Fantastische service, snelle levering en goeie kwaliteit!

Wij zijn fantastisch, snel en duidelijk geholpen door More Than Gifts. Onze bestelling zag er goed uit en werd snel geleverd. Helemaal super!

• Uw bedrijfsnaam Vluchtelingenwerk Apeldoorn

top

• Uw bedrijfsnaam ton scholten tegels en sanitair

Makkelijk te bestellen en denken met je mee.

• Uw bedrijfsnaam ExpertCare

Een positieve ervaring waarbij actief werd meegedacht door More Than Gifts.

Voor de geschenken voor de Dag van de Zorg in het Maastricht UMC+ hebben wij voornamelijk contact gehad met Stijn Jonker. Wij hebben More Than Gifts ervaren als een flexibele leverancier die actief meedenkt. Naast het enthousiasme, de persoonlijke touch en sterke communicatie zagen de geschenken er netjes en verzorgd uit.

• Uw bedrijfsnaam Maastricht UMC+

Meedenkend, klantgericht, afspraak = afspraak

Prettig en soepel contact, vraag wordt direct goed opgepakt en volgens afspraak uitgevoerd

• Uw bedrijfsnaam Reinier van Arkel

Prettig, flexibel en servicegericht.

More than Gifts heeft voor onze zorgorganisatie het cadeautje voor de Dag van de Verpleging 2022 geregeld voor onze 1200 medewerkers en vrijwilligers. Het voorstel was mooi en passend bij onze wensen. Aanvullingen op verzend- en bestellijst werden heel flexibel opgepakt. Contact met medewerkers was vriendelijk en persoonlijk. Al met al top dus!

• Uw bedrijfsnaam HilverZorg

Flexibel en snel

Heldere communicatie. Toen we last minute nog wat wijzigingen hadden werd er goed meegedacht en hebben we alles op de juiste wijze kunnen uitsturen.

• Uw bedrijfsnaam World Wide Lighting

Volledige ontzorging

Snelle reacties, transparante offertes en volledige ontzorging.

• Uw bedrijfsnaam Maastro

Klantvriendelijk en maatschappelijk verantwoord

Er is door het team goed meegedacht met onze wensen. More than gifts leverde snel en goed. Het mooie is dat ze mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt laten meewerken. En dat ze zoveel mogelijk 'groene' producten leveren.

Snelle en goede service!

Vragen worden snel en goed behandeld. En ze denken graag met je mee. Hele fijne service!

• Uw bedrijfsnaam Highcare

Geweldige service

Wij hebben een grote bestelling geplaatst, de service was ontzettend goed! Een gezellige sfeer om samen tot het perfecte product te komen. Het product is volledig naar wens.

• Uw bedrijfsnaam Aafje

Fijne club om mee samen te werken. Snel en er kan veel.

Stijn denkt heel fijn met je mee.

• Uw bedrijfsnaam Prinsenstichting

Prima service en fijne producten

Het was eenvoudig om hier een leuk Paascadeautje met ons logo voor onze medewerkers te regelen. En ook lekker!

• Uw bedrijfsnaam Dorp, Stad en Land

SUPER!

Goed geholpen en mooie afwerking!

• Uw bedrijfsnaam Professional Partners

Met de virtuele kerstmarkt biedt More than Gifts iets unieks.

More than Gifts heeft een erg leuk concept voor de eindejaarsgeschenken en heeft dit nu twee jaar naar tevredenheid voor onze organisatie verzorgd. Het proces verliep soepel. Ze denken mee en zijn pro-actief.

• Uw bedrijfsnaam CIZ

Zeer behulpzaam

Veel heen en weer gevraag, altijd vriendelijk geholpen en het resultaat was superleuk!

• Uw bedrijfsnaam VGGM

Super opgelost

Bestelling gedaan, deze kwam echter beschadigd aan. Een mailtje en wat foto's en zonder problemen werd er meteen een nieuw artikel verzonden. Top opgelost en blij met het artikel.

• Uw bedrijfsnaam Roede

Er ging een aantal zaken niet goed, maar deze werden gelukkig wel snel opgepakt en hersteld.

Het persoonlijk contact is steeds prettig en dat hielp ook bij het oplossen van dingen die niet goed gingen.

• Uw bedrijfsnaam Vecht en IJssel

Super slecht te bereiken en je krijgt kapotte cadeau

Ten eerste krijg je je pakket niet binnen. Hiervoor moet je bellen via via. Ze zijn heel moeilijk te bereiken. Tevens zijn het kapotte cadeaus die je krijgt. Hert lijkt wel of de producten al gebruikt zijn geworden. Raad dit bedrijf niet aan

Beste Danique, Dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u het heeft ervaren dat we moeilijk bereikbaar zijn en dat u heeft moeten bellen om uw pakket te ontvangen. Helaas kunnen we niet terugvinden of en met wie/wanneer u contact hebt gehad met onze helpdesk. Graag hadden we even gekeken waar of wat het probleem was. Soms ligt het buiten onze invloedssfeer door de drukte bij bezorgdiensten in de decembermaand. Indien dat niet het geval is, proberen we het altijd alsnog snel op te lossen uiteraard. Als uw bestelde product defect/beschadigd is streven we er altijd naar om een passende oplossing te bieden. We kunnen in ieder geval wel de garantie geven dat de producten die wij versturen niet al eerder gebruikt zijn. We hopen dat u inmiddels contact hebt gehad met onze helpdesk en dat we u een vervangend product hebben gestuurd, zodat u kunt genieten van een goed werkend product. Of dat er een passende oplossing is geboden. Mocht dat niet het geval zijn, vragen we u ons alsnog te mailen via [email protected] en gaan we het snel voor u oplossen!

