Snel en accuraat

Even tussendoor nog wat extra polo's besteld, ondanks de vakantiedrukte toch supersnel geleverd! Chapeau Webshirt company!

Goed en top klantvriendelijk

Ouderwets goed en klantvriendelijk team. Ondanks dat dit een kleine bestelling was ben ik (altijd) super tevreden.

correct geleverd

prettige samenwerking

top kwaliteit en goede service

we bestellen al jaren onze polo's bij hun. Kwaliteit is top, komt geen strijkijzer aan te pas en blijven goed in vorm, ook na de vele wasbeurten.

Snel en goed afgehandeld

Snel en prettig afgehandeld

Excellent

Excellent service as usual from Emile. Efficient Very informative Very easy to work with.

Vriendelijk personeel en ruime keuze. Op locatie diverse assortiment op afspraak te zien

- Vriendelijk en denken met je mee - Ruim assortiment - Kwaliteitsproducten - Uitstekend bedrukt

Makkelijk, goede en duidelijke info

Ik vond het een goede en duidelijke samenwerking. We kregen info die we nodig hadden.

Adequaat opgelost logistiek probleem

Na een verwarring omtrent verkeerd geleverde pakketten is de fout efficiënt opgelost

prima bedrijf komt afspraken na

via via terecht gekomen bij dit bedrijf komt afspraken goed na goede kwaliteit eerlijke prijs

Goede ervaring

Snel geleverd. Geen problemen met iets gehad.

Goede website, snelle levering

Alle info terug te vinden op de website. Heb besteld en heel snel mijn goederen ontvangen.

Prima product en top service

Al jaren goede ervaring met product (vesten beveiliging) en service

Duidelijke communicatie en snelle en goede service. Daarbij ook nog een nette prijs.

naar tevredenheid geleverd

Bestelling is snel en correct geleverd

Kwaliteit en service zijn top

Correcte en complete levering van goede kwaliteit

Klant wordt goed en correct bedient

Goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service en goede kwaliteit

Zeer positief

Gericht meedenken door de medewerkers van webshirtcompany. Kwaliteit zijn we zeer tevreden over en naar onze mening tegen een scherpe prijs. Communicatie verliep in het hele proces vlekkeloos en stonden ons in het hele traject van uitzoeken tot de levering goed en vakkundig te woord. Echte aanrader, wij zullen er in de toekomst zeer zeker weer bestellen.

Nooit meer bestellen

Eerst xs ipv xxxl ontvangen en nu mag ik ook nog eens de terug en de zending kosten voor de herlevering van de nu juiste formaat hoop ik... Dus mijn shirts zijn ineens bijna 16 euro duurder....

Jammer van deze negatieve beoordeling. Bestellingen worden automatisch verwerkt en vooraf bevestigd waarbij lever- en retourvoorwaarden vooraf bekend zijn gemaakt.

Houden zich aan alle afsprraken

Denken mee met de klant en bieden de juiste oplossing die niet altijd de duurste oplossing is.

Great & Efficient

I have had very good experience, Emile has mostly been my contact. He is very efficient, comes back to me very quickly and happy to accommodate Onera's requests. We are very happy with the service provided.

Zoals al jaren gewend van jullie ook nu weer alles goed en netjes geregeld. Top.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Een kleiner lokaal bedrijf waar je snel een een antwoord krijgt op je vragen. Ze leveren prima kwaliteit en denken met je mee.

matig

De bestelling en artikelen zijn prima, maar bij de verzending worden onjuiste adres gegevens vermeld, waardoor het pakket niet bezorgd kan worden. Na veel zoekwerk door mij zelf heb ik het traject kunnen herstellen en het pakket alsnog ontvangen.

Rafaelweg 13 6114BX Susteren

046 3030524