Top bedrijf voor geschenken

Ze denken mee en reageren snel. Alles kan en mag. Klant is koning!

Heel positief

Zeer gastvrij, behulpzaam en vooral meedenkend met als resultaat een mooi samengesteld kerstpakket waar alleen maar positieve geluiden over zijn gegeven door onze collega's. Kortom zeer tevreden. Snelle levering ook en keurig op tijd op onze verschillende locaties.

Mooie kerstpakketten!

Afgelopen jaar voor het eerst kerstpakketten besteld bij More than Gifts. Keuze uit leuke kerstpakketten die je eventueel kunt aanvullen. Goede en duidelijke communicatie en bij vragen wordt je snel geholpen. En ook heel belangrijk, op tijd geleverd. Zeker een aanrader!

Prettig samenwerken!

Fijne samenwerking en flexibiliteit met deze organisatie.

Zeer professioneel

Afgelopen jaar voor het eerst de kerstpakketten via More Than Gifts besteld. Wat een geweldige ervaring. Proactieve houding van de servicegerichte medewerkers, Goede communicatie. Opvolging geweldig. Dank aan het team die ons hebben geholpen met de uitreiking van de pakketten!

Zeer goed!

Ik heb met diverse medewerkers van More Than Gifts contact gehad en vooral met Marit Krom. Die contacten waren goed en hun berichten waren van een duidelijke inhoud. Acties werden snel en tijdig ondernomen. Op mails werd snel gereageerd. Ik heb de stellige indruk gekregen dat More Than Gifts een heel professionele organisatie is. Dat heeft er in grote mate aan bijgedragen dat zowel het samenstellen van de inhoud als de verstrekking van ons Kerstgeschenk zeer goed is verlopen. Blij mee!

Goed geregeld!

Goed geregeld, alleen een aantal pakketten niet ontvangen

Fijne en snelle samenwerking

Ik wilde vrij last-minute nog een grote bestelling plaatsen en ik ben heel fijn, snel en netjes geholpen door Stijn. Alles was op tijd binnen.

Fijne hulp bij keuze product en snelle levering

Prettig contact en fijn overleg over de mogelijkheden. De snelle levering is ook super!

Goede service, snelle reacties. Begrijpen goed wat je wilt.

Fantastische service en prachtige ervaring!

Als team zijn wij ontzettend blij geweest met de support van More Than Gifts. Zij hebben op het allerlaatste moment alles op alles gezet om ons uit de brand te helpen en de afdelingen van een enorm leuke verrassing te voorzien. Het contact met Bas en Stijn was heel prettig en bij elke stap in het proces werd heel goed meegedacht. Van het platform tot aan de medewerkerscommunicatie, alles was goed verzorgd. Ondanks onze vele vragen bleef het team erg behulpzaam en geduldig en kwamen zij zelf ook met goede suggesties en aanbevelingen. More Than Gifts biedt daarnaast een ruim assortiment aan items aan, zodat er voor ieder wat wils is. Binnen zeer korte termijn hebben zij een selectie van leuke zomeritems toegevoegd aan de virtuele fair, waardoor het aanbod fris en zeer gevarieerd was. Wij kunnen More Than Gifts ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare, bekwame en enthousiate hulp bij het vinden van leuke attenties binnen het zakelijke segment! Wij kijken uit naar een nadere samenwerking met hen voor de aankomende mederwerkersattenties.

Geschenk op maat en goede/persoonlijke samenwerking

Ik heb onze samenwerking als positief ervaren. Korte lijnen en dus makkelijk schakelen. Ook werd er meegedacht over geschenken op maat en mogelijkheden om er compacte geschenken van te maken (cadeau en boodschap). Met als resultaat een positief sentiment in de organisatie.

Een origineel geschenk en constructieve, persoonlijke samenwerking

Ik heb onze samenwerking als zeer positief ervaren. Korte lijnen en dus makkelijk schakelen. Ook werd er meegedacht met onze doelgroep en mogelijkheden voor wat betreft onze wensen. Met als resultaat zeer positieve reacties!

Prima service en levering

Er wordt ook goed meegedacht en -gewerkt in gepaste oplossingen bij specifieke wensen.

Snelle en goede service.

Alles is keurig volgens afspraak geregeld. De pakketjes zagen er prima uit.

Er was iets mis gegaan met de bestelling, ik had wel een bevestiging in de mail, maar deze was bij More than Gifts niet aangekomen. (ik hoop dat dit niet bij anderen gebeurd). Na gebeld te hebben is alles heel snel opgepakt en hadden we de bestelling snel in huis. Contact was ook prettig.

Goede communicatie en top service!

Goede communicatie en top service!

zeer prettig, last minute goede ondersteuning

last minute bestelling werd zeer keurig en netjes conform afspraken bezorgd op locatie. super service

Wij zijn 2 jaar al heel tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering. Het assortiment is heel uitgebreid! En daarnaast word er goed geluisterd naar je wensen.

Pakketten dag van de zorg zijn op 3 verschillende dagen ontvangen

Beste Stijn, Goed dat je navraag doet want ik wilde nog contact met jullie opnemen. De attentie is superleuk ontvangen. Wat wel heel gek was en vervelend bovenal was dat het pakket op 3 verschillende dagen is ontvangen terwijl de dag van de zorg op 12 mei was. Wij hadden ook een en ander gepost op Social Media deze dag en hierdoor waren er een aantal medewerkers teleurgesteld omdat zij nog niets ontvangen hadden. Kan jij aangeven hoe dit kan?

Leuke geschenken en goede service

Leuke sets en goede service. Denken ook mee in thema's. Helaas was er een artikel niet meer verkrijgbaar, maar er werd gelijk een alternatief aangekoden.

Geweldig! Goede en snelle service!

Heel erg goed

Prima club om mee samen te werken.

Er is veel mogelijk; eventuele wensen worden op maat gemaakt

MTG denkt goed mee in een duurzaam pakket!

Mijn ervaring met MTG is top! Ze denken goed mee in en duurzaam pakket. We hebben een fysiek pakket met een digitaal kado gedaan en deze is goed in de smaak gevallen bij onze medewerkers.

Over More Than Gifts B.V.

More Than Gifts is gespecialiseerd in geschenken met een verhaal: fairtrade, duurzaam of met een sociaal karakter. Gespecialiseerd in het persoonlijk maken van het schenken en het verzorgen van een glimlach bij de medewerker.