Helemaal top!

Snel geleverd ziet er goed uit je hoeft er niet voor thuis te te blijven gaat makkelijk door de brievenbus en is goed verpakt ik ben tevreden!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, bleek ik een kleine pashouder besteld te hebben terwijl ik de xxl nodig had. Laten we het er op houden dat ik nog niet helemaal wakker was😴. Na 1 mailtje en een hele snelle reactie, was het product omgeruild en hoefde ik geen extra kosten te betalen. Kortom een top service. Ze reageren ook snel op mails. Bedankt pasjesbeschermer.nl ik heb iemand heel blij gemaakt.

snelle service, product ziet er goed uit en gratis verzending!

Ze hebben me nog niet opgelicht, dus dat is een pluspunt.

Ze hebben me nog niet opgelicht, dus dat is een pluspunt.

Precies wat ik zocht.

Ik was op zoek naar een alternatief voor een portemonnee, omdat daarin al mijn pasjes kapot gingen. Die vond ik op Pasjesbeschermer.nl. Ik zou echter na aanmelding voor de nieuwsbrief direct gebruik mogen maken van 10% korting, welke ik nooit ontvangen heb. Desondanks wel goedkoper dan bijv. Bol.com, dus toch besteld. Netjes de factuur ontvangen. Melding van verzending van pakket ging via DHL (welke in mijn spam belandde). Beter zou zijn om dat ook via Pasjesbeschermer.nl te laten lopen. Dan was sneller duidelijk dat het netjes verzonden was. Verzending was echter prima geregeld. Product zit bovendien in een mooi en stevig doosje en product zelf ziet er prima uit!

Pluspunten

Snelle levering met mooi resultaat.

Tip: doe er een voorbeeld foto van hoe het product er uit ziet met eigen bedrukking bij. Zodat je kan zien hoe je eigen tekst er op komt te staan en welk lettertype je mooi vind.

Helaas een misdruk ontvangen waarbij het klikmechanisme aan de linkerkant i.c.m. het logo aan de voorzijde. Voor rechtshandigen minder prettig. Misschien dat ik een exemplaar kan ontvangen met het mechanisme aan de rechterkant?

Pluspunten

De sercive is perfect. Ik kreeg het netjes verpakt binnne en het was precies zoals verwacht. Dit is echt een aanrader!

Pluspunten

Ik kan nu veilig op pad met mijn bankpas. Een goede beveiliging tegen het skimmen. Ik ben erg blij met de uitstraling en kwaliteit van de portomonnee. De kleuren komen ook overeen met de foto’s.

Pluspunten

super snelle levering top bedrijf

Pluspunten

Ik heb 5 Wallets gekocht met mijn logo en ze zijn super geworden. Zeker een aanrader + mijn pasjes kunnen nu niet meer buigen.

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding, Mijn wallet laten bedrukken maar alsnog de volgende dag in huis! Erg mooi geworden bedankt! Zeker aan te bevelen

Pluspunten

Met naam erg snel geleverd incl mooi doosje

Pluspunten

Goede kwaliteit, mooie luxe verpakking en zelfs met opdruk binnen 1 dag geleverd, super!!

Om de opdruk precies te krijgen zoals gewenst zou gedacht kunnen worden deze tijdens de bestelling zichtbaar te maken op de pasjeshouder.

Pluspunten

Een portemonnee met logo besteld. Bestellen en het logo toevoegen ging eenvoudig. Had het product de volgende dag al in huis en wat een super mooi resultaat! Top service!