Pakketten dag van de zorg zijn op 3 verschillende dagen ontvangen

Beste Stijn, Goed dat je navraag doet want ik wilde nog contact met jullie opnemen. De attentie is superleuk ontvangen. Wat wel heel gek was en vervelend bovenal was dat het pakket op 3 verschillende dagen is ontvangen terwijl de dag van de zorg op 12 mei was. Wij hadden ook een en ander gepost op Social Media deze dag en hierdoor waren er een aantal medewerkers teleurgesteld omdat zij nog niets ontvangen hadden. Kan jij aangeven hoe dit kan?

Leuke geschenken en goede service

Leuke sets en goede service. Denken ook mee in thema's. Helaas was er een artikel niet meer verkrijgbaar, maar er werd gelijk een alternatief aangekoden.

Geweldig! Goede en snelle service!

Heel erg goed

Prima club om mee samen te werken.

Er is veel mogelijk; eventuele wensen worden op maat gemaakt

MTG denkt goed mee in een duurzaam pakket!

Mijn ervaring met MTG is top! Ze denken goed mee in en duurzaam pakket. We hebben een fysiek pakket met een digitaal kado gedaan en deze is goed in de smaak gevallen bij onze medewerkers.

Ze verlenen goede service en denken mee. 4 sterren omdat er nog wel een verbetering kan in de snelheid en bij de grafische ideeën en ontwerpen.

Ontzorgen

More Than Gifts heeft vorig jaar wederom de aanbesteding 'Eindejaarsgeschenken' gewonnen. Dit keer overtroffen ze zichzelf met een mooi, vernieuwend en duurzaam concept. Het concept past bij onze doelstelling. Vitens gaat voor Elke druppel duurzaam in 2030.

Goede service!

Zeer tevreden over de samenwerking. Goed contact, er wordt meegedacht. En het belangrijkste: alle pakketjes zijn netjes en op tijd geleverd.

Leuke Paasattentie - vlot geleverd

Onze bestelling, een attentie voor onze medewerkers, is vlot verwerkt en geleverd. De attenties zagen er leuk uit (chocoladereep met speciale wikkel). De dozen waren vrij groot en daardoor behoorlijk zwaar. Eén ervan was door nat worden verzwakt, waardoor deze moeilijk te hanteren was. Verpakking in kleinere omdozen was handiger geweest.

Prettige samenwerking, alles wordt netjes en op tijd verzorgd.

heel gezellig zo'n tuintje

ik heb alleen maar leuke reacties van collega's gehoord. ik heb het tuintje nog niet zelf gezaaid dus zelf heb ik nog geen ervaring.

Top service!

Vlotte en vriendelijke afhandeling. Goede opvolging. Denken mee met de klant.

Wij kunnen alleen maar positief zijn over More than Gifts! Wij moesten vrij last-minute 100 paasattenties voor onze medewerkers regelen en kwamen uit bij More than Gifts. Onze eerste twee keuzes waren helaas uitverkocht, maar door de suggestie van Stijn hebben wij iedereen tochnog kunnen blij maken! Het (heel grote) paasei zag er mooi uit en was heerlijk van smaak. Dit doen wij graag nog een keer over!

Leuke attenties op tijd geleverd

Persoonlijk vind ik de uitstraling van de paashaas wat veel 'aankleding' en relatief weinig inhoud, maar over het geheel is het een leuke attentie en is deze ook snel geleverd.

Snelle service.

Er wordt snel gereageerd op vragen en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Heel fijn samenwerken.

Al jaren doen wij heel fijn zaken met More Than Gifts. De lijnen zijn kort, er wordt goed meegedacht en afspraken worden altijd nagekomen. Kortom... een top bedrijf om mee samen te werken.

• Uw bedrijfsnaam Parteon

Heel fijn klantcontact

De samenwerking met More than Gifts b.v. heb ik als zeer prettig ervaren.

• Uw bedrijfsnaam Erasmus MC

Een leuk bedrijf en fijne dienstverlening.

Ik ben tevreden met de afhandeling en verleende service.

• Uw bedrijfsnaam Samen Veilig Midden-Nederland

Prettig contact en goede service!

Fijne samenwerking, meedenkend, flexibel en problemen worden snel opgelost.

• Uw bedrijfsnaam VGGM

Kerstpakketten goed geregeld!

Ondanks we een 'kleine' afnemer zijn, zijn we goed geholpen.

• Uw bedrijfsnaam Van Iperen BV

Fijne samenwerking met een professionele partij!

In 2022 hebben we voor het eerst samengewerkt met More Than Gifts. Deze samenwerking is uitstekend bevallen. Het assortiment is kwalitatief hoogwaardig, de dienstverlening flexibel en snel en hun ambities spreken ons aan. Al met al, een hele mooie basis voor een succesvolle samenwerking in de komende jaren.

• Uw bedrijfsnaam KVK

Mooie pakketten, goede levering en prima contact

Mooie pakketten, goede levering en prima contact

Vriendelijke en heldere communicatie.

Benaderbaar blijven en meedenken is wat ik ervaar bij dit bedrijf. Prettig contact.

• Uw bedrijfsnaam Business Graphics

Perfect!

Goed en snel geholpen!

Super service en denken goed mee

More Than Gifts B.V. heb ik ervaren als een zeer betrouwbare leverancier. Ze hebben pro-actief met ons meegedacht en in korte tijd is er snel gehandeld via korte lijntjes.

• Uw bedrijfsnaam Stichting Lumens

Over More Than Gifts B.V.

More Than Gifts is gespecialiseerd in geschenken met een verhaal: fairtrade, duurzaam of met een sociaal karakter. Gespecialiseerd in het persoonlijk maken van het schenken en het verzorgen van een glimlach bij de medewerker.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.