat en de snelheid

Komen afspraken na

Mijn ervaring is zeer positief. Via hun site een bestelling geplaatst en binnen de afgesproken leverdatum afgeleverd. Ik Jan deze webshirt Company iedereen aanbevelen.

Fijne samenwerking, mooie kleding!

Op zoek naar iets van kleding voor onze medewerkers op de Open Dag. Na al eerdere positieve ervaringen met de webshirt company contact opgenomen of zij konden helpen. Zeer fijn geadviseerd, Snelle service. Opties om te passen. Alles fijn gebracht en opgehaald. Steeds mail contact over de stand van zaken. Hele prettige samenwerking, zeer mooie in ons geval hemden/blousen en naambadges geleverd. Gaan de samenwerking in de toekomst zeker weer aan. En dit is een ieder aan te raden.

Goed en snelle communicatie

Als ik vragen heb mail ik of bel ik ze. Ze snappen onze wensen heel goed. Maar zeggen je ook als ze twijfelen over je keuze. Ben dur nu al super blij mee. En we moeten nog bestellen

Mooie hoodies en geweldige service!

Voor een bedrijfsfeest heb ik hoodies met logo besteld bij WebshirtCompany. Het was redelijk last-minute en ze hebben mij toch heel goed geholpen om alles op tijd naar de locatie te krijgen. De hoodies zijn van goede kwaliteit en de logo's perfect geprint. Het contact was super en ook het meedenken. De kleur die ik had gekozen maakte het logo wat minder zichtbaar en daarom kreeg ik pro-actief het advies om voor een betere kleur te gaan. De mensen zijn erg vriendelijk. Ik ga volgende keer naar dit bedrijf voor nieuwe bestellingen. Hartstikke bedankt!

De stof waarvan het vest is gemaakt is wel erg dun en het vest zit iets te krap. Ik heb meer vesten met maat L en die passen wel goed.

Snelle goede service

Goede service en vertrouwen om de spullen mee te geven als er nog niet betaald is.

Super service en kwaliteit

Advies en kwaliteit en duidelijke communicatie Helemaal tevreden tot de volgende keer.

Goede kwaliteit en afhandeling van de poloshirts

De mensen zijn zeer behulpzaam, denken met je mee en komen met ideeën. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf en het belangrijkste is dat ze hun woord nakomen.

Fantastische service en eerlijkheid!!

Vanuit het bedrijf gebeld m.b.t. mijn geplaatste bestelling, passhirts aangeboden en of we nog vragen hadden, tevens een mail ontvangen dat de staffel korting niet juist was berekend en daar een credit voor ontvangen, dit allemaal zonder zelf actie te hoeven ondernemen. Onze volgende shirt komen weer her vandaan!!

Excellent

Very good service as usual!

Zeer goede ervaring met WebshirtCompany!

WebshirtCompany heeft onze productie (Salentijn/Euro-Events) volledig voorzien van nieuwe kleding. Prettige en snelle communicatie. Doen wat je vraagt en denken zeer goed mee. Kwaliteit kleding is super!

Snel, betrouwbaar en goed bereikbaar

Mijn oplage bedrijfspolo’s werden sneller geleverd dan verwacht, wat altijd fijn is. Contact was duidelijk en concreet waardoor alles snel en netjes werd afgehandeld. In de toekomst zal ik mijn bedrijfskledij weer bij WebshirtCompany bestellen

Goede service en correcte werkafspraken tot aan de levering !

Goede service en correcte werkafspraken tot aan de levering !

Goede communicatie en klantvriendelijk

Webshirt Company is goed bereikbaar en denkt met je mee.

Zeer prettige samenwerking, snelle en correcte service!

Zeer prettige samenwerking, snelle en correcte service!

Wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit van hun borduurwerk.

Snelle service mooie kwaliteit en een goed vertrouwd adres.

Gewoon goede service en goede kwaliteit

Altijd prettig zaken doen , netjes en correct geholpen worden met kwaliteit materiaal is voor ons de keuze, ga zo door

Goeie communicatie en snelle levering

Prettig er zeer tevreden

Klantvriendelijk en snel!

Zeer goede ervaring met webshirtcompany; contact met helpdesk perfect ivm wijziging bestelling. Levering verliep snel en soepel.

Perfecte leverancier-denkt mee

Hier ben je geen nummer maar een echte klant. Men denkt mee en het is mogelijk om niet in het geijkte patroon van volledige maatseries te moeten bestellen. Dat is een groot voordeel zeker voor ons als kleine beginnende stichting waar we te maken hebben met verschillende maten maar wel slechts een of enkele stuks per maat. Daarnaast snelle en correcte levering.

Goede service en duidelijke communicatie

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Goede service, duidelijke communicatie en een passend advies. Fijn dat ze in de buurt zitten waardoor de lijntjes kort blijven. Steken veel werk in het verzorgen van de juiste werkkleding. Wij zijn blij dat we overgestapt zijn naar Webshirt Company en wij vinden dit bedrijf een echte aanrader!

Snel en accuraat

Even tussendoor nog wat extra polo's besteld, ondanks de vakantiedrukte toch supersnel geleverd! Chapeau Webshirt company!

Goed en top klantvriendelijk

Ouderwets goed en klantvriendelijk team. Ondanks dat dit een kleine bestelling was ben ik (altijd) super tevreden.