Fantastisch!

Goede communicatie, snel geleverd en precies zoals gevraagd.

Fijn en goed geholpen

Voor Secretaressedag was er een pakketje voor een van mijn collega's niet bezorgd. Gelukkig heb ik Stijn ingeschakeld om dit probleem op te lossen. Stijn hielp me snel en efficiënt, en zorgde ervoor dat het pakketje alsnog bij de collega werd bezorgd. Zijn vriendelijkheid en professionaliteit maakten echt het verschil. Dankzij hem was iedereen weer blij en wat mij betreft verdiend hij dan ook de staande ovatie van zijn collega's ;-)

Prettige samenwerking

De afgelopen weken hebben wij een prettige samenwerking met More Than Gifts gehad. Het contact met Stijn Jonker verliep snel en goed wat zeer fijn was. Er is goed met ons meegedacht in de mogelijkheden die zijn aangeboden. Dit heeft geresulteerd in een mooie en leuke attentie voor de dag van de Zorg.

Goed bereikbaar en meedenkend.

Fijne organisatie, denkt goed mee . En heel makkelijke bereikbaar.

Helemaal goed geregeld en snelle service

Ik heb de service als heel goed en fijn ervaren. Er wordt goed meegedacht en er wordt snel gereageerd. Ik kan More Than Gifts van harte aanbevelen!

Goede communicatie Goede navolging van vragen en evaluatie achteraf

Snel en adequaat geregeld

Ik wilde spontaan mijn medewerkers iets leuks sturen. Bij More than Gifts kon ik snel iets moois vinden, geen minimale afname waardoor het voor ons interessant werd, alles is door hen geregeld inclusief verzenden en dergelijk. Uitstekende leverancier.

In goed overleg een mooie prijs-kwaliteit levering

Er was wat onduidelijkheid over de aanvraag en de prijs op de site was onjuist. Via persoonlijk contact met Stijn hebben we kunnen middelen in de prijs en hebben we de presentjes tijdig ontvangen en met een extra toegevoegde kaart van onszelf onze medewerkers kunnen waarderen op de dag van de zorg!

Prettige samenwerking

Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren, snelle reactie op de mail en een vaste contactpersoon waarbij je terecht kan met vragen, denken met je mee in de wensen die je hebt!

Zeer positief

Wij hebben een heel leuk pakket samengesteld. Zowel tijdens het samenstellen als de levering verliep alles naar wens.

Prettig contact, leuk cadeau

Voor woon en zorgcentrum aantal cadeaus besteld voor

Prima.

Ontvangen wat we ook verwacht hadden

Prima service!

Snelle en goede communicatie. Geschenken zijn perfect geleverd.

Fijne samenwerking voor het custom made kerstpakket

Zowel het contact en het advies van tevoren als het product zelf zijn goed bevallen. We hebben veel collega's blij gemaakt.

Meedenkend, betrouwbaar en uit handen nemend

More than gifts, denkt met je bedrijf mee en nemen met hun concept veel werk uit handen van het bedrijf. Men denkt in oplossingen

Professioneel en goed geholpen

More Than Gifts heeft ons flexibel, snel en professioneel geholpen met het verzorgen van de paasgeschenken. Zij hebben ook een leuk ontwerp gemaakt voor de kaart. We hebben het ervaren als een prettige samenwerking!

Klantgericht, persoonlijk en komen afspraken na!

Voor Pasen heb ik chocolaatjes besteld voor onze 2 vestigingen. Na mijn bestelling heb ik contact gehad met Stijn één collega van More Than Gifts. Na levering heb ik een e-mail ontvangen of alles netjes was ontvangen. Dit was zeker het geval en netjes voor aanvang van de paas. Top gedaan!

Alles probleemloos supersnel volgens afspraak verlopen!

Meedenkend, oplossingen aangedragen tbv het plaatsen van het logo van onze organisatie. Echt een heel prettige ervaring en een enorm lekkere traktatie kunnen aanbieden.

Goed geregeld

Paaspakketjes voor onze medewerkers besteld. Op tijd binnen, keurig verpakt en prettig contact.

Prettige samenwerking en dienstverlening

Fijne snelle communicatie, leuke seizoensproducten tijdens de Pasen, Sinterklaas, etc.

Goede service, snelle opvolging en reactie

Aanvraag verliep soepel. Bij vragen kon er snel geschakeld en meegedacht worden. Succesvol pakket thuis laten bezorgen bij 3000 collega's.

Snelle levering, vriendelijk personeel en een kloppende bestelling.

Alles top geregeld zoals afgesproken!

Vanaf dag 1 ging alles al soepel. Altijd meteen reactie op vragen. afspraken zijn gemaakt en ook op tijd nagekomen. Chocolade "paas"letter was geweldig iedereen vond het super. geen extra woorden meer aan toe te voegen! Hopelijk tot ziens!

De paaseitjeslevering was een onberispelijke ervaring van begin tot eind. De website was gemakkelijk te gebruiken, de levering was snel en de paaseitjes zelf waren absoluut verrukkelijk. Een perfecte traktatie om Pasen mee te vieren!

Wat een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Prachtige repen met ons logo voor de Pasen.

Populierenlaan 80

1911 BM Uitgeest

Over More Than Gifts B.V.

More Than Gifts is gespecialiseerd in geschenken met een verhaal: fairtrade, duurzaam of met een sociaal karakter. Gespecialiseerd in het persoonlijk maken van het schenken en het verzorgen van een glimlach bij de medewerker.