Super slecht te bereiken en je krijgt kapotte cadeau

Ten eerste krijg je je pakket niet binnen. Hiervoor moet je bellen via via. Ze zijn heel moeilijk te bereiken. Tevens zijn het kapotte cadeaus die je krijgt. Hert lijkt wel of de producten al gebruikt zijn geworden. Raad dit bedrijf niet aan

Beste Danique, Dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u het heeft ervaren dat we moeilijk bereikbaar zijn en dat u heeft moeten bellen om uw pakket te ontvangen. Helaas kunnen we niet terugvinden of en met wie/wanneer u contact hebt gehad met onze helpdesk. Graag hadden we even gekeken waar of wat het probleem was. Soms ligt het buiten onze invloedssfeer door de drukte bij bezorgdiensten in de decembermaand. Indien dat niet het geval is, proberen we het altijd alsnog snel op te lossen uiteraard. Als uw bestelde product defect/beschadigd is streven we er altijd naar om een passende oplossing te bieden. We kunnen in ieder geval wel de garantie geven dat de producten die wij versturen niet al eerder gebruikt zijn. We hopen dat u inmiddels contact hebt gehad met onze helpdesk en dat we u een vervangend product hebben gestuurd, zodat u kunt genieten van een goed werkend product. Of dat er een passende oplossing is geboden. Mocht dat niet het geval zijn, vragen we u ons alsnog te mailen via helpdesk@morethangifts.nl en gaan we het snel voor u oplossen!

Uitstekende service!

Leuke en lekkere (verantwoorde) producten. Uitstekend contact met de accountmanager, complete en tijdige levering. Prima service.

Super snel

Ons bedrijf heeft op het laatste moment gekozen voor een kerstpakket. Ondanks een last minute heeft More Than Gifts 150 pakketten super snel kunnen leveren bij onze medewerkers aan huis. Ook de extra service door een voucher toe te voegen aan de pakketten is vlekkeloos verlopen.

Hele snelle service!

Wij kwamen er erg laat achter dat wij kerstpakketten te kort kwamen en met de super service en snelle hulp van More Than Gifts heeft toch iedereen op tijd iets gekregen!

Van eerste contact tot levering pakket helemaal perfect!

Wij zijn maar een klein team, dus geen grote aantallen om te bestellen, maar bij More than gifts kunnen we toch terecht voor een heel leuk pakket. De ontvangers van het pakket zijn allemaal enthousiast. We waarderen ook heel erg dat er gebruik wordt gemaakt van diensten van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en producten uit de regio!

Goede service, snel kunnen schakelen

Fijne meedenkende mensen. Goed team!

Zeer amateuristisch

Het kerstgeschenk van mijn werkgever was een bon van More Than Gifts (MTG). Top dat je een kerstgeschenk krijgt, jammer dat het van MTG was. De website navigeert voor geen meter. Je moet telkens weer naar het beginscherm. Weinig tot geen informatie over de aangeboden producten. Er is weinig keuze uit goede doelen en cadeaubonnen. En de verdere keuze was om te huilen. Alsof je op de rommelmarkt bent. Dus dacht ik iemand die op het minimum leeft een kerstpakket te sturen, maar dat kon natuurlijk niet gekozen worden :-(. Ik ben trouwens benieuwd wanneer ik mijn "kerstgeschenk" zal krijgen. Het zal wel een nieuwjaarsgeschenk gaan worden. De communicatie is belabberd. Je krijgt een t&t zodra ze het verzenden. Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeer ongeveer? 2 weken, 3 weken later of langer? De FAQ is een lege pagina. Ga je de bestelling checken dan kom je op een pagina, in dezelfde pagina, met verwijzingen naar die pagina. Erg amateuristisch allemaal.

Beste meneer Bernhard, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u de, zorgvuldig door uw werkgever, uitgekozen samenstelling van het assortiment in de webshop (met keuze uit ruim 400 geschenken, giftcards en een verrassingspakket) niet kunt waarderen. We nemen uw opmerkingen zeker mee tijdens de evaluatie tussen ons en uw werkgever. De opmerking dat u terug moest keren naar het beginscherm is een punt waar we zeker actie op gaan ondernemen. Onze FAQ pagina is momenteel voorzien van 20 vragen en antwoorden. Komende weken wordt deze pagina weer verder uitgebreid met terugkomende vragen in onze helpdesk. De virtuele omgeving is dit jaar voorzien van een extra knop die de mogelijkheid geeft direct naar de webshop te gaan, om hierover vele vragen te voorkomen. U geeft aan dat u graag een kerstpakket zou willen sturen naar iemand die op het minimum leeft, maar dat u die mogelijkheid niet geboden heeft gekregen. Dat is jammer om te horen, want in de webshop, was het wel degelijk mogelijk om een keuze te maken uit een verrassingspakket. Deze kon u vervolgens ook schenken aan iemand anders. We zien in het systeem dat het door u, op 20 december bestelde pakket, gisteren is verzonden. De track and trace meldt dat u deze morgen op uw aangeven adres kunt verwachten. In de drukte van de huidige tijd is een verzendtermijn van 4 werkdagen niet zo heel gek denken wij. We hopen dat u toch kunt genieten van uw uitgezochte geschenk en anders kunt u altijd nog besluiten deze weg te geven, Alvast een heel fijne jaarwisseling gewenst. Team More Than Gifts

Mooi pakket

Goede service! Wij wilden op het laatste moment nog iets voor ons team regelen. Is gelukt, goed advies en ruim op tijd bezorgd. Het pakket bevatte verrassend leuke producten.

Heldere afspraken en origineel Kerstpakket

Heldere afspraken en origineel kerstpakket. Leuk dat initiatief via de sociale werkvoorziening.

Geweldige service, mooi pakket en snelle levering!

Geweldige service, mooi pakket en snelle levering!

vriendelijk en betrokken personeel en snelle service

ik heb het contact met More Than Gifts als heel plezierig ervaren. Vriendelijk en betrokken personeel. Snelle service en een prachtig kerstpakket. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel goed geholpen door Marit

Heel snel en accuraat geholpen met wat ik nodig had. Erg fijn.

Goed product, snelle communicatie

Het was een prettig contact, snelle reactie, goed overleg. Het product is mooi en netjes gemaakt en afgeleverd.

Goede, duidelijke en snelle reacties

Mijn contact met de verkoper was erg goed. Ik kreeg goede, duidelijke en snelle reacties en er werd ook meegedacht. Ik zou weer voor deze leverancier kiezen.

snel geholpen met mijn vraag in maatwerk!

Gezien de beperkt aantal afnames waren de standaardpakketten niet mogelijk. Er is een goed alternatief geboden en dit was snel geregeld.

Wat hebben ze fijn meegedacht!

Werken met deadlines kan MTG uitstekend! Zelfs als de organisatie door omstandigheden die deadline een paar keer moet verplaatsen. Heel fijn hoe ons contactpersoon Mirjam met ons communiceerde, alternatieven voorstelde en eigenlijk hoe zij en haar collega's de volledige opdracht hebben afgehandeld.

Duidelijke communicatie, vriendelijk en een topproduct ontvangen

Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Fantastische service en product voldeed aan verwachtingen. Volgens afspraak en mooi ingepakt mogen ontvangen.

Fantastisch!!

PS er moest een aantal pakketten naar privé adressen gestuurd worden i.v.m. langdurige afwezigheid. Deze zijn door DHL weer teruggestuurd naar kantoor als men niet aanwezig was hoorde ik van collega's. Jammer dat het niet nog een keer geprobeerd is of via buren.

Vriendelijk en vlot

Sorry, ik geef nooit een uitstekend. Vandaar een 9. We kregen het idee van Tony Chocolony repen via via van een andere Zonnebloemafdeling. Contact opgenomen met Morethangifts en het hele proces van idee tot ontvangen verliep soepel en vlotjes. Heb vandaag de 2 dozen met repen ontvangen. We bezorgen ze op 12 september bij onze gasten, vrijwilligers en andere mensen die wel een steuntje kunnen gebruiken. Ik heb dit product onder de aandacht gebracht bij de overige 13 afdelingen van de Zonnebloem Regio Rijn en Heuvel. Eef Zonnebloem Odijk (activiteiten) Zonnebloem Wijk bij Duurstede (wnd. penningmeester) Zonnebloem regio Rijn en Heuvel (wnd. penningmeester)

Prima, goede communicatie, snelle levering.

Professioneel! Heel klantgericht! Fijne samenwerking

Zeer klantgericht. Wij vragen, MTG draait.

Fijn contact, snel schakelen en goede service!

We zijn vriendelijk geholpen! Echt maatwerk en na afloop goede service!

Fijn contact, snelle levering en prima product!

Prettig communiceren met Marit en vlotte levering!

Super tevreden

Ik heb super contact gehad en hele snelle reactie en actie. Super tevreden en gun de medewerkster 5 sterren :)

Over More Than Gifts B.V.

Leverancier van relatiegeschenken en kerstgeschenken met een positieve boodschap.