Uitstekende service!

Leuke en lekkere (verantwoorde) producten. Uitstekend contact met de accountmanager, complete en tijdige levering. Prima service.

Super snel

Ons bedrijf heeft op het laatste moment gekozen voor een kerstpakket. Ondanks een last minute heeft More Than Gifts 150 pakketten super snel kunnen leveren bij onze medewerkers aan huis. Ook de extra service door een voucher toe te voegen aan de pakketten is vlekkeloos verlopen.

Hele snelle service!

Wij kwamen er erg laat achter dat wij kerstpakketten te kort kwamen en met de super service en snelle hulp van More Than Gifts heeft toch iedereen op tijd iets gekregen!

Van eerste contact tot levering pakket helemaal perfect!

Wij zijn maar een klein team, dus geen grote aantallen om te bestellen, maar bij More than gifts kunnen we toch terecht voor een heel leuk pakket. De ontvangers van het pakket zijn allemaal enthousiast. We waarderen ook heel erg dat er gebruik wordt gemaakt van diensten van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en producten uit de regio!

Goede service, snel kunnen schakelen

Fijne meedenkende mensen. Goed team!

Zeer amateuristisch

Het kerstgeschenk van mijn werkgever was een bon van More Than Gifts (MTG). Top dat je een kerstgeschenk krijgt, jammer dat het van MTG was. De website navigeert voor geen meter. Je moet telkens weer naar het beginscherm. Weinig tot geen informatie over de aangeboden producten. Er is weinig keuze uit goede doelen en cadeaubonnen. En de verdere keuze was om te huilen. Alsof je op de rommelmarkt bent. Dus dacht ik iemand die op het minimum leeft een kerstpakket te sturen, maar dat kon natuurlijk niet gekozen worden :-(. Ik ben trouwens benieuwd wanneer ik mijn "kerstgeschenk" zal krijgen. Het zal wel een nieuwjaarsgeschenk gaan worden. De communicatie is belabberd. Je krijgt een t&t zodra ze het verzenden. Wanneeeeeeeeeeeeeeeeeeer ongeveer? 2 weken, 3 weken later of langer? De FAQ is een lege pagina. Ga je de bestelling checken dan kom je op een pagina, in dezelfde pagina, met verwijzingen naar die pagina. Erg amateuristisch allemaal.

Beste meneer Bernhard, Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u de, zorgvuldig door uw werkgever, uitgekozen samenstelling van het assortiment in de webshop (met keuze uit ruim 400 geschenken, giftcards en een verrassingspakket) niet kunt waarderen. We nemen uw opmerkingen zeker mee tijdens de evaluatie tussen ons en uw werkgever. De opmerking dat u terug moest keren naar het beginscherm is een punt waar we zeker actie op gaan ondernemen. Onze FAQ pagina is momenteel voorzien van 20 vragen en antwoorden. Komende weken wordt deze pagina weer verder uitgebreid met terugkomende vragen in onze helpdesk. De virtuele omgeving is dit jaar voorzien van een extra knop die de mogelijkheid geeft direct naar de webshop te gaan, om hierover vele vragen te voorkomen. U geeft aan dat u graag een kerstpakket zou willen sturen naar iemand die op het minimum leeft, maar dat u die mogelijkheid niet geboden heeft gekregen. Dat is jammer om te horen, want in de webshop, was het wel degelijk mogelijk om een keuze te maken uit een verrassingspakket. Deze kon u vervolgens ook schenken aan iemand anders. We zien in het systeem dat het door u, op 20 december bestelde pakket, gisteren is verzonden. De track and trace meldt dat u deze morgen op uw aangeven adres kunt verwachten. In de drukte van de huidige tijd is een verzendtermijn van 4 werkdagen niet zo heel gek denken wij. We hopen dat u toch kunt genieten van uw uitgezochte geschenk en anders kunt u altijd nog besluiten deze weg te geven, Alvast een heel fijne jaarwisseling gewenst. Team More Than Gifts

Populierenlaan 80

1911 BM Uitgeest

Over More Than Gifts B.V.

More Than Gifts is gespecialiseerd in geschenken met een verhaal: fairtrade, duurzaam of met een sociaal karakter. Gespecialiseerd in het persoonlijk maken van het schenken en het verzorgen van een glimlach bij de medewerker.