Keuze gemaakt, bestelling geplaatst, betaald en enkele dagen later geleverd, zoals beloofd !

Mijn keuze maken uit die mooie collectie was niet moeilijk, mijn keuze een beetje beperken wel !

Altijd prachtige oorbellen, ik bestel vaker!

Inmiddels heb ik een kleine verzameling opgebouwd van Ellen Meijer oorbellen. Elke keer weer vind ik ze in het echt nòg mooier dan op de foto! Verpakt in een mooi doosje, dat heel handig ook nog eens door de brievenbus past. Ik ben fan!

Prachtige oorbellen, maar haakje was niet helemaal goed

Het haakje van 1 van de oorbellen sluit net niet helemaal goed. Dat moet je even corrigeren. Bij vorige exemplaar ook misgegaan. Toen een keer laten vallen en stekertje was meteen afgebroken. Kon niet meer gemaakt worden bij een juwelier helaas omdat het materiaal niet gelast kan worden. Verder goede service en in mooi doosje ingepakt.

Mooi en snel

De armbandjes zijn zo leuk!! Ik ga ze geven aan mijn 2 beste vriendinnen en natuurlijk ook 1 voor mijzelf☺️!

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen goede prijs kwaliteit verhouding

Onwijs blij met de oorbellen

Goede kwaliteit producten en snel ontvangen

Leuke site en erg mooie sieraden En snelle service Dus top

Veel keuze en zelfs combinatie naar keuze bleek mogelijk

Ellen is een prettig persoon en heeft oog voor wat bij haar klant past

Mooie sieraden, ruime keuze en vlotte service

Snel, goede site, makkelijk

Prachtig

De oorbellen zijn prachtig! Vindt wel dat de verpakking en dan bedoel ik dat stukje noppenfolie echt afbreuk doen en erg goedkoop overkomen. Het houdt de oorbellen ook niet z'n plek. Misschien iets om over na te denken.

Exclusieve oorbellen

Ik ben erg blij met de gekochte oorbellen. Ze zijn exclusief qua model en van goed kwaliteit. Ik kan ze zeker aanraden. Ook de levering was snel en netjes. Top

Prima.

Volledig volgens verwachting.

Prachtige originele sieraden!

Originele sieraden, prachtig handgemaakt. Aandacht voor de verpakking, snelle levering en vooral een goede prijs kwaliteit verhouding.

Super oorbellen en super service!

Vorige week via de website een paar oorbellen besteld, de volgende dag werden ze al thuis bezorgd. Helaas bleek één ringetje niet goed te sluiten. Ik heb direct naar de klantenservice gemaild en kreeg binnen twee werkdagen zonder problemen een nieuw ringetje toegestuurd. Super service dus! Verder zien de oorbellen er ook top uit, ben er heel blij mee!

Prachtige oorbellen

Keurig geleverd, top.

Mooi product, snel geleverd.

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd, producten mooi.

Oorbellen lagen wel los in het mooie doosje doordat bubbeltjesplastic niet goed aansloot. Maar dit kon ik zelf herstellen voordat ik het kado gaf.

Vond 't minder verpakt dan anders.Oorbelken rammelden in t doosje.

De oorbellen zelf zijn prachtig en ze zijn gelukkig heel over gekomen.!

Beautiful jewellery

I really love Ellen Meijer's jewelleries and have gifted friends too. Everybody loves the uniqueness and the stylish look of it.

Thanks Roni, we love to hear such compliments!

Prachtig , sjiek en ook casual

Ik krijg altijd veel complimenten over de oorbellen. Goeie kwaliteit Prijs kwaliteit, goed Mooie levertijd in een mooi doosje , goed verzorgd

• Review Wat vind je van de kwaliteit van het sieraad?

Leuk Corrie, zegt het voort!

Super mooie oorbellen en een snelle keurige levering.Blij mee

• Review Wat vind je van de kwaliteit van het sieraad?

Fijn om te horen dat je er blij mee bent!

Prachtig en zeer snel!

Prachtige oorbellen in mooi doosje binnen een dag bezorgd!!!

fantastisch

Super behulpzaam, en je ziet er altijd mooi uit met prachtige oorbellen van Ellen Meijer. Ook voor een cadeautje: helemaal super

• Review Wat vind je van de prijs/kwaliteit?

Dank voor je mooie review Marie-Faustine!

mooie oorbellen, snelle levering

Oorbellen zeer naar mijn zin. Mooi verpakt en snel geleverd.

• Review N.v.t.

Dank je Mieke, altijd leuk om te horen!

Zeverijnstraat 6 1216 GK Hilversum

06 52663615

Over Ellen Meijer handmade jewelry

Ellen Meijer ontwerpt en maakt sieraden met zowel een classy, boho chic als trendy uitstraling. De sieraden worden inmiddels in meer dan 60 winkels in binnen- en buitenland verkocht. Alle oorbellen en kettingen worden handgemaakt in ons atelier in Hilversum.