Super leuk product, goede kwaliteit en service!

Heel tevreden over de kwaliteit en uitstraling van de oorbellen. Goede service en feedback op mijn vragen... en de oorbellen werden ook nog snel geleverd. Helemaal blij dus...

Fantastisch!!

Ik heb al een aantal mooie oorbellen besteld, ze zijn uniek/apart..goede kwaliteit! Een feestje om ze te ontvangen in een prachtig doosje.

Mooie oorbellen

Snelle levering. Hippe oorbellen!

Prachtige oorbellen

De oorbellen zijn volledig volgens de verwachting, heel erg mooi. Snelle levering, goed verpakt. Dit was mijn eerste bestelling, er volgen er zeker meer!

Je wilt alle oorbellen gewoon hebben

Mooi oorbellen en goede prijs kwaliteit verhouding. Zoveel keuze en voor elk wat wils

Mooie oorbellen, 4 paar besteld. Erg tevreden

Prachtige oorbellen, snel geleverd

Snelle levering in een mooi doosje en het zijn prachtige oorbellen!

Prettig!

Fijn!

Super mooie sieraden !

Wat een keuze, schitterende sieraden en snel bezorgd. Fijnste is dat je kunt kiezen tussen goudkleur en zilver kleur dus helemaal naar je smaak kunt samenstellen

Fijn dat ik contact kreeg met de ontwerper over mijn vraag. Misschien een idee om een foto van model te maken met ketting om. Ik wist niet zo goed wat de lengt was. Dan kan ik het zien.

De oorbellen werd goed en snel geleverd en zien er prachtig uit

Zie hierboven

Mooie sieraden...snel geleverd

Veel keuze, prachtige oorbellen! En snelle levering

snelle levering, snelle reactie op mail, vriendelijk

Prachtige oorbellen

De oorbellen zijn in werkelijkheid nog mooier dan op de getoonde foto. Erg blij mee!

Uitstekende website

Mooie producten, snelle levering

Mooie oorbellen, lastig hele collectie te zien

Goed dat aangegeven werd dat bestellingen pas op 24 augustus werden verstuurd. Dat was duidelijk en managende de verwachtingen goed. Erg fijn! Ik vind het ontzettend lastig om een overzicht te hebben over de collectie. Je kunt enkel de subrubrieken aanklikken. Dan had ik iets gezien en wist de volgende dag niet meer waar, kon ik weer gaan zoeken. Waarom niet ergens ook tabje met alle oorbellen? Earspeartion daarentegen een briljante vondst, vooral om dat je dan niet hoeft te gaan zoeken, maar meteen kunt klikken om het in je mandje te doen. Snelle reactie op een opmerking van mij bij mijn bestelling en een zeer coulante reactie: super!

Goed en snel.

Via mijn dochter op jouw side gekomen Mooie collectie. Draag altijd oorknopjes. Wilde iets anders. De oorbellen staan mooi. Vr . gr Hanneke van Raalte

Mooie sieraden snel geleverd

Snelle levering mooie betaalbare sieraden

Mooie oorbellen

Mooie producten, goede snelle zorgvuldige levering.

xxxxx

xxxxx

Groot compliment voor de website en de prachtige sieraden

Ik ben blij dat ik de website gezien heb Prachtige sieraden Kwaliteit is top Ga vandaag maar weer een bestelling plaatsen.

Alles prima gelaufen

Schmuck wurde schön verpackt. Schnelle Lieferung Bestelle mit Sicherheit wieder

Geweldig/uitstekend

Super!!

Mooie sieraden erg mooi! En snelle service!

Vlot, mooie oorbellen

Blij met zo’n cadeautje voor mijzelf!