Mooie oorbellen snelle levering en een vriendelijk antwoord op een vraag .

Leuke sieraden

Leuke website en sieraden. Draag deze sieraden graag

Mooie en betaalbare sieraden.

Prachtige oorbellen die net even anders zijn! Blijven ook mooi. Snelle levering.

Prachtige oorbellen,snelle levering

De oorbellen zijn prachtig,veel keuze.

heel goed

Ik was heel benieuwd hoe het sieraad er in werkelijkheid uit zou zien. Het is zeer geslaagd! Hartelijk dank hiervoor

Zeer betrouwbaar

Afhandeling van een door mij gemaakte fout perfect en correct snel afgehandeld

Gewoon perfect

Mooie oorbellen gekocht. Snelle levering en mooi verpakt.

Hele mooie sieraden

Ziet er verzorgd uit en geleverd in mooi doosje.

goede service

prachtige lichte statement oorbellen, de houten zijn bijna gewichtloos

Vlotte ontvangst-zeer tevreden!

Zeer tevreden over mijn aankoop!!

Goede service en mooi sieraad!

Top! Prachtig origineel sieraad!

Super toffe oorbellen voor prima prijs!

Super toffe oorbellen voor prima prijs!

Nog mooier dan op de foto!

Ik heb nu een aantal keer oorbellen besteld, en elke keer ben ik zo blij, ze zijn in het echt nog mooier dan op de foto! In een mooi doosje, snel geleverd en het past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Ik ga zeker vaker bestellen.

Erg mooie sieraden!

Mooie kwaliteit en snel verstuurd!

Elastiekje van ketting binnen 1 dag kapot

Na de teleurstelling dat het elastiekje van de brilketting binnen een dag kapot was, heeft Ellen er alles aan gedaan om mij tevreden te stellen. Fijn persoonlijk contact, en nakomen van de afspraak om nieuwe elastiekjes te sturen, kon niet meer wensen. Inmiddels is de ketting gerepareerd en ben ik heel blij met deze aankoop!

Super service en het gekochte product viel in de smaak.

Mijn ervaring is super goed. Product kwam optijd en viel enorm in de smaak aan diegene aan wie ik het heb gegeven.

Snel en mooi

(Te) laat besteld, maar toch voor kerst ontvangen. Super geregeld. Mooie oorbellen

Prachtige oorbellen en snel geleverd. Wat je ziet op de website is ook wat je krijgt.

goed en snel ontvangen

ik geef het met Kerst cadeau; daarna kijken of het bevalt. Oorbellen zien er prachtig uit!

Custom made

Geweldig om custom made oorbellen te kunnen kopen. Bijna alles is in zilver of goud te maken, net wat bij jou past. Vriendelijke en persoonlijke service.

Prachtige oorbellen snel en netjes geleverd

De oorbellen die ik heb besteld zijn in het echt nog mooier dan op de foto! Ze waren de volgende dag al bezorgd, netjes in een mooi doosje.

geweldig,was precies wat ik zochtik vond het erg mooi ,alleen jammer dat

vind de ketting erg mooi ,alleen jammer dat er geen sluiting aan zit

Ben erg blij met de oorbellen

Ben erg blij met de oorbellen

Super leuk product, goede kwaliteit en service!

Heel tevreden over de kwaliteit en uitstraling van de oorbellen. Goede service en feedback op mijn vragen... en de oorbellen werden ook nog snel geleverd. Helemaal blij dus...

Fantastisch!!

Ik heb al een aantal mooie oorbellen besteld, ze zijn uniek/apart..goede kwaliteit! Een feestje om ze te ontvangen in een prachtig doosje.