Prachtige gouden oorbellen

Mooie oorbellen snel geleverd en prachtig verpakt.

erg goed!

Altijd weer mooie oorbellen!

Prachtige oorbellen voor goede prijs en uitstekende snelle service!

Meerdere oorbellen gekocht bij Ellen. Deze worden snel verstuurd in mooi doosje. Zeer tevreden!

Prachtige oorbellen, erg blij mee!

Mijn tweede paar en wederom ben ik er heel blij mee. Christal met gouden tak, erg mooie hangers. Ze werden ook zeer snel bezorgd.

Erg leuke oorbellen

Twee paar oorbellen zijn superleuk. Lekker opvallend, licht van gewicht en goede prijs. Blij mee! Bestel vast nog wel een paar.

Netjes op tijd en keurig verpakt ontvangen.

Mooie oorbellen!

Prachtige ontwerpen!

Exclusieve oorbellen. Prachtig ontwerp, mooie lichte materialen. Heel blij mee

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen

prima!

mooi website, bestelling was ook rond de kerst op tijd in huis.

Dank je Tanja!

Ruime keuze, vlot geregeld en geleverd

mooi en gevarieerd aanbod van sieraden met de goede verhouding voor prijs en kwaliteit. Overzichtelijke website en vlotte levering.

Dank je Hans!

Kwalitatief en creatief

Inmiddels heb ik nu 15 oorbellen bij Ellen gekocht, voor elke outfit een bijpassende. Ik ben gek op de designs en de kwaliteit ligt hoog. Ze zijn uniek en voor een mooie prijs. Ik Raad Ellen bij iedereen aan.

Mooi voor goede prijs!

Mooi boor hoede prijs

Prachtige oorbellen en precies op tijd geleverd voor 5 december!!! Mooie verpakking! Heel klein puntje van aandacht: Ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat de oorbellen waren verzonden en was daardoor behoorlijk nerveus, want: zou het pakje op tijd arriveren...? . Des te blijer was ik toen ze toch op 4 december werden bezorgd. Overigens begrijp ik dat het de week voor 5 december dusdanig druk is dat een mailtje zoals bedoeld er wel eens bij in kan schieten. Maar: superblij met oorbellen!

Prachtige oorbellen, goede kwaliteit

Prachtige oorbellen, geheel volgens verwachting! En snelle levering!

Super mooie oorbellen. Goede service .

Mooie en aparte oorbellen. Snelle service. Altijd een feestje om het doosje te ontvangen!

Blij met mooie oorbellen van Ellen Meijer

Oorhangers voldoen aan verwachting, ben er blij mee! Mooie materialen en ze dragen ook heel licht. Contact met Ellen Meijer was prettig en ik had de oorbellen snel in huis.

Mooi, snel, goede kwaliteit!

De door mij bestelde oorbellen voldeden geheel aan mijn verwachting! Ze zijn mooi en van goede kwaliteit en werden ook nog eens snel bezorgd. Ik beveel de sieraden van Ellen Meijer iedereen aan!

Mooie oorbellen al blijft het lastig om ze van een plaatje te beoordelen

Geld is snel teruggestort

De oorbellen, die ik deze keer had besteld vond een beetje tegenvallen (eerder heb ik oorbellen besteld waar ik heel blij mee ben). Ik heb ze retour gestuurd en kreeg mijn geld snel teruggestort.

Prachtige collectie. Vriendelijke en snelle service!

Ellen maakt mooie en Kwalitatief goede sieraden. Het is altijd een feestje als ik weer iets mag uitkiezen voor mijn verjaardag!

Chique, prachtig, elegant, licht en zeer kwalitatief

Zeer mooie oorbellen. Je voelt ze niet. Elegant. Betaalbaar.

Goede kwaliteit en snelle levering

Positieve ervaring. Mooie oorbellen en snelle levering. Ik ben al opnieuw aan het kijken.

Prachtig !

Ik heb nu 2 paar oorbellen besteld En ze zijn precies zoals ik gehoopt had. Je bestelling komt ook snel. Geen lange lange lever/wachttijd;) Ik ben erg tevreden Dankje wel!

Leuke collectie, prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Altijd iets leuks te vinden voor mezelf of om cadeau te doen. De sieraden zijn heel redelijk geprijsd en snelle levering. En als ik bijvoorbeeld een ketting iets langer wil dan is dat ook geen probleem. Goede service. Ik ben heel tevreden met mn aankoop.

Over Ellen Meijer handmade jewelry

Ellen Meijer ontwerpt en maakt sieraden met zowel een classy, boho chic als trendy uitstraling. De sieraden worden inmiddels in meer dan 60 winkels in binnen- en buitenland verkocht. Alle oorbellen en kettingen worden handgemaakt in ons atelier in Hilversum.