Oorbellen

Blij met nieuwe aanwinst, snelle bezorging, bestel met regelmaat wat nieuws en t zijn altijd weer mooie oorbellen. Service is ook prima bij omruilen of anders, top.

prachtige sieraden

prachtige sierraden

Mooie website, snelle levering

Helemaal prima!

Mooie oorbellen, die fijn dragen!

Weer van die fijne, mooie oorbellen. Ze staan niet alleen leuk, maar zitten ook lekker omdat ze licht zijn en niet gaan irriteren in de loop van de dag. Het blijft altijd afwachten hoe oorbellen staan, maar alle oorbellen van Ellen Meijer staan leuk, welke stijl je ook kiest. Goede kwaliteit en een mooie aanvulling op je outfit.

Erg tevreden hoe zaken worden afgehandeld

Erg tevreden over hoe zaken worden afgehandeld.

Prachtige oorbellen

Heel blij met de mooie oorbellen. Erg snel ontvangen, vriendelijke en goede service. Het assortiment van Ellen is zo mooi, een luilekkerland voor sieraden-liefhebbers.

Goede service, mooie oorbellen.

Heel tevreden. Snel geleverd, mooi verpakt. Mooie oorbellen precies als op website.

Snelle levering ; goed verpakt.

Bij mijn bestelling vergeten de kortingscode in te toetsen . Daarover contact over gehad en werd alsnog naar mij teruggestort!

Mooi armbandje!

Voor de tweede keer iets besteld en alweer ben ik helemaal tevreden. Alles is goed en snel geregeld. En de armbanden zijn helemaal top!

Prachtige oorbellen

Mooie oorbellen, chique uitstraling, precies wat ik zocht.

Mooie kwaliteitssieraden

Ik koop de oorbellen van Ellen Meijer altijd bij Parvani. Voor mezelf of om kado te doen. Dit keer online bij Ellen zelf besteld. Ik ben fan!

Uitstekende betaalbare sieraden

Snelle levering van betaalbare sieraden. Mooie kwaliteit!

Supermooie oorbellen en zeer snelle levering

Keuze uit heel erg mooie oorbellen . Stuk voor stuk prachtig.

Super belevenis

Alles perfect geregeld, duidelijke website, mooie producten en geleverde item ziet er keurig uit, zat ook netjes verpakt.

Super mooie en leuke sieraden

Ik bestel hier vaker sieraden en ik vind het erg mooi allemaal. Ik ben zeer tevreden over de sieraden en de leveringen.

Heel mooi!

Hele mooie oorbellen! Prachtige verpakking en hele goede kwaliteit. Echt een aanrader!

Zoals het hoort

Mooie kwaliteit en erg vlotte levering!

Mooie oorbellen van een goede kwaliteit.

Hele mooie oorbellen!!

Ze waren mooi verpakt en echte juweeltjes!! Prachtige oorbellen!!

Goede service, mooie sierraden,

Eerlijk en contact was vlot en vlot. Mooie sierraden bezorging was vlot en netjes zoals beloofd . Ook retour evt is goed verlopen.

Prachtige oorbellen

De gekochte oorbellen zijn prachtig, zeer tevreden mee. Ze zijn snel verstuurd en waren mooi ingepakt.

Prachtige sieraden

Oorbellen die net even wat speciaals hebben. Apart en mooi sieraad.

Afspraak=Afspraak, What you see is what you get!

De gehele afhandeling van kijken op de website tot afrekenen en van dat moment tot en met bezorging is in één woord : Geweldig! Mijn zus krijgt voor haar verjaardag nu precies wat ze wil hebben.

Afspraak=Afspraak, What you see is what you get!

Zeverijnstraat 6

1216 GK Hilversum

06 52663615

Over Ellen Meijer handmade jewelry

Ellen Meijer ontwerpt en maakt sieraden met zowel een classy, boho chic als trendy uitstraling. De sieraden worden inmiddels in meer dan 60 winkels in binnen- en buitenland verkocht. Alle oorbellen en kettingen worden handgemaakt in ons atelier in Hilversum.