Niets ontvangen

Het zou volgens de website, de volgende dag worden bezorgd. Week later nog geen bestelling ontvangen.

Snel geleverd Geen verzendkosten en ook nog goed betaalbaar incl graveren 1 één woord! GEWELDIG

Het is erg gemakkelijk een bestelling plaatsen en de tekst is er zeer mooi in gegrafeerd en precies zoals we het wilden. De kleur (koraalrood) was iets anders dan op de foto, maar desondanks erg blij mee.

Supersnel

Perfecte service, mooi.produkt!

Prima product, maar levering door DHL niet best

Track and Trace wordt verstrekt, maar niet bijgewerkt door DHL. Je hebt er dus niets aan.

Snel en makkelijk

Super snelle levering van een prima product. Vergelijkbaar met de concurrent

Helemaal top!

Snel geleverd ziet er goed uit je hoeft er niet voor thuis te te blijven gaat makkelijk door de brievenbus en is goed verpakt ik ben tevreden!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, bleek ik een kleine pashouder besteld te hebben terwijl ik de xxl nodig had. Laten we het er op houden dat ik nog niet helemaal wakker was😴. Na 1 mailtje en een hele snelle reactie, was het product omgeruild en hoefde ik geen extra kosten te betalen. Kortom een top service. Ze reageren ook snel op mails. Bedankt pasjesbeschermer.nl ik heb iemand heel blij gemaakt.

snelle service, product ziet er goed uit en gratis verzending!

Ze hebben me nog niet opgelicht, dus dat is een pluspunt.

Ze hebben me nog niet opgelicht, dus dat is een pluspunt.

Precies wat ik zocht.

Ik was op zoek naar een alternatief voor een portemonnee, omdat daarin al mijn pasjes kapot gingen. Die vond ik op Pasjesbeschermer.nl. Ik zou echter na aanmelding voor de nieuwsbrief direct gebruik mogen maken van 10% korting, welke ik nooit ontvangen heb. Desondanks wel goedkoper dan bijv. Bol.com, dus toch besteld. Netjes de factuur ontvangen. Melding van verzending van pakket ging via DHL (welke in mijn spam belandde). Beter zou zijn om dat ook via Pasjesbeschermer.nl te laten lopen. Dan was sneller duidelijk dat het netjes verzonden was. Verzending was echter prima geregeld. Product zit bovendien in een mooi en stevig doosje en product zelf ziet er prima uit!

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik kan nu veilig op pad met mijn bankpas. Een goede beveiliging tegen het skimmen. Ik ben erg blij met de uitstraling en kwaliteit van de portomonnee. De kleuren komen ook overeen met de foto’s.