Mooie oorbellen

Ik heb meerdere oorbellen van Ellen en zijn mooi en goede kwaliteit

Erg leuke oorbellen

De oorbellen zijn erg leuk en lekker licht om te dragen. Mooie kleur rood. Het sluitingsmechanisme lijkt wat fragiel, hoop dat het niet snel kapot gaat.

Mooie oorbellen!

De oorbellen die ik bestelde in de verzilverde uitvoering zijn super. Mooi lang en de kleur is precies goed bij mijn outfit.

Mooie sieraden.

De armband eb ring die ik bestelde is een kado voor mijn 24-jarige kleindochter die op reis gaat naar Australie en naar Bali. Ik weet nog niet hoe zij de sieraden vindt, maar ik vond de sieraden elegant en bescheiden.

Prachtige oorhangers, heel blij mee.

Een zelf uitgekozen cadeautje in een mooi doosje over de post. Best moeilijk om iets van een afbeelding gezien te bestellen. Liefst heb je iets in handen voor je het koopt. Gelukkig is mijn verwachting van het sieraad uitgekomen. Mooie oorhangers met roze doorichtige Steen.

Mooie oorbellen

Iinmiddels heb ik een hele stapel ellen meijer doosjes met oorbellen, en altijd ben ik weer tevreden en blij met weer een niwuw paar erbij!

Prachtig

De oorbellen waren er binnen 2 dagen, Zagen er Precies uit zoals ik had gehoopt . Ze staan prachtig, dit is nu mijn 3e paar en bij ben erg tevreden, Dankjewel!

Vlotte levering en goede communicatie

Mooi assortiment

Leuk assortiment en snelle levering. Mooie kwaliteit creolen en resin druppel hangers. Ze waren alleen veel groter dan ik had verwacht. Is juist leuk maar misschien zou het handig zijn om een foto van een resin oorbel in een oor te plaatsen, zodat je ongeveer kunt zien hoe groot ze zijn. Ik heb van de oorsteker met resin druppel en hanger, de druppel eraf gehaald en die draag ik nu los met de creolen. Is ook erg mooi !

Prachtige Oorbellen

Weer mooie oorbellen op deze website gescoord. Origineel en mooi gemaakt. Heel blij mee!! Dit waren mijn 4de setje.

Prachtige oorbellen

Blij met mijn bestelling!

De oorhangers zijn mooi. De bezorging prima

Prima bevallen

Mooie sieraden en goede service

De sieraden die ik kocht draag ik graag. Kwaliteit is goed, veel keus. En laatst ging er iets mis met bezorgen en ondervond ik een hele prettige en snelle communicatie.

Mooie sieraden en goede service

Mooie, goede kwaliteit sieraden. Snelle levering, goed verpakt.

Echt heel blij mee!

De sieraden van Ellen zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens uniek en origineel qua ontwerp. En daar word ik heel blij van!

Super mooi!

Als kado voor mijn moeder kocht ik deze oorbellen. Ze houdt van ginko, dus symbolisch deze keuze.

Leuke oorbellen

Ik had begrepen dat de hanger een echte steen was. Maar bleek van plastic.

Mooie sieraden van goede kwaliteit

Vrijwel al mijn oorbellen en die van mijn vrouwelijke familieleden en vriendinnen zijn door Ellen gemaakt. Eigentijds, origineel, betaalbaar en van een goede kwaliteit! Ik kan Ellen Meijer handmade jewelry van harte aanbevelen!

Prachtige oorbellen, snelle levering

Supermooie oorbellen gemaakt door Ellen. Een collega droeg de oorbellen en ik was er meteen weg van. Gelukkig op de Website teruggevonden. Fijn dat ik ze online kon bestellen en dat ze vlot geleverd werden. Mooie site, mooie sieraden. Een aanrader!

Mooie oorbellen en in een redelijke tijd geleverd.

Mooie oorbellen en in een redelijke tijd geleverd.

Prachtige oorbellen, snel geleverd

Ik ben altijd zeer tevreden met de oorbellen van Ellen Meijer. Er is online zeer veel keus. Deze keer heb ik ze cadeau gegeven aan mijn zus. en die was er erg blij mee. De oorbellen zien er goed uit en zijn ook nog redelijk betaalbaar. Ze werden snel geleverd en zitten in een mooi doosje. Aanrader!

Goede producten met een super trage levering

Ik ben altijd heel blij en tevreden over de oorbellen, maar de laatste keer kreeg ik keer op keer uitstelberichten van DHL. 2-3 dagen werd bijna 14 dagen

Mooie oorbellen, fijne website. Goed verpakt verzonden, snelle levering.

Klantvriendelijk en meedenkend

Op het laatste moment had ik een mooi cadeau nodig en Ellen heeft meegedacht en ervoor gezorgd dat ik het cadeautje ook nog op tijd kon ophalen voor de jarige. Heel erg fijn.

Oorbellen kwamen niet overeen met plaatje

De oorbellen die ik ontving bleken goudkleurig, terwijl ze op de foto olijfgroen leken. Ze pasten daarom totaal niet bij mijn outfit.

Over Ellen Meijer handmade jewelry

Ellen Meijer ontwerpt en maakt sieraden met zowel een classy, boho chic als trendy uitstraling. De sieraden worden inmiddels in meer dan 60 winkels in binnen- en buitenland verkocht. Alle oorbellen en kettingen worden handgemaakt in ons atelier in Hilversum.