Snelle levering goede prijzen

Snelle levering, goede prijzen

Het gras is niet alleen groener bij de buren maar nu ook bij ons.

We hebben tien dagen geleden de graszoden gelegd en het ziet er al heel goed uit,beter dan verwacht.

Goede prijskwaliteit verhouding

Goede kwaliteit gras zoden. Duidelijke levering, vriendelijk personeel.

I recommend

beautiful lawn, great service

• Communicatie

Super fijn bedrijf en top gras

Echt iedereen aan te raden om je gras bij Kuypers te bestellen. Carlos belde me netjes op i.v.m. de tijdsindicatie en zelfs de chauffeur belde nog dat hij eraan kwam. Graszoden ruim op tijd bezorgd en nog wat tips van de chauffeur gekregen. Gras ziet er prachtig uit. Heel blij mee!

• Communicatie

Snelle levering en uitstekend product

Bestelling en levering zijn vlot verlopen. Het gras was wat dun, licht van kleur en had wat kale plekken, maar na het gebruiken van de bestelde gazonmest en goed water geven was het binnen een kleine week weer een stuk voller en mooi donker van kleur. Een aanrader!

• Communicatie

Hoe leg je 2 m2 graszoden tegen een betaalbare prijs? Met Kuypers!

Kuypers heeft goede zoden geleverd en durft het aan deze via PostNL te verzenden. Waar de concurrent €70 transportkosten rekent ongeacht de hoeveelheid. De zoden zijn prima verpakt twee dagen later in prima conditie bezorgd en het stukje gras ligt er na twee weken prima bij. Duidelijke communicatie en afspraken zijn 100% nagekomen.

Goede website en service

Perfect geregeld, al vanaf de website.

• Communicatie

Top, vriendelijk personeel en echt topgras

Nette, deskundige mensen met spullen van zeer hoge kwaliteit

• Communicatie

Wat een uitmuntende service!

Om te beginnen is de website heel duidelijk en correct! Ik koos om de bestelling op te halen. Eénmaal aangekomen stond de bestelling klaar. De eigenaar was zo hulpvaardig om mee te helpen. Daarnaast kreeg ik ook een goed advies over het onderhoud van het gras. Door omstandigheden kon ik de wals later een dag brengen dan was afgesproken. Er werd hiervoor geen extra huur doorberekend. Het bedrijf is servicegericht en zeer vriendelijk. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Vakmanschap tegen scherpe prijs

Veel kennis en voorraad. Tegen mooie prijzen

• Communicatie

Hele mooie zoden en perfecte service!

Zeer fijne ervaring met hele volle zoden en een hele goed bezorging. Bezorging moest op camping terrein en de pallet werd helemaal vanaf receptie met palletwagen op de plek gebracht. De pallet was netjes verpakt. Volgende dag zelf aangelegd en met gehuurde wals gerold. Nu , na twee weken , is alles perfect aangeslagen en net eerste maaibeurt gehad. Vorig jaar thuis ook nieuwe grasmat aangelegd met zoden van AVRI…wat een verschil. Ik denk dat daar de helft van grasplantjes in zat. Nu proberen het zo mooi te houden als het nu is.. Ik ben supertevreden over Kuypers en beveel het iedereen aan!

• Communicatie

Mooie kwaliteit, goede service!

Vorige week donderdag hebben we graszoden laten bezorgen. De dag ervoor werd ik gebeld door Kuypers met de vraag wanneer we het gras wilden leggen ivm de planning van zijn ronde om alles langs te brengen. Wij wilden het pas in de avond gaan leggen en die dag was het heel warm. Hij heeft de route daarom zo gepland dat wij het gras pas in de middag zouden krijgen. Heel fijn dat hij zo meedacht! Het gras zag er goed uit. Nu anderhalve week later staat het gazon er top bij. Het slaat goed aan en nergens bruine plekken. We hebben ook goed gesproeid. We zijn heel erg tevreden en zouden hier in de toekomst zeker weer bestellen. Dank voor de goede en vriendelijke service en het mooie gras!

• Communicatie

Uitstekend gras, denken mee, perfect afgeleverd (was zelf niet thuis en hebben met bezorger alles goed doorgesproken).

• Communicatie

Netjes geholpen bij ophalen , gras ziet er goed uit , zou het zeker bij een ander aanraden , zeer tevreden.

Snelle service, goede kwaliteit

Onze ervaring is top geweest! Service was snel, ik parkeerde mijn auto en binnen 5 min was ik weer weg. De graszoden waren netjes in mijn auto gelegd en zagen er goed uit. Ze gaven wel wat af in de auto maar dat lijkt me logisch. Makkelijk te leggen en te snijden. Ons tuintje ligt er perfect bij nu!

Professionele aanpak, mooi gras

Goede service, prettige mensen. Mooi gras, goede site met instructies. Snel te leveren of af te halen. Slimme mest verkoper ha

De moeite waard

Duidelijker kan niet uitgelegd worden hoe je zelf je graszoden kan leggen. Ik heb alle instructies en advies volledig doorgenomen en heb me voorbereid voordat ik de graszoden heb besteld. Na de bestelling te hebben geplaatst en betaald en een bericht te hebben gestuurd, werd alles klaargezet. Hele vriendelijke personen die je te woord staan. De volgende dag de graszoden opgehaald en kreeg ook nog extra persoonlijke tips en advies gekregen. De volgende ochtend gelijk de graszoden gelegd en nu 3 weken later, behoorlijk mooie gazon. TOP!!!

Goede kwaliteit, goede prijs

Zeer tevreden. Besteld en de volgende dag op kunnen halen. Goede kwaliteit en goede prijs. Zeer duidelijke uitleg op de website om zelf het gras te leggen.

• Communicatie

Flexibel en komen hun woord na. Perfecte service.

Zeer snelle levering en mooi gras. Top service!

• Communicatie

Prachtige graszoden, goede service, eenvoudig te leggen

Heldere website die mij deed overhalen bij Kuypers te bestellen. 1 week voor gewenste leverdatum besteld, de dag erna duidelijke mail met instructies. Fijn om 1 dag van te voren te bellen voor schatting levertijd. Geleverd op tijd, compacte rollen die weinig zand of gras verloren bij vervoer van voor naar achter. Tevens voeding bij besteld. 1 dag later gelegd, gemakkelijk te snijden en plaatsen. Zeker met de instructies die je op de website vind. Ziet er vol, strak en groen uit. Hopelijk wortelt het goed.

• Communicatie

Super geregeld. Top kwaliteit gras.

Alles lag op de afgesproken tijd klaar. Werd ook nog netjes geholpen met laden. Super.

Prachtig speelgazon

Kuypers Graszoden, echt een aanrader! Zeer goed bereikbaar, flexibilteit in afspraken met betrekking tot levering en nog een kort telefoontje om aan te geven dat de chauffeur er over kwartiertje zou zijn. En het gras is van geweldige kwaliteit.

• Communicatie

Prachtige grasmatten en snelle service

Heel erg tevreden met de graszoden van Kuypers. Kwaliteit is echt top. Heb na een kleine week al een mooi donkergroen gazon. Is ook snel geleverd, met een duidelijke beschrijving erbij. Alles uitstekend verlopen en dat mag gezegd worden! (op de foto het resultaat na 6 dagen)

Top gras

Het gras is top in orde, en wat een goede service. Zeker een aanrader.

Gijzelsestraat 18 5074RS Biezenmortel

Over Gazonplus.nl

Heb jij een gazon in dat wel aan vervanging toe is, of wil je zelf een compleet nieuw gazon aanleggen? Met behulp van graszoden heb je binnen één dag al resultaat. Onze kwekerij bevindt zich in Biezenmortel, nabij Tilburg en ‘s-Hertogenbosch. Naast grasmatten hebben we veel aanverwante artikelen in ons assortiment. Onder andere; meststoffen, kalk, teelaarde, graszaad en mollengaas. Gazonplus.nl is webshop voor het doe-het-zelvers en een handelsnaam van Kuypers Graszoden B.V. Een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het kweken van grasmatten. Onze speelgazon graszoden bestaan uit een selectie van de beste grassoorten. Voor 13.00 uur besteld is vaak de volgende werkdag (met uitzondering van maandag) al in huis. +31(0)411646950 [email protected]