Fijne samenwerking voor het custom made kerstpakket

Zowel het contact en het advies van tevoren als het product zelf zijn goed bevallen. We hebben veel collega's blij gemaakt.

Meedenkend, betrouwbaar en uit handen nemend

More than gifts, denkt met je bedrijf mee en nemen met hun concept veel werk uit handen van het bedrijf. Men denkt in oplossingen

Professioneel en goed geholpen

More Than Gifts heeft ons flexibel, snel en professioneel geholpen met het verzorgen van de paasgeschenken. Zij hebben ook een leuk ontwerp gemaakt voor de kaart. We hebben het ervaren als een prettige samenwerking!

Klantgericht, persoonlijk en komen afspraken na!

Voor Pasen heb ik chocolaatjes besteld voor onze 2 vestigingen. Na mijn bestelling heb ik contact gehad met Stijn één collega van More Than Gifts. Na levering heb ik een e-mail ontvangen of alles netjes was ontvangen. Dit was zeker het geval en netjes voor aanvang van de paas. Top gedaan!

Alles probleemloos supersnel volgens afspraak verlopen!

Meedenkend, oplossingen aangedragen tbv het plaatsen van het logo van onze organisatie. Echt een heel prettige ervaring en een enorm lekkere traktatie kunnen aanbieden.

Goed geregeld

Paaspakketjes voor onze medewerkers besteld. Op tijd binnen, keurig verpakt en prettig contact.

Prettige samenwerking en dienstverlening

Fijne snelle communicatie, leuke seizoensproducten tijdens de Pasen, Sinterklaas, etc.

Goede service, snelle opvolging en reactie

Aanvraag verliep soepel. Bij vragen kon er snel geschakeld en meegedacht worden. Succesvol pakket thuis laten bezorgen bij 3000 collega's.

Snelle levering, vriendelijk personeel en een kloppende bestelling.

Alles top geregeld zoals afgesproken!

Vanaf dag 1 ging alles al soepel. Altijd meteen reactie op vragen. afspraken zijn gemaakt en ook op tijd nagekomen. Chocolade "paas"letter was geweldig iedereen vond het super. geen extra woorden meer aan toe te voegen! Hopelijk tot ziens!

De paaseitjeslevering was een onberispelijke ervaring van begin tot eind. De website was gemakkelijk te gebruiken, de levering was snel en de paaseitjes zelf waren absoluut verrukkelijk. Een perfecte traktatie om Pasen mee te vieren!

Wat een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Prachtige repen met ons logo voor de Pasen.

prettig, snel en adequaat

Het contact is prettig en vriendelijk. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en mogelijkheden en er wordt meegedacht en adequaat op gepakt als er iets plotseling niet op voorraad blijkt te zijn of een verandering in levering zal zijn. De levering is altijd op tijd geweest en het uiteindelijke product van goede kwaliteit! Vooral het meedenken en kijken wat de mogelijkheden werkt voor ons zeer positief.

Leuke producten en goede service

Ik heb de tony repen besteld met gepersonaliseerde wikkel, deze is heel leuk geworden! Het contact gaandeweg was erg behulpzaam en hartstikke fijn. Het enige wat ik persoonlijk graag had gezien was een iets langere tht datum (is t/m Dec.), maar nogmaals is dat persoonlijk, omdat wij deze alleen bij speciale gelegenheden gwbruiken.

Het relatiegeschenk was snel geregeld, fijn!

Ons bedrijf was op zoek naar een kleinigheidje voor onze medewerkers voor tijdens de paasdagen. Het verhaal van More Than Gifts, hun aanbod en prijs-kwaliteitsverhouding sprak ons erg aan en binnen een dag was alles geregeld. Snelle en duidelijke communicatie. Ontzettend tevreden over. Bedankt!

Duidelijk en snel.

Voor een bestelling van 75 medewerkers werd er snel een offerte uitgebracht. Daarnaast werd er meegedacht over een tekst en op de gewenste datum geleverd. Helaas 2 kapotte producten maar ook dit werd snel opgelost.

Goede service, prettig contact

Mijn ervaring met More Than Gifts is erg goed. Ik heb te maken gehad met Marit en dat was erg prettig. Ze reageert snel, denkt met je mee en zorgt voor oplossingen. We hebben niet één klacht gehad van de ontvangers en alleen maar positieve berichten over het pakket. Aanrader dus!

Fijne samenwerking en alles is super verlopen

Afspraken worden nagekomen, snelle communicatie en tevreden over product. Dus dankjewel voor de goede service

De communicatie met Marit maar ook met de rest van de afdeling verkoop heb ik als zeer prettig ondervonden. Afspraken werden nagekomen, het feit dat we op locatie het pakket konden samenstellen was heel fijn. De pakketten zijn door de medewerkers goed ontvangen en het managementteam was heel tevreden. Het feit dat jullie de verpakkingsdozen op hebben gehaald is echt een goede aanvullende service. Al met al zeer tevreden over jullie allen!

Fijn contact, goede ervaring, prima voorbereiding, uitgebreide website, een aanrader!

We hebben goede voorbereidende gesprekken (telefonisch) en presentaties gehad via Teams, waarbij de vele mogelijkheden werden getoond en toegelicht. Totaal geen probleem toen er werd besloten om toch voor een 'standaard' pakket te gaan die vanaf de website werd uitgekozen. Het wisselen van producten was zeer goed bespreekbaar en werd naar tevredenheid uitgevoerd. De pakketten werden op tijd geleverd, zodat ook de uitgifte vanuit Zeeland Refinery tijdig kon plaatsvinden. Slechts enkele pakketten waren beschadigd, maar nog steeds bruikbaar. Ook prima contact via de mail en alles was bespreekbaar!

Een succesvolle wintermarkt met voor ieder wat wils!

In 2023 hebben we de eerste wintermarkt georganiseerd en het was één groot succes. Met de versierde en goed gevulde kraampjes waan je je echt op een (kerst) wintermarkt! Van kleine tot grote cadeaus, er was voor iedereen wel iets. Zowel in de voorbereiding als ook tijdens en na het event was er goed contact met More Than Gifts. Ze denken graag met je mee in de het concept en de uitwerking daarvan. Daarnaast staan ze ook open voor verbeteringen en/of vernieuwing. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Persoonlijk advies en goede begeleiding

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Ze hebben een mooi voorstel gedaan en dat ook afgestemd op onze persoonlijke voorkeuren. Bovendien waren ze altijd bereikbaar voor vragen. Een flexibele en kundige partner als het gaat om kerstpakketten als je het ons vraagt.

Wederom goed

Dit jaar wederom onze kerstpakketten besteld via More than Gifts. De service was erg goed, met behulpzame medewerkers die ons perfect adviseerden voor de online keuzewebshop met diverse mogelijkheden. Onze medewerkers waren erg tevreden.

Prettige samenwerking en volop keuze in eindejaargeschenken

Ik heb contact en samenwerking als erg prettig ervaren. Goede service en diversiteit aan eindejaargeschenken.

Eindejaarsgeschenken

In december hebben wij onze eindejaarsgeschenken voor medewerkers besteld bij More Than Gifts en we zijn buitengewoon tevreden met de hele ervaring. Het pakket zelf was zorgvuldig samengesteld en de inhoud was van goede kwaliteit, wat door onze medewerkers zeer gewaardeerd werd. Wat ons echt opviel, was de efficiëntie van de levering en de organisatie eromheen. De communicatie met mijn contactpersoon van More Than Gifts was uitstekend; ze was goed bereikbaar en hield ons goed op de hoogte van de voortgang van onze bestelling. Dit zorgde voor een soepele afhandeling. We kijken er met veel genoegen naar uit om de samenwerking met More Than Gifts voort te zetten. Bedankt voor de geweldige service!

Over More Than Gifts B.V.

More Than Gifts is gespecialiseerd in geschenken met een verhaal: fairtrade, duurzaam of met een sociaal karakter. Gespecialiseerd in het persoonlijk maken van het schenken en het verzorgen van een glimlach bij de medewerker.