Vriendelijke en heldere communicatie.

Benaderbaar blijven en meedenken is wat ik ervaar bij dit bedrijf. Prettig contact.

• Uw bedrijfsnaam Business Graphics

Perfect!

Goed en snel geholpen!

Super service en denken goed mee

More Than Gifts B.V. heb ik ervaren als een zeer betrouwbare leverancier. Ze hebben pro-actief met ons meegedacht en in korte tijd is er snel gehandeld via korte lijntjes.

• Uw bedrijfsnaam Stichting Lumens

Goede samenwerking met mooi eindresultaat

Ik ervaar de samenwerking met More Than Gifts als zeer prettig en aangenaam. De communicatie tussen beide partijen was goed en met concrete afspraken hebben we er samen een mooi kerstpakket van kunnen maken.

• Uw bedrijfsnaam Arvato Supply Chain Solutions

Snel, makkelijk, goed en gezellig contact!

We hebben alles via de telefoon en mail geregeld. Ze schakelde snel, dachten mee en het contact was gezellig. Alles kon en mocht :-) Goede ervaring!

• Uw bedrijfsnaam DSW Zorgverzekeraar

Zeer soepele en flexibele communicatie over de keuze en aflevering van ons kerstpakket .

Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en alles wat samenhing met de keuze van ons kerstpakket. Alle benodigde info was tevoren duidelijk en tijdig aangeleverd. We konden nog een type verpakking kiezen en hebben onze medewerkers blij gemaakt met het pakket.

• Uw bedrijfsnaam Het Concertgebouw N.V.

Leuke pakketten, leuke communicatie

• Uw bedrijfsnaam Tussenwijck

Fijne service, leuk kerstpakket

Marit communiceert prettig en duidelijk. Fijne service, ruim op tijd geleverd, een aanrader!

• Uw bedrijfsnaam Therapeutisch Centrum GGZ

Mooi voor elkaar!

Alles was goed geregeld, zowel vooraf als achteraf. Pakketten keurig geleverd en vielen heel goed in de smaak!

• Uw bedrijfsnaam Strandhotel Westduin

Prima contact, goed geregeld, mooi pakket

We zijn zeer tevreden over de pakketten en het regelen daarvan

• Uw bedrijfsnaam Stichting Mensen Met Mogelijkheden

Zeer snelle en sympathieke benadering en afhandeling

Contact als zeer prettig ervaren.

• Uw bedrijfsnaam Heidelberg Benelux bv

Een zorg minder tijdens de drukke kerstperiode

We besloten lastminute toch voor een traditioneel kerstpakket te gaan, maar wilde er wel eentje met een twist. Die vonden we hier en gelukkig was onze eerste keus nog op voorraad. De bestelling was snel geregeld en ook de levering ging soepel. Bij het uitladen vanuit de vrachtwagen, hadden we helaas wat pech... een aantal dozen waren natgeregend. Binnen no time kregen we echter een paar nieuwe dozen toegestuurd. Betrokken en vriendelijke mensen die service leveren dat verder gaat dan alleen een bestelling afleveren. Onze collega's zijn blij met hun pakketten. Bedankt!

• Uw bedrijfsnaam TopMondzorg

Origineel en subtiel

Goed onthaald door onze medewerkers en de service is prima.

• Uw bedrijfsnaam CRS

Professioneel en behulpzaam.

Ontzettend fijn dat er wordt meegedacht door More Than Gifts. Onze samenwerking gaan we zeker voortzetten. Dikke pluim voor Marit Krom.

• Uw bedrijfsnaam Yellow Step Solar B.V. (KiesZon)

Prima pakket, goed service.

Vriendelijk personeel. Denken goed met je mee.

• Uw bedrijfsnaam Stichting Alkcare

Prachtig kerstpakket!

Wij hebben een prachtig kerstpakket mogen ontvangen van More Than Gifts! Goed gevuld met lekkere en mooie producten, verpakt in een geweldige box van Dutch Design. Een i-catcher in je huis! Daarnaast is het contact en de service (met en van Marit Krom) uitstekend geweest!

• Uw bedrijfsnaam Produs praktijkonderwijs

Super service en flexibel

Wij zijn super geholpen. Het meedenken met het pakket en de service zijn zeer goed. De reacties op het pakket waren ook zeer positief!

• Uw bedrijfsnaam Nederlandse Brandwonden Stichting

Super prettig contact

Er wordt meegedacht, opgevolgd en prettig gecommuniceerd. Heel fijn!!

Prima service! Een aanrader!

Afgezien van 1 levering, die niet helemaal soepel ging, maar meteen goed opgelost werd, ben ik zeer tevreden over de service van More Than Gifts. Marit Krom, hartelijk dank voor de manier waarop je ons als koning behandeld hebt!

• Uw bedrijfsnaam Liftinstituut Holding BV

Fantastische service, snelle levering en goeie kwaliteit!

Wij zijn fantastisch, snel en duidelijk geholpen door More Than Gifts. Onze bestelling zag er goed uit en werd snel geleverd. Helemaal super!

• Uw bedrijfsnaam Vluchtelingenwerk Apeldoorn

• Uw bedrijfsnaam ton scholten tegels en sanitair

Makkelijk te bestellen en denken met je mee.

• Uw bedrijfsnaam ExpertCare

Een positieve ervaring waarbij actief werd meegedacht door More Than Gifts.

Voor de geschenken voor de Dag van de Zorg in het Maastricht UMC+ hebben wij voornamelijk contact gehad met Stijn Jonker. Wij hebben More Than Gifts ervaren als een flexibele leverancier die actief meedenkt. Naast het enthousiasme, de persoonlijke touch en sterke communicatie zagen de geschenken er netjes en verzorgd uit.

• Uw bedrijfsnaam Maastricht UMC+

Meedenkend, klantgericht, afspraak = afspraak

Prettig en soepel contact, vraag wordt direct goed opgepakt en volgens afspraak uitgevoerd

• Uw bedrijfsnaam Reinier van Arkel

Prettig, flexibel en servicegericht.

More than Gifts heeft voor onze zorgorganisatie het cadeautje voor de Dag van de Verpleging 2022 geregeld voor onze 1200 medewerkers en vrijwilligers. Het voorstel was mooi en passend bij onze wensen. Aanvullingen op verzend- en bestellijst werden heel flexibel opgepakt. Contact met medewerkers was vriendelijk en persoonlijk. Al met al top dus!

• Uw bedrijfsnaam HilverZorg

Over More Than Gifts B.V.

Leverancier van relatiegeschenken en kerstgeschenken met een positieve boodschap.