More Than Gifts heeft al twee jaar naar alle tevredenheid invulling gegeven aan ons kerstfeest middels een (digitale) kerstmarkt. Prettige partner om mee samen te werken. Schakelen snel en zijn flexibel.

De contacten waren goed, de levering ging goed en de repen werden goed ontvangen! Wat wil je nog meer!

Fantastische service

Snel geholpen. Ook goed meegedacht.

Creatief en enthousiast teamwork

MtG heeft mooie en duurzame producten die net even anders zijn dan doorsnee en waar je blij van wordt. Altijd bereid om een stapje extra te zetten en mee te denken.

Hele fijne organisatie! Top geregeld!

Ik ben heel tevreden over More Than Gifts. Fijne samenwerking en altijd vlotte reacties op vragen. Kortom: een aanrader!

Uitstekende service en weten de wensen mooi om te toveren naar de passende beleving!

De ervaring met More Than Gifts is zeer goed. De collega's zijn goed op de hoogte van wat er speelt en je kunt altijd vriendelijk te woord worden gestaan. Terugkoppelingen op vragen zijn uitgebreid en ze denken mee met wat de wensen zijn. Voor ALD werd er dit jaar een digitale kerstmarkt georganiseerd en alle mogelijkheden zijn uitvoerig besproken. Aanbod was passen op de doelgroep en vele leuke reactie mogen ontvangen vanuit het bedrijf.

Heel prettig en klantgericht

Er werd goed met ons meegedacht. Waar dingen niet helemaal goed liepen met bijvoorbeeld de leveringen, werd het gelijk opgelost. Bij vragen wordt er snel gereageerd.

Prettig contact en goede producten

goede service en meedenken met een passende oplossing.

Een goede combinatie van kerstfeest en kerstpakket

In de samenwerking bij het opzetten van de online Christmas Market was te merken dat dit ook voor More than Gifts nieuw terrein was, maar samen komen we er wel! De helpdesk was snel en hulpvaardig.

Fijne samenwerking

Ik heb de samenwerking met more than gifts als zeer fijn ervaren. Er werd goed meegedacht en de communicatie was snel en duidelijk. Ik kan more than gifts dan ook zeker aanraden bij ander geïnteresseerde!

Prima verlopen!

Het hele traject is heel fijn verlopen.

Een fijne samenwerking met het hele team van More Than Gifts

More Than Gifts heeft Echte Bakker Piet Kerssens dit jaar weer uitstekend geholpen met het samenstellen van een mooi pakket. Bedankt!

Er is steeds heel pretttig contact geweest.

Zeer positief en altijd hulpvaardig bij vragen.

Goed geregeld!

Goed geregeld en goede ondersteuning

Helemaal top!

Alles was goed de service, het contact en de levering. De boxes zijn een groot succes bij onze medewerkers.

Zowel mail als telefonisch contact als prettig ervaren

Duidelijke informatie, meedenken en afspraken zijn nagekomen.

snel geregeld en goed verzorgd uitgevoerd

Alles keurig verzorgd en contact zeer plezierig

Contact als zeer plezierig ervaren (snel en vriendelijk) en de mini theeboxen zagen er goed uit.

Snelle service en fijn contact.

Vlotte communicatie: per mail en telefonisch goed bereikbaar. Goed meedenken om vraag en aanbod op elkaar af te stemmen. Geleverde product zag er mooi verzorgd uit. Onze medewerkers waren blij verrast met de attentie.

Ontzettend klantvriendelijk en zeer oplossingsgericht.

Dit is nou echt een fijn bedrijf om zaken mee toe doen! More Than Gifts regelt wat ze doen met enthousiasme en persoonlijke aandacht. Zowel organisatie van kerstmarkten als bedrukte relatiegeschenken. Chapeau!

Ik heb het contact als heel prettig ervaren. Ik kreeg altijd heel snel antwoord op mijn mails, er werd constant met me meegedacht om ergens een oplossing voor te bedenken.

Snel en perfect bezorgd

heel leuk cadeau, origineel en goed verpakt. Goede klantenservice!

helemaal prima

Het voortraject verliep uitermate plezierig. Een mailtje dat e.e.a. goed is bezorgd en/of in ontvangst is genomen zou het fantastisch maken.

Uitstekende service & leuke relatiegeschenken!

Sinds de uitbraak van Covid-19 zijn al mijn collega's thuis aan het werk. Om te laten weten dat wij aan ze denken, hebben wij een presentje gestuurd - een brievenbuskaasje. More Than Gifts heeft mij uitstekend geholpen met het realiseren & versturen van dit presentje en ik zal hen dan ook zeker aanbevelen! Mocht ik volgende keer weer op zoek zijn naar een relatiegeschenk o.i.d., zal ik al eerst aan More Than Gifts denken!

Over More Than Gifts B.V.

Leverancier van relatiegeschenken en kerstgeschenken met een positieve boodschap